Specjalistyczny Szpital św. Jana ogłasza przetarg
- Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. dr Józefa Balewskiego 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 562 30 31 w. 1108 , fax. 058 562 48 21
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital św. Jana
ul. dr Józefa Balewskiego 1 1
83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
tel. 058 562 30 31 w. 1108, fax. 058 562 48 21
REGON: 19148064100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.pestar.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Sali Operacyjnej nr 4. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont Sali operacyjnej o wartości poniżej 206 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453310006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Brak
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: - spełniają określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ustawy. - dostarczą wszystkie dokumenty wymienione w rozdz. VII niniejszych warunków zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Niespełnienie ww. warunków spowoduje wykluczenie wykonawców z postępowania przetargowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia, o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadaniu pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszych warunków zamówienia. 3. Dokumenty, o których mowa, są składne w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.pestar.com.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonanie prac inwestycyjnych pn: Wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody oraz instalacji ppoż, w budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdyni przy ul. Legionów 130 - Etap II WAG-VIII.272.6.2015.AD
Dodano: 2015-04-09 - Wykonanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji w budynkach mieszkalnych na osiedlu przy ul. Bosmańskiej 41, Australijskiej 1,3,5,6,7,8 i Argentyńskiej 1,2,4 .
Dodano: 2015-03-03 - CRZP/61/2014/AEZ/ Budowa wewnętrznego szybu dźwigu osobowego w budynku Dużego Żagla w SDM nr 2 Akademii Morskiej w Gdyni przy ul. Sędzickiego 19
Dodano: 2014-10-17 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W GDYNI I SIEMIROWICACH
Dodano: 2014-10-08 - Konserwacja pomieszczeń w budynkach nr 37, 87, 89 w kompleksach wojskowych m. Czarne.
Dodano: 2013-10-03 - Konserwacja pomieszczeń w budynkach nr 5, 37, 87, 89 w kompleksach wojskowych m. Czarne.
Dodano: 2013-07-31 - DOSTAWA I MONTAŻ 3 SZTUK KOTŁÓW WĘGLOWYCH C.O. OPALANYCH PALIWEM STAŁYM - WĘGLEM ORAZ WYMIENNIKA CIEPŁEJ WODY UŻYTKOWEJ DLA POTRZEB KOTŁOWNI ZESPOŁU SZKÓŁ W MORZESZCZYNIE
Dodano: 2013-06-06 - Termomodernizacja Centrum Kultury i Sztuki przy ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 10 w Tczewie
Dodano: 2013-01-23 - Instalacja układu pomp ciepła w budynku technicznym 34A na terenie PKFM Twierdza Gdańsk, w ramach zadania: EKO Hewelianum - Wykorzystanie lokalnych źródeł energii odnawialnej dla potrzeb Centrum Hewelianum, znak: ZP/27/2012
Dodano: 2012-12-06 - Wymiana instalacji grzewczej w ZSP 4 w Wejherowie - II etap
Dodano: 2012-10-31