Przetargi.pl
Remont sali gimnastycznej w celu utworzenia nowych miejsc w Przedszkolu Nr 331 przy ul. Szaserów 61A w Warszawie

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435509 , fax. 22 4435552
  • Data zamieszczenia: 2017-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
    ul. Grochowska 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435509, fax. 22 4435552
    REGON: 015259640-00073
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali gimnastycznej w celu utworzenia nowych miejsc w Przedszkolu Nr 331 przy ul. Szaserów 61A w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: - remont stropów (roboty tynkarskie i malarskie) - 82,50 m2, - remont ścian (roboty tynkarskie i malarskie) - 80,76 m2, - remont posadzki korytarza – wymiana wykładziny (antypoślizgowej) - 79,00 m2, - dostawa i montaż ściany przesuwnej (modułowej) - 7,50x3,95m z zabudową toru jezdnego i nośnej belki stalowej np. IPE220 - 29,63 m2, - ułożenie i podłączenie przewodów, montaż gniazd instalacyjnych i łączników, - wymiana instalacji c.o.: a) demontaż istniejącej instalacji c.o.: przewody poziome, piony - 46 mb, gałązki - 20 kpl., zawory - 23 szt., grzejniki 10 szt., b) montaż nowej instalacji c.o.: przewody poziome, piony - 44 mb, gałązki - 18 kpl., zawory – 34 szt., grzejniki - 9 szt. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 9, 10 i 11 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót i STWiOR). Warunki wykonawstwa: a) zgodnie z przedmiarem robót, opisami pozycji kosztorysowych w jednorodnej technologii; b) zgodnie z "Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych" Zeszyty: Roboty ziemne i konstrukcyjne, Roboty wykończeniowe, Zabezpieczenia i izolacje, Roboty instalacyjne (elektryczne) oraz przepisami normatywnymi (PN-EN i PN-B, PN-C). Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 3 pracowników - w tym 1 spawacza (z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji) realizujących na terenie budowy następujące czynności: 1) wykonanie robót tynkarskich i malarskich, 2) wykonanie i montaż ściany przesuwnej modułowej, 3) wykonanie obudowy układu jezdnego i parkowania z płyt gipsowo-kartonowych, 4) wymianę drzwi wewnętrznych i regulację stolarki okiennej, 5) wykonanie remontu posadzki, 6) wykonanie remontu instalacji elektrycznej, 7) wymiana instalacji c.o.. Wykonawca każdorazowo do składanych faktur VAT zobowiązany będzie dołączyć pisemne oświadczenie o wykonaniu ww. obowiązku oraz o wypłaceniu zatrudnionym pracownikom należnego wynagrodzenia za pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym okresie realizacji przedmiotu umowy zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie pełnej dokumentacji zatrudnienia, zaś Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją w terminie 3 dni roboczych (Zamawiający może wymagać przedstawienia dokumentów potwierdzających odprowadzenie podatku czy składek ZUS, czy też dowodów wypłat wynagrodzenia). Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu zapewnienia prawidłowej realizacji umowy. Zamawiający wymaga, aby dokument potwierdzający zatrudnienie zawierał informację o udostępnieniu dokumentacji pracowniczej dotyczącej zatrudnienia Zamawiającemu z uwzględnieniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych. Niewywiązanie się Wykonawcy z powyższych obowiązków skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w § 13 ust. 1 pkt 8) umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach