Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w bud. nr 65 ul. Gdańska 147 oraz w bud. nr 1, 2, 13 i 29 ul. Dwernickiego 1 w Bydgoszczy

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Gdańska 147
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 378 13 19 , fax. 52 378 13 13
  • Data zamieszczenia: 2015-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gdańska 147 147
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 378 13 19, fax. 52 378 13 13
    REGON: 34126041200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w bud. nr 65 ul. Gdańska 147 oraz w bud. nr 1, 2, 13 i 29 ul. Dwernickiego 1 w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Część 1: Remont klatki schodowej w budynku nr 65 w kompleksie wojskowym przy ul. Gdańskiej 147 w Bydgoszczy Zakres robót budowlanych obejmuje m. in.: wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, drobne roboty murarsko-tynkarskie, zeskrobanie i zmycie ścian, gruntowanie powierzchni ścian i sufitów, gładzie gipsowe, malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi powierzchni wewnętrznych, przygotowanie podłoża oraz ułożenie wykładziny Tarkett demontaż starej balustrady, montaż nowej z stali kwasoodpornej, wywiezienie i utylizacja gruzu. Roboty instalacyjne obejmują: wymiana fragmentu instalacji co wraz z wymiana grzejników, Roboty elektryczne obejmują: demontaż i montaż: instalacji elektrycznej, opraw oświetlenia, osprzętu, montaż nowej tablicy rozdzielczej wraz z osprzętem modułowym, wykonanie prób i badań pomiarowych. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45000000 - 7 (roboty budowlane) Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV - 45331000 - 6 (instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) CPV - 45311000 - 0 (roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych) Część 2: Remont części pomieszczeń budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Dwernickiego 1 w Bydgoszczy Remont części pomieszczeń oraz klatki schodowej w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Dwernickiego 1 w Bydgoszczy Prace obejmują między innymi: Budynek nr 1: zmycie starej farby ze ścian i sufitów, zagruntowanie Uni-Gruntem, wykonanie gładzi gipsowej, malowanie: farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych, farbami olejnymi stolarki drzwiowej, wymiana wykładziny dywanowej, wywóz i utylizacja materiałów odpadowych. Budynek nr 2: Roboty budowlane: roboty rozbiórkowe: wykucie ościeżnic , rozebranie ścianek działowych i sufitu podwieszanego, zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, wykucie krat, frezowanie powierzchni lastrykowych: posadzki i schodów, obsadzenie stolarki drzwiowej, wykonanie i montaż ścianki aluminiowej, zmycie starej farby ze ścian i sufitów, zagruntowanie Uni-Gruntem, wykonanie gładzi gipsowej, malowanie: farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych, farbami olejnymi stolarki drzwiowej, instalacji c.o. oraz posadzki farbą chloro-kauczukową, montaż sufitu podwieszanego, wykonanie posadzki z wykładzin dywanowych, przygotowanie podłoża i ułożenie posadzki oraz stopni schodowych z płytek gresowych, wywóz i utylizacja materiałów odpadowych. Roboty instalacyjne: Częściowa wymiana instalacji c.o. (dostosowanie rur i grzejników do nowych potrzeb użytkowników). Roboty elektryczne: demontaż i montaż: instalacji elektrycznej, opraw oświetlenia, osprzętu, wykonanie prób i badań pomiarowych. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45000000-7 (roboty budowlane) Dodatkowy przedmiot zamówienia CPV - 45331000 - 6 (instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) CPV - 45311000 - 0 (roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych) Część 3: Remont części pomieszczeń parteru budynku nr 13 w kompleksie wojskowym przy ul. Dwernickiego 1 w Bydgoszczy Remont części pomieszczeń parteru budynku nr 29 w kompleksie wojskowym przy ul. Dwernickiego 1 w Bydgoszczy Prace obejmują między innymi: Budynek nr 13: przygotowanie powierzchni pod malowanie z zagruntowaniem Uni-Gruntem, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych, malowanie farbami olejnymi stolarki drzwiowej, grzejników oraz instalacji c.o., wymiana wykładziny dywanowej, wywóz i utylizacja materiałów odpadowych. Budynek nr 29: Roboty ogólnobudowlane: wykucie ościeżnic , poszerzenie otworów drzwiowych w ściankach działowych, osadzenie nadproży, uzupełnienie tynku, przygotowanie powierzchni pod malowanie z zagruntowaniem Uni-Gruntem, wykonanie gładzi gipsowych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych, malowanie farbami olejnymi stolarki drzwiowej, grzejników oraz instalacji c.o., wykonanie wyprawy - tynk mozaikowy, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana wykładziny dywanowej, wywóz i utylizacja materiałów odpadowych. Roboty elektryczne: demontaż starej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem i urządzeniami, wykonanie nowej instalacji, montaż lamp oraz osprzętu modułowego w rozdzielnicach, wykonanie prób i badań pomiarowych. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45000000-7 (roboty budowlane) Dodatkowy przedmiot zamówienia CPV - 45311000 - 0 (roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: a) część 1: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100); b) część 2: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); c) część 3: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1146). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego - 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy - NBP O/O BYDGOSZCZ 27 1010 1078 0106 2113 9120 1000 z dopiskiem wadium sprawa nr 53/ZP/RB/INFR/2015 część Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału do głównego księgowego Zamawiającego w bud. nr 108 (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 14:00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się wymienienie wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 9. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą. 10. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w części VIII SIWZ w pkt. 10 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z jej treści nie może wynikać konieczność przekazywania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego oraz żadne inne ograniczenia. 14. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi ona być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 15. Zabezpieczenie wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę tego zabezpieczenia. 16. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. IX. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: 1. Oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia, wnioski o wgląd do ofert oraz informacje w niniejszym postępowaniu, Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej (Zamawiający dopuszcza składanie wniosków lub zawiadomień za pomocą faksu nr 261-411-313 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: zp@11wog.mil.pl). 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o wyjaśnienie treści SIWZ. 3. Zamawiający udzieli wyjaśnień Wykonawcy, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu do składania ofert. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie jednak nie później niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający prześle treść zapytań wraz z wyjaśnieniami wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawnienia źródła zapytania oraz zamieści je na stronie internetowej www.11wog.wp.mil.pl . 4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę SIWZ Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazał niniejszą SIWZ oraz zamieści ją na stronie internetowej www.11wog.wp.mil.pl . 5. Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym Wykonawców, którym przekazano SIWZ oraz zamieści informację na stronie internetowej www.11wog.wp.mil.pl. 6. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców w sprawie wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. 7. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający będzie się kontaktował z wyznaczonym pełnomocnikiem. 8. Składane przez wykonawców zapytania do specyfikacji powinny być opatrzone zapisem: Remont pomieszczeń w bud. nr 65 ul. Gdańska 147 oraz w bud. nr 1, 2, 13 i 29 ul. Dwernickiego 1 w Bydgoszczy SPRAWA NR 53/ZP/Rb/INFR/2015 - część 9. Zamawiający nie odpowiada za wyjaśnienia udzielane Wykonawcom przez inne osoby i instytucje nieuprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami, inne niż wymienione w niniejszej specyfikacji, 10. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty lub informacje faksem lub na adres e-mail, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. 11. Wykonawca pobierający wersję elektroniczną SIWZ ze strony internetowej Zamawiającego zobowiązany jest do jej monitorowania w tym samym miejscu, z którego została pobrana, w terminie do dnia otwarcia ofert, gdyż zamieszczane tam mogą być wyjaśnienia oraz zmiany treści SIWZ, zmiany treści ogłoszenia w tym zmiany terminu składania ofert. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcą jest: p. Agnieszka OLEKSY - tel.: 261-411-361 w godz. 8.00 - 13.00 (od poniedziałku do piątku). Ze względu na obowiązkową pisemność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wszystkie ewentualne wyjaśnienia ustne nie są dla Wykonawców wiążące.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11wog.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach