Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61875 Poznań, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 618 543 988
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10
    61875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 618 543 988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach zlokalizowanych w różnych budynkach będących własnością Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu:  w budynku głównym A wraz z budynkiem skrzydła – zlokalizowanych przy al. Niepodległości 10 w Poznaniu,  w budynku B – zlokalizowanym przy al. Niepodległości 12 w Poznaniu,  w budynku C – zlokalizowanym przy ul. Towarowej 53 w Poznaniu,  w wieżowcu Collegium Altum zlokalizowanym przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16 w Poznaniu,  w budynku Collegium Linguisticum zlokalizowanym przy ul. Taczaka 9 w Poznaniu,  w hali sportowej przy ul. Dożynkowej 9J w Poznaniu,  w budynku CEUE przy ul. Towarowej 55 w Poznaniu,  w budynkach administracyjno-warsztatowych przy al. Niepodległości 10 w Poznaniu,  w domkach wypoczynkowych w Długiem, gmina Strzelce Krajeńskie Zakres prac został określony w dokumentacji pt. „Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu”. Dokumentacja ta wraz z przedmiarami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Prace remontowe polegać będą głównie na wykonaniu:  robót przygotowawczych, demontażowych i rozbiórkowych;  robót remontowych w zakresie podłóg i posadzek;  robót remontowych związanych z odnowieniem ścian i sufitów;  montażu ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych suchej zabudowy w tym m. in. pionów i poziomów c.o, itp.  czyszczeniu i malowaniu grzejników żeliwnych i podokienników; Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie prac pomocniczych tj:  przygotowanie pomieszczeń do remontu polegające na wylokowaniu mebli, zabezpieczeniu folią okien i drzwi przed zabrudzeniem, uporządkowaniu pomieszczeń, odkurzeniu i wniesieniu mebli po zakończeniu prac;  wywiezienie materiałów rozbiórkowych;  mycie: okien, niemalowanych drzwi, korytek z instalacją okablowania strukturalnego, wyłączników, gniazdek itp.  konieczne przemieszczanie mebli i wyposażenia w obrębie terenu budowy, a po zakończeniu robót pomieszczenia muszą być umeblowane w sposób pierwotny. Prace remontowe opisane w dokumentacji wykonywane będą w kilku etapach obejmujących remont grup pomieszczeń (po kilka pomieszczeń), uzależnionych zakresem (wielkością) od szczegółowych zleceń określanych przez Zamawiającego na bieżąco w trakcie trwania umowy z Wykonawcą. Etapy robót mogą różnić się zatem wielkością (ilością robót). Etapy robót będą w trakcie trwania umowy określane przez Zamawiającego w formie pisemnej z podaniem lokalizacji pomieszczenia do remontu oraz zakresem robót i terminem ich wykonania. Przewidywana ilość etapów: 12 – 15 (ilość etapów jest przybliżona i może jeszcze ulec zmianie w trakcie realizacji umowy). Do realizacji poszczególnych etapów remontów Wykonawca musi przystąpić w ciągu 3 dni od otrzymania pisemnego zlecenia ich realizacji i zakończyć realizację w ciągu 14 dni. Po zakończeniu realizacji danego etapu robót stwierdzonego protokołem bezusterkowego odbioru oraz po zatwierdzeniu przez Zamawiającego przedłożonego mu przez Wykonawcę kosztorysu powykonawczego Wykonawca może wystawić fakturę za roboty objęte danym zleceniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie składania ofert – w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium można wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 10901359 0000000035018918. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku zamawiającego (wpływ na konto zamawiającego). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), 3) kwotę gwarancji (poręczenia), 4) termin ważności gwarancji(poręczenia), 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Dopuszcza się zamiennie zapis odwołujący się do przypadków wskazanych w ustawie Pzp (art. 46 ust 4a i art. 46 ust 5 ustawy Pzp). 4. Zasady zwrotu / zatrzymanie /ponowne wniesienie wadium: 4.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 7.2. 4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10.4.1 SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 10. Kserokopię dowodu wniesienia wadium lub gwarancji (poręczenia) należy załączyć do oferty. Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w miejscu składania ofert przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, składane w trybie art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ – oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert). 3. Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu, a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do końca terminu składania ofert (wymagania wskazane w pkt 10 SIWZ). 4. Oświadczenie dot. spełniania wymagania dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - wypełniony załącznik nr 8 (wymagania wskazane w pkt 7.4 SIWZ). 5. Wyceniony przedmiar robót (kosztorys ofertowy) sporządzony metodą uproszczoną, zawierający składniki cenotwórcze oraz ceny jednostkowe poszczególnych rodzajów robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach