Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
  • Data zamieszczenia: 2016-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10 10
    61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach zlokalizowanych w różnych budynkach będących własnością Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu: a) w budynku głównym A wraz z budynkiem skrzydła - zlokalizowanych przy al. Niepodległości 10 w Poznaniu, b) w budynku B - zlokalizowanym przy al. Niepodległości 12 w Poznaniu c) w budynku C - zlokalizowanym przy ul. Towarowej 53 w Poznaniu d) w wieżowcu Collegium Altum zlokalizowanym przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16 w Poznaniu 2.Zakres prac został określony w dokumentacji pt. Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu Dokumentacja ta wraz z przedmiarami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Prace remontowe polegać będą głównie na wykonaniu: -robót przygotowawczych, demontażowych i rozbiórkowych; -robót remontowych w zakresie podłóg i posadzek; -robót remontowych związanych z odnowieniem ścian i sufitów; -montażu ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych - obudowa pionów co; - czyszczeniu i malowaniu grzejników żeliwnych i podokienników. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie prac pomocniczych tj: -przygotowanie pomieszczeń do remontu polegające na wylokowaniu mebli, zabezpieczeniu folią okien i drzwi przed zabrudzeniem, - wywiezieniu materiałów rozbiórkowych; - myciu: okien, niemalowanych drzwi, korytek z instalacją okablowania strukturalnego, wyłączników, gniazdek itp. -konieczne przemieszczanie mebli i wyposażenia w obrębie terenu budowy, a po zakończeniu robót - pomieszczenia muszą być umeblowane w sposób pierwotny. 4.Prace remontowe opisane w dokumentacji wykonywane będą w kilku etapach obejmujących remont grup pomieszczeń (po kilka pomieszczeń), uzależnionych zakresem (wielkością) od szczegółowych zapotrzebowań określanych przez Zamawiającego na bieżąco w trakcie trwania umowy z Wykonawcą. Etapy robót mogą różnić się zatem wielkością (ilością robót). 5.Etapy robót będą w trakcie trwania umowy określane przez Zamawiającego w formie pisemnej z podaniem lokalizacji pomieszczenia do remontu oraz zakresem robót i terminem ich wykonania. Przewidywana ilość etapów : 2 - 6 Do realizacji poszczególnych etapów remontów Wykonawca musi przystąpić w ciągu 3 dni od otrzymania pisemnego zlecenia ich realizacji i zakończyć realizację w ciągu 14 dni. 6.Po zakończeniu realizacji zleconego etapu robót stwierdzonego protokołem bezusterkowego odbioru oraz przedłożonego kosztorysu powykonawczego zatwierdzonego przez Zamawiającego, Wykonawca może wystawić fakturę częściową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium można wnieść w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 1090 1359 0000 0000 3501 8918. 2.Wadium musi być ważne przez okres związania ofertą. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 wyklucza się z postępowania. 3.Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu, a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do końca terminu składania ofert. 4.Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w miejscu składania ofert przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 Pzp. 6.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, ale zostanie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez wykonawcę. 7.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: -Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; -w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust 4a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach