Przetargi.pl
Remont sali konferencyjnej nr 28 (parter) w budynku przy ul. Stoisława 6 w Szczecinie na potrzeby Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie

Prokuratura Apelacyjna w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, ul. Stoisława 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4849730 , fax. 091 4849734
  • Data zamieszczenia: 2011-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Apelacyjna w Szczecinie
    ul. Stoisława 6 6
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4849730, fax. 091 4849734
    REGON: 81273377700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali konferencyjnej nr 28 (parter) w budynku przy ul. Stoisława 6 w Szczecinie na potrzeby Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Remont sali konferencyjnej nr 28 (parter) w budynku przy ul. Stoisława 6 w Szczecinie na potrzeby Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie. 2.Lokalizacja i stan istniejący: Pomieszczenie nr 28, które objęte jest remontem znajduje się w budynku przy ul. Stoisława 6 w Szczecinie i zlokalizowane jest na parterze budynku. Posadzka na konstrukcji drewnianej pokryta parkietem (klepka) drewnianym. Ściana okienna pokryta boazerią płytową, pozostałe ściany pomalowane farbą emulsyjną matową. Na ścianach zamontowane są drewniane płyty przysufitowe na metalowych wspornikach. Stolarka okienna PCV z drewnianymi parapetami, drzwi wejściowe dwuskrzydłowe z drewna naturalnego. Sufit malowany farbą emulsyjną białą z widocznymi belkami konstrukcyjnymi w rozstawie osiowym 76cm. We wnękach podokiennych zainstalowane grzejniki żeliwne. Dane ogólne: a)długość pomieszczenia: 910,0cm b)szerokość pomieszczenia: 592,5cm c)wysokość pomieszczenia: 467,8cm d)powierzchnia użytkowa - w zakresie opracowania: 54m2 e)kubatura pomieszczenia: 252,2m3 Opis konstrukcji budynku: 1)fundamenty: ławy żelbetowe 2)ściany: cegła pełna ceramiczna, poddasze użytkowe 2xGKF lub 2xGKFI grub.12,5mm na stelażu stalowym z wypełnieniem wełną mineralną 3)słupy: ceglane 4)stropy: typu Kleina, żelbetowe monolityczne 5)kominy: ceglane 6)schody: żelbetowe monolityczne 7)szyb windy: murowany z cegły 8)winda: 1 dźwig osobowy typu Schindler S001 MRL 9)pokrycie dachu: dachówka ceramiczna: typu Roben Wyposażenie w instalacje: 1)wodno-kanalizacyjna 2)węzeł C.O. - sieć miejska, centralne ogrzewanie (grzejniki płytowe z zaworami i głowicami termostatycznymi, 3)ppoż. - hydrant wewnętrzny na poszczególnych kondygnacjach (przy windzie i bocznej kl. schodowej), 4)elektryczna - (oświetlenie jarzeniowe z rastrem, ewakuacyjne, gniazda wtykowe z uziemieniem, gniazdo siłowe w pomieszczeniach dla gospodarczych), 5)elektryczna - dla zasilania UPSa o mocy 120KVA oraz zasilanie tablic rozdzielczych komputerowych, 6)odgromowa, 7)telefoniczna, 8)komputerowa, 9)wentylacja grawitacyjna w pom. sanitarnych, 10)wentylacja mechaniczna, 11)instalacja tzw. (wody lodowej) na poddaszu, 12)system sygnalizacji alarmu ppoż SAP - czujki dymu, 13)telewizja przemysłowa (monitoring). 3.Stan projektowany: Układ funkcjonalny: Założenia projektowe obejmują w szczególności: a)zachowanie oryginalnego rzutu pomieszczenia b)wymianę instalacji centralnego ogrzewania c)wymianę instalacji elektrycznej i oświetleniowej po istniejących trasach oraz rozwinięcie nowej instalacji do zasilania ekranu oraz do rzutnika multimedialnego d)wymiana opraw gniazdek i włączników e)przeprowadzenie istniejącej instalacji teleinformatycznej podtynkowo oraz wykonanie gniazd informatycznych w posadzce f)wymiana posadzki na deskę podłogową g)wymiana drewnianych parapetów, demontaż boazerii na ścianie przyokiennej oraz konserwacja drzwi h)równanie ścian poprzez położenie gładzi i)montaż ozdobnych listew przysufitowych j)montaż karniszy na zasłony oraz rolet na skrzydłach okiennych - plisowane z możliwością zasłonięcia z dołu. Roboty budowlane: a)demontaż boazerii ze ściany okiennej oraz płyt drewnianych przyściennych wraz z usunięciem elementów mocujących płyty b)demontaż parkietu drewnianego (klepki) c)wykonanie zabudowy maskującej dla elektrycznego ekranu rzutnika z płyty GK na konstrukcji stalowej. Przed wykonaniem zabudowy należy wykonać otwory na mocowanie ekranu celem późniejszego ułatwienia montażu urządzenia d)odświeżenie (szpachlowanie ubytków) listew przysufitowych istniejących oraz montaż ozdobnych listew przyściennych e)montaż karniszy na zasłony oraz rolety na skrzydłach okiennych (plisowane z możliwością zasłonięcia od dołu) f)Tkaniny zasłonowe Bellagio lub o innej nazwie o podobnych parametrach to tkanina z atestem gwarantująca, że nie zajmie się ogniem. Roboty związane z instalacją elektryczną, teleinformatyczną oraz oświetleniową: a)demontaż istniejących gniazd zasilania, włączników i montaż nowych (firmy LEGRAND o nr kat. 771971, OSPEL lub innej o podobnych parametrach) Spis ramek elektroinstalacyjnych: -2 x ramka potrójna -4 x ramka podwójna -2 x ramka pojedyncza Spis włączników i gniazd: -12 x pojedyncze gniazdo wtykowe ze stykiem ochronnym -1 x gniazdo do Internetu -1 x podwójne gniazdo wtykowe ze stykiem ochronnym -2 x wyłącznik 1.1 jednobiegunowy -1 x wyłącznik dwugrupowy jednobiegunowy Oświetlenie ogólne: -4 x oprawa PROFI 48 TEC5 Q4 2x54W G5 T5 + 4x50W 12V G53 QR111, zwieszana, rozsył światła góra/dół, (halogen lub led), zawieszana/nasufitowa, kolor: biały -2 x oprawa ELBA 40W E27 (żarówka), naścienna (kinkiet), kolor: chrom/kremowy/wenge H=1730mm -2 x oprawa ELBA 40W E27 (żarówka), naścienna (kinkiet), kolor: chrom/kremowy/wenge H=780mm -należy wykonać bruzdy w ścianach na przewody istniejące biegnące naściennie w listwach korytkowych oraz na nowo projektowane trasy elektryczne, teleinformatyczne i oświetleniowe. Proponuje się poprowadzenie przewodów w rurkach elektroinstalacyjnych podtynkowych celem ułatwienia ewentualnej wymiany przewodu. Uzgodnić z inwestorem, -wykonanie otworów w ścianie na puszki elektryczne, na gniazda, włączniki oraz puszki rozdzielcze podtynkowe, -rozprowadzić nowe przewody elektryczne w bruzdach oraz montaż puszek, a następnie zatynkować, -przewody znajdujące się w listwie korytkowej naściennej znajdującej się nad oknem przenieść tuż nad listwę oświetleniową, jeżeli długość przewodów tego nie umożliwi w przeciwnym wypadku listwa z przewodami pozostaje w dotychczasowym miejscu zamienione na listwy maskujące naścienne firmy OmniMount model CMK MICRO lub innej o podobnych parametrach, lecz o przekroju owalnym. Należy uzgodnić z Inwestorem, -istniejący punkt PEL należy zamienić na typ podtynkowy (zastosować należy moduły firmy LEGRAND lub innej o podobnych parametrach), -z istniejącego PEL-a należy przedłużyć obwód zasilania wydzielonego-komputerowego na nowy punkt - moduł w podłodze. Nie wymaga się tworzenia nowego obwodu elektrycznego. Przewody należy poprowadzić pod podłogą, -kasetę punktu PEL zamontować centralnie, w odległości 550cm od ściany z ekranem projektora. Należy zwrócić szczególną uwagę na poprawny, dokładny montaż kasety podłogowej - tak by nawet przejście po niej bądź obciążenie jej nie spowodowało jej uszkodzenia, -Do kasety podłogowej doprowadzić 4 przewody UTP kat. 5+ z pomieszczenia serwerowni - pok. 207 (pozostawiając tam niezbędny zapas długości), -Ww. przewody należy dołożyć do istniejących torów kablowych - koryt PCV. (Nie przewiduje się wykonywania w tym celu jakichkolwiek przewiertów. Orientacyjna długość 1 przewodu - 60 m. Dokładną trasę przebiegu przewodów wskaże inwestor, -Ww. przewody sieciowe zakończyć (rozszyć): od strony serwerowni na istniejącym panelu 24xRJ45 na polach wskazanych przez inwestora, - wobec czego nie ma konieczności zakupu nowego panelu do szafy komputerowej, od strony kaset w modułach typu MOSAIC RJ 45 kat 5e, -Do kasety w podłodze doprowadzić dwa obwody elektryczne 230V: -jeden z sieci gwarantowanej (komputerowej) - dołączyć do istniejącego PEL -drugi z sieci ogólnej, z tablicy wskazanej przez inwestora. Każdy z obwodów elektrycznych zakończyć na podwójnych gniazdach. Przewody pod podłogą należy poprowadzić w dwóch rurach elektroinstalacyjnych ?22mm z rozdzieleniem na przewody elektryczne i przewody sieci komputerowej. Montaż ekranu rzutnika: -zastosować ekran w formacie 4:3 (szer. 300 cm x wys. 225 cm) - propozycja w załączeniu, -dolna krawędź ekranu po rozwinięciu powinna znajdować się na wys. 1 m do podłogi, -kasetę zamontować centralnie na ścianie naprzeciw drzwi na wys. ok.335 cm od podłogi (wymiary dotyczą proponowanego ekranu o rozmiarze 300x225 cm); (wymiary kasety proponowanego ekranu: dł. 314 cm; dł. i szer. ~ 10cm), -Zamontowany ekran zasilić z obwodu zasilania ogólnego (nie komputerowego), -Uwaga - zalecane jest takie podłączenie zasilania do ekranu, aby umożliwić jego odłączenie od prądu, gdy nie jest on wykorzystywany - np. poprzez zewnętrzny wyłącznik. Ekran nie powinien być na stałe podłączony do zasilania, -W przypadku, gdy ekran będzie podłączony poprzez zewnętrzny wyłącznik, można zrezygnować z ręcznego sterowania ekranem a moduł sterujący zainstalować obok kasety (w takim przypadku ekran będzie sterowany tylko pilotem), -Aby zainstalować ekran na ścianie ceglanej, betonowej lub gipsowej, należy użyć wkrętów o6x60mm i odpowiednich dla rodzaju ściany kotw lub plastikowych kołków. Propozycja materiałów do przebudowy: -kabel UTP kat. 5e-firmy Telegartner-aby zachować jednolitość instalacji (łączna dłg ok. 240m), -gniazda i moduły do montażu podtynkowego-firmy LENGRAND lub jej podobnej, -puszki podłogowe firmy LENGRAND o symb. 0896 26 kolor szary (jak na poniższym zdjęciu) lub 0896 27 kolor beżowy - do uzgodnienia z inwestorem, -moduły do puszek: -2 gniazda zwykłe, np.: 0771 42 -2 gniazda komputerowe - czerwone z kluczem, np. 0771 52, klucz 0502 99 -4 gniazda UTP RJ 45 kat. 5e, np.: 0786 50 lub 0786 51 -w ewentualne puste miejsca w puszce należy zainstalować zaślepki, 0770 70 lub 71. Podsumowanie: Wszelkie prace przy rozbudowie instalacji logicznej, a w szczególności elektrycznej muszą zostać zakończone wykonaniem odpowiednich pomiarów, z których należy sporządzić protokół. Roboty przy zawieszaniu zdjęć siedzib Prokuratur Okręgowych oraz zdjęć siedzib Prokuratur Rejonowych: -wydruki zdjęć siedzib Prokuratur Okręgowych nanoszone są bezpośrednio na bezbarwną płytę Plexi na spodnią jej część, -plexi montowana jest do ściany na kołkach dystansowych, w kolorze satyny, ze śrubą uchwytową przykręconą bezpośrednio do ściany oraz nakładką dekoracyjną. Wykonane są z materiałów najwyższej jakości, takich jak anodyzowane aluminium, odporne na pozostawianie śladów i odcisków palców, -litery znajdujące się pod każdym zdjęciem np.: PROKURATURA OKRĘGOWA W KOSZALINIE będą wysokości 3,5cm, również nadrukowane na spodniej części plexi, -natomiast zdjęcia Prokuratur Rejonowych znajdujące się pod zdjęciami Prokuratur Rejonowych oprawić w ramce o wymiarach 18x24cm, styl ramy klasyczny, kolor: brązowy, materiał: polistyren, szer.: 16cm, kod ramy: Wenus AH, -w toku realizacji zostaną uwzględnione napisy, które również znajdować się będą na każdym zdjęciu siedziby Prokuratury Rejonowej, -napisy znajdujące się nad zdjęciami (OBSZAR PROKURATUR OKRĘGOWYCH APELACJI SZCZECIŃSKIEJ) jak również nad zdjęciami na ścianie obok (PROKURATORZY APELACYJNI) należy wykonać ze styroduru grub. 20mm przy wykorzystaniu plotera tnącego i zamocować bezpośrednio do ściany, -litery należy pomalować na kolor czarny, metodą natryskową dla uzyskania gładkiej powierzchni, farbą przeznaczoną do malowania elementów wykonanych ze styroduru. Roboty tynkarskie: -tynki na ścianach należy wyrównać a następnie zagruntować, -wykonanie łuków pomiędzy belkami sufitowymi z odlewu gipsowego oraz montaż listew przyściennych z poliuretanu, H=80mm, W=20mm, D=2m kod art. DUMANZ 13000 oraz listwy ozdobnej przyściennej z poliuretanu, H=70mm, W=180mm, D=2m, kod art. ESSENZA, WT4. Roboty malarskie: -wnęki sufitowe malować farbą lateksową matową koloru - NCS S 1002-R, ilość malowań farbą zmywalną zgodna z warunkami technicznymi i określonymi przez producenta, -belki stropowe oraz dekory malować farbą lateksową matową zmywalną koloru - białego, -ścianę okienną oraz ścianę naprzeciwległą malować farbami lateksowymi matowymi zmywalnymi zgodnie z rys. nr 2i oraz 2j, -pozostałe ściany malować farba lateksową matową zmywalną koloru - NCS S 1002-R. Roboty renowacyjne przy odtwarzaniu stolarki okiennej i drzwiowej: -demontaż parapetów następnie montaż nowych parapetów z białego duromarmuru. Przed położeniem parapetu należy oczyścić miejsce z wszelkich zabrudzeń. Warto skropić je wodą, gdyż pianka twardnieje przy kontakcie z wilgocią powietrza. W celu wpuszczania parapetu, należy podkuć ścianę na głębokość ok. 5-10 mm więcej niż długość parapetu, z obu stron okna, a pozostałe szczeliny dylatacyjne na końcach parapetu uzupełnić silikonem kauczukowym. Parapety montuje się przy pomocy pianki poliuretanowej (np. Amitral, Montopian, Markoflex) lub silikonu kauczukowego - budowlanego (np. Tytan), -drzwi wejściowe należy oczyścić z istniejącej farby metodą opalania gorącym powietrzem, uzupełnić ubytki a następnie pomalować farbą specjalistyczną (zachować ten sam kolor) oraz odnowić bądź w razie konieczności wymienić okucia i zamki na nowe. Zaleca się zlecenie renowacji profesjonalnej firmie zajmującej się renowacją stolarki drzwiowej. Środki do impregnowania wyrobów stolarskich: -elementy stolarki drzwiowej powinny być zabezpieczone przed korozją biologiczną, -doboru środków impregnacyjnych należy dokonać zgodnie z wytycznymi stosowania środków ochrony drewna podanymi w świadectwach ITB, -środki stosowane do ochrony drewna w stolarce drzwiowej nie mogą zawierać składników szkodliwych dla zdrowia i powinny mieć pozytywną opinię Państwowego Zakładu Higieny, -Środków ochrony drewna przeznaczonych do zabezpieczenia powierzchni zewnętrznych elementów stolarki budowlanej. Wszystkie stosowane materiały malarskie muszą być zgodne z polskimi normami, a - w razie ich braku - powinny mieć decyzje dopuszczające je do stosowania w budownictwie. Do malowania powinny być użyte: -Farby olejne, -Lakiery olejne, -Rozpuszczalniki. Wszystkie materiały powinny być dostosowane do powłok malarskich na starym drewnie. Okucia: -drzwi wejściowe pomieszczenia powinny być wyposażone w okucia zamykające, łączące, zabezpieczające i uchwytowo-osłonowe, -okucia powinny odpowiadać wymaganiom norm państwowych, a w przypadku braku takich norm - wymaganiom określonym w świadectwie dopuszczającym do powszechnego stosowania, -okucia powinny mieć wygląd historyczny i być zbliżone do okuć montowanych w istniejących drzwiach. Środki do gruntowania stolarki drzwiowej: -do gruntowania stolarki drzwiowej należy stosować bioodporne farby do gruntowania, -demontaż opaski drzwiowej od strony wewnętrznej oraz montaż nowo zaprojektowanej opaski ościeżnicowej według projektu (rys. nr 2k oraz 2l). Roboty związane z instalacją C.O.: -demontaż istniejących grzejników żeliwnych i wymiana na nowe grzejniki płytowe koloru białego, -podłączenie poprzez adaptację gałązek przyłączeniowych do nowych grzejników z zastosowaniem zaworów regulacyjnych jeśli takowy grzejnik nie posiada i zaworów odcinających na gałązkach powrotnych dn=15mm. Roboty posadzkowe: -w razie potrzeby wykonanie napraw konstrukcji drewnianej konstrukcji posadzki, -demontaż schodów wewnętrznych, -ułożenie warstwy izolacyjnej w formie folii PE oraz podkładu posadzkowego gr. min. 3mm, -ułożenie posadzki nowej dwuwarstwowej z drewna gatunku jesion, barwy ciemnej. Układ lamelowany, deska. Selekcji drewna: classic, łączona ze sobą systemem pióro-wpust. Ze względu na duże użytkowanie sali konferencyjnej podłogę należy oczyścić oraz dodatkowo polakierować lakierami odpornymi na ścieranie, -montaż schodów drewnianych w kolorze deski podłogowej typuje się jesion ciemny, o wysokości stopnia H=13,5cm i głębokości stopnia S=30 z noskiem 2cm, -montaż narożników drewnianych w obrębie balustrady lekkiej zakańczające posadzkę, -montaż balustrady ozdobnej kutej (lekkiej) w obrębie schodów pomieszczenia, -montaż listew przypodłogowych drewnianych w kolorze posadzki. UWAGA: -należy założyć na skuwanie tynków ok. 20% całości powierzchni ścian i sufitów, -instalację elektryczną, oświetleniową oraz instalację teleinformatyczną wykonać podtynkowo przed wykonaniem robót tynkarsko-malarskich. -nie dopuszcza się możliwości montażu jakichkolwiek instalacji w listwach montażowych natynkowych. Instalację należy poprowadzić podtynkowo bądź pod podłogą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona akceptowalną formą wadium w kwocie 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy (konto Prokuratury apelacyjnej w Szczecinie) - numer konta: 49 1010 1599 0523 7313 9120 000 z zalecanym dopiskiem: wadium dotyczące sprawy Ap. VI G.27/3/11 Koszt wniesienia wadium ponosi Wykonawca. 3.Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w godzinach od 9.00 do 14.00 w kasie Zamawiającego to jest Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie przy ul. Stoisława 6 w Szczecinie, pok. nr 412, IV piętro (poddasze). Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 4.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np.: złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Pzp bez potwierdzenia tych okoliczności. Termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 09 sierpnia 2011r. do godz. 9.00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 6.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalna formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 1 i 1 a. 9.Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 2. 10.Wykonawca, którego oferta została wybrana, straci wadium wraz z odsetkami w przypadku, o którym mowa w art. 46 ust. 4a i 5. 11.W ofercie prosimy podać formę i datę, w jakiej zostało wniesione wadium lub złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np.: kopii potwierdzenia złożenia oryginału dokumentu w kasie Prokuratury, kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.pa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach