Przetargi.pl
Remont sanitariatów, pomieszczeń biurowych i garażowych w budynku nr 43 - PST położonym w kompleksie wojskowym w m. Radom w 2016 r

42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-603 Radom, ul. Sadków 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 511 500 , fax. 261 511 300
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Sadków 9 9
    26-603 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 261 511 500, fax. 261 511 300
    REGON: 14267631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sanitariatów, pomieszczeń biurowych i garażowych w budynku nr 43 - PST położonym w kompleksie wojskowym w m. Radom w 2016 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów, pomieszczeń biurowych i garażowych w budynku nr 43 - PST położonym w kompleksie wojskowym w m. Radom w 2016 r I. Roboty ogólnobudowlane: a) pomieszczenia garażowe i magazyn; - frezowanie nawierzchni betonowych pomieszczeń garażowych;- odbicie tynków cementowo - wapiennych; - wykonanie nowych oraz uzupełnienie i naprawa starych tynków cementowo wapiennych na ścianach; - wykonanie nowych tynków na ościeżach; - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych pod posadzki; - wykonanie nowych posadzek cementowych zbrojonych siatką stalową; - wykonanie ocieplanych sufitów z blachy powlekanej trapezowej wraz z konstrukcją wsporczą; - malowanie konstrukcji farbą podkładową; - przygotowanie powierzchni ścian i malowanie ich farbami emulsyjnymi; - przygotowanie i malowanie powierzchni posadzek farbami akrylowymi CT 42; - dwukrotne malowanie grzejników i innych elementów metalowych farbami olejnymi; - wykonanie przykryć kanałów z bali o gr. 50 mm impregnowanych preparatem oleistym; - wykonanie ścianek osłonowych typu lekkiego; b) pomieszczenia biurowe i sanitariaty: - demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej; - rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych i posadzek ceramicznych; - rozebranie okładzin ściennych z płytek ceramicznych i paneli; - rozebranie elementów stropów drewnianych - podsufitek; - demontaż kratek wentylacyjnych i oczyszczenie przewodów wentylacyjnych; - przemurowanie ścianek z cegły o grubości ? cegły; - montaż ościeżnic drzwiowych stalowych; - wykonanie izolacji poziomych i pionowych pod posadzki i okładziny ścienne; - wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki; - uzupełnienie i naprawa tynków wewnętrznych cementowo wapiennych; - przygotowanie powierzchni ścian i ich malowanie farbami emulsyjnymi; - wykonanie nowych posadzek z płytek terakotowych; - wykonanie okładzin ściennych z płytek z kamieni sztucznych; - wykonanie nowych tynków cienkowarstwowych mozaikowych; - dwukrotne malowanie farbami olejnymi rur i innych elementów metalowych; - wykonanie ścianek działowych typu lekkiego z płyt gipsowo kartonowych; - wykonanie okładzin sufitów z płyt gipsowo kartonowych; - wykonanie sufitów podwieszanych; - montaż przegród z płyty laminowanej HPL; - montaż witryny szklanej z drzwiami z kształtowników aluminiowych; - wymiana podokienników z konglomeratów kamiennych; - wymiana stolarki okiennej PCV na antywłamaniowe z szybą P4 - 1 szt.; - przeszklenie stolarki okiennej na szyby antywłamaniowe P4; - montaż daszków osłonowych nad drzwiami wejściowymi zewnętrznymi; - montaż kratek wentylacyjnych; II. Roboty elektryczne: - demontaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego; - demontaż puszek, gniazd, łączników i rur instalacyjnych; - demontaż tablic bezpiecznikowych; - demontaż przewodów kabelkowych; - wykonanie bruzd i przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu elektrycznego; - montaż listew i kanałów instalacyjnych; - montaż na gotowy podłożu puszek instalacyjnych, łączników, gniazd; - montaż przewodów kabelkowych; - montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego; - montaż tablic rozdzielczych łącznie z osprzętem modułowym; - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji instalacji elektrycznej; - sprawdzenie działania samoczynnego wyłączenia zasilania - wyłącznika różnicowoprądowego; III. Roboty sanitarne: - demontaż urządzeń i armatury sanitarnej; - demontaż podejść wodno kanalizacyjnych; - demontaż przewodów kanalizacyjnych; - demontaż części grzejników centralnego ogrzewania; - montaż nowych przewodów wodociągowych i kanalizacyjnych; - montaż nowych podejść wodociągowo kanalizacyjnych; - próba szczelności instalacji wodociągowej; - montaż nowych urządzeń i armatury sanitarnej; - demontaż części instalacji centralnego ogrzewania: rurociągów stalowych i grzejników; - ułożenie nowej instalacji centralnego ogrzewania, montaże rurociągów stalowych, zaworów i grzejników; - wykonanie izolacji rur z otuliny Thermaflex; - próba szczelności instalacji centralnego ogrzewania. V. Prace porządkowe: - rozliczenie materiałów z demontażu; - uprzątnięcie placu budowy, wywiezienie i utylizacja gruzu. Szczegółowy zakres rzeczowy robót wraz z opisem określony jest w przedmiarze robót. ODBIÓR ROBÓT Odbiorowi robót będą podlegać następujące roboty: - roboty rozbiórkowe i demontażowe; - montaż stolarki drzwiowej; - wykonanie tynków oraz przygotowanie powierzchni do malowania; - wykonanie izolacji poziomych i pionowych powierzchni wewnętrznych; - wykonanie nowych posadzek i licowanie ścian płytkami; - malowanie ścian i sufitów; - wykonanie nowych podejść wodociągowo kanalizacyjnych; - wykonanie instalacji c. o.; - wykonanie instalacji elektrycznej; - montaż urządzeń i armatury sanitarnej; - montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego; - pomiar szczelności instalacji c. o.; - pomiary instalacji elektrycznej;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 19 594,92 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach