Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
- Data zamieszczenia: 2017-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont posadzki betonowej parkingu wielopoziomowego wraz z wykonaniem właściwych warstw i odwodnienia na poziomie +6 i +7 w budynku C-18 zlokalizowanym przy ul. J.Hoene-Wrońskiego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn: remont posadzki betonowej parkingu wielopoziomowego wraz z wykonaniem właściwych warstw i odwodnienia na poziomie +6 i +7 w budynku C-18 zlokalizowanym przy ul. J.Hoene- Wrońskiego 12 we Wrocławiu. 1.1. Zakres zadania obejmuje: - ETAP I wykonanie dokumentacji projektowej, - ETAP II wykonanie robót budowlanych, - ETAP III pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zakres robót szczegółowo obejmuje Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: Obowiązkiem Wykonawcy będzie wykonanie próby szczelności izolacji przeciwwodnej, polegającej na zalaniu wodą powierzchni parkingu do wysokości izolacji wodoszczelnej na min. 48 godzin. 1.2. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 roboty budowlane, 45214400-4 roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 71320000-7 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71248000-8 nadzór nad projektem i dokumentacją. 2. 1.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: a) ETAP I umowy: w terminie do 10.05.2018r od dnia zawarcia umowy, b) ETAP II i III umowy: w terminie od 01.06.2018r do 31.08.2018r c) termin zakończenia przedmiotu umowy: do dnia 31.08.2018r. 2.2. Szczegóły dotyczące terminu wykonania, jego poszczególnych etapów i warunków realizacji zamówienia znajdują się w §.5 wzoru umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 25 000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 1.1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 1.2. w przypadku polegania na zasobach innych podmiotach, o których mowa w art. 22a uPzp Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów (w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia), które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2.Oferta musi się składać z: a. oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ; b. Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ c. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 1 ppkt 4 SIWZ); d. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 4 SIWZ). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca przedstawia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
Dodano: 2024-06-09 - Budowa obiektu sportowego – hali sportowej z zapleczem sanitarno-socjalnym i łącznikiem z towarzyszącą infrastrukturą przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 3 w Brzegu Dolnym
Dodano: 2024-06-07 - Remont ulicy Sadowej w Iwinach
Dodano: 2024-06-07 - „Doposażenie Centrum Turystycznego Krainy Łęgów Odrzańskich 2 w Budkowie poprzez zakup sprzętu do uprawiania turystyki wodnej”
Dodano: 2024-06-06 - Remont dróg gminnych w m. Kwietno i Dębice w Gminie Malczyce
Dodano: 2024-06-05 - Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących przebudowy i dostosowania pomieszczeń ZS nr 2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
Dodano: 2024-06-05 - Renowacja zabytkowych drzwi w Zakładzie Przyrodoleczniczym „Wojciech” w Lądku – Zdroju.
Dodano: 2024-06-05 - Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Czarnym Borze
Dodano: 2024-06-03 - „Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Czarnym Borze”
Dodano: 2024-06-03 - Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-05-29