Przetargi.pl
Remont trzech sal dziecięcych z usunięciem boazerii ze ścian i zamurowaniem naświetli drzwi pomiędzy salami, wymiana parkietu oraz pomalowanie sanitariatów dziecięcych w budynku Przedszkola nr 24 przy ul. Drewnianej 10/16 w Warszawie (znak sprawy ZP- 24/17).

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00691 Warszawa, ul. Nowogrodzka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 93 93 , fax. 22 443 94 85
  • Data zamieszczenia: 2017-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
    ul. Nowogrodzka 43
    00691 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 93 93, fax. 22 443 94 85
    REGON: 1525966300108
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont trzech sal dziecięcych z usunięciem boazerii ze ścian i zamurowaniem naświetli drzwi pomiędzy salami, wymiana parkietu oraz pomalowanie sanitariatów dziecięcych w budynku Przedszkola nr 24 przy ul. Drewnianej 10/16 w Warszawie (znak sprawy ZP- 24/17).
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu trzech sal dziecięcych z usunięciem boazerii ze ścian i zamurowaniem naświetli drzwi pomiędzy salami, wymiana parkietu oraz pomalowanie sanitariatów dziecięcych w budynku Przedszkola nr 24 przy ul. Drewnianej 10/16 w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Przedmiar robót dla remont trzech sal dziecięcych z usunięciem boazerii ze ścian i zamurowaniem naświetli drzwi pomiędzy salami, wymiana parkietu oraz pomalowanie sanitariatów dziecięcych w budynku Przedszkola nr 24 przy ul. Drewnianej 10/16 w Warszawie, wykonany przez Centrum Projektu EKO-INVEST Sp. z o.o., Poznań, ul. Klemensa Janickiego 20b, aktualizowany dnia 8 lutego 2017r. przez Zdzisława Dąbrowskiego podinspektora Wydziału Inwestycji dla dz. Śródmieście. 2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla częściowego remontu placu zabaw i ogrodzenia oraz remontu pomieszczeń w budynku Przedszkola nr 24 przy ul. Drewnianej 10/16 w Warszawie, wykonaną w dniu 22 kwietnia 2016r. przez Centrum Projektu EKO-INVEST Sp. z o.o., Poznań, ul. Klemensa Janickiego 20b. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Katarzyna Gauden. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dane ogólne: Powierzchnia posadzek do wymiany ok. 200 m2. Powierzchnia do malowania ok. 400 m2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie: - roboty rozbiórkowe, wyburzeniowe i zabezpieczające, - likwidacja drzwi i częściowo naświetli miedzy salami, - roboty murarskie - zamurowanie drzwi wewnętrznych i naświetli, - likwidacja boazerii i płyt ze ścian, - roboty tynkarskie po zamurowaniach, - naprawa tynków po demontażu boazerii i płyt, - rozebranie posadzek z deszczułek wraz z cokołami i listwami przypodłogowymi, - naprawa ścian - tynków po demontażu cokołów i listew przypodłogowych, - likwidacja subitu po zdjęciu posadzek z deszczułek, - naprawa posadzki cementowej, - wykonanie warstwy samopoziomującej pod ułożenie posadzki, - wymiana posadzek z deszczułek - pakiet dębowy kl. II układany na klej i 3-krotne lakierowanie lakierem ekologicznym, - wymiana cokołów - dębowe o wys. 10 cm i listew przypodłogowych, - wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych dwuwarstwowych na ścianach i sufitach, - malowanie farbami lateksowymi odpornymi na ścieranie i zmywanie, - roboty towarzyszące. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.). 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez co najmniej 2 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już 2 osób w charakterze pracowników ogólnobudowlanych. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę został szczegółowo opisany w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopi zanonimizowanych umów o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 2. i 3. wraz z oświadczeniem wykonawcy, ze osoby te są zatrudnione na umowę o pracę przez niego lub jego podwykonawców. Kopie umów powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, przedmiot umowy powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5. W przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 i 3. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 3 przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 3 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany umowy. 8. Za opóźnienie w przedłożeniu kopii zanonimizowanych umów o pracę w terminach określonych w ust. 5 w trakcie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za każdy rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach