Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gorzycach ogłasza przetarg
- Adres: 39-432 Gorzyce, ul. Szkolna 45
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-15 836 28 14 , fax. 0-15 836 28 14
- Data zamieszczenia: 2009-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gorzycach
ul. Szkolna 45 45
39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie
tel. 0-15 836 28 14, fax. 0-15 836 28 14
REGON: 00065037600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp1gorzyce.xwp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń sanitarnych i likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej Nr 1 w Gorzycach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Budowa pochylni dla niepełnosprawnych z przebudową schodów wejściowych, przebudowa wejść i chodników. 2.Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych , budowa urządzenia dźwigowego dla niepełnosprawnych , przebudowa sanitariatów. 3.Wymiana stolarki drzwiowej w celu likwidacji barier dla niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424141002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Pobiera się w wysokości 7.500 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień . 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi 3.do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych przez zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ- wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: 1.oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonym w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (zamawiający uzna, że wykonawca ma wystarczające doświadczenie jeżeli w tym okresie był wykonawcą co najmniej 3 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia). 4.oświadczenie oferenta o udzielenie gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 3 lat łącznie z urządzeniami i aparatami w tym przystąpienie do usuwania wszelkich awarii w terminie do 1 doby od skutecznego poinformowania wykonawcy o wystąpieniu awarii. 5.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia budowlane specjalności konstrukcyjno- budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych 6.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) 7.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 8.aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzyce.itl.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa windy, remont pomieszczeń oraz zakup wyposażenia
Dodano: 2014-04-22 - Zakup dźwigu towarowego wraz z dostawą i montażem na zadanie 43726 Hrubieszów.
Dodano: 2009-10-15 - Zakup dźwigu towarowego wraz z dostawą i montażem na zadanie 43726 Hrubieszów.
Dodano: 2009-09-29 - Zakup dźwigu towarowego wraz z dostawą i montażem na zadanie 43726 Hrubieszów
Dodano: 2009-09-11 - Remont pomieszczeń sanitarnych i likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej Nr 1 w Gorzycach
Dodano: 2009-07-17 - Zakup dźwigu osobowego wraz z dostawą i montażem na zadanie 91226 Rzeszów
Dodano: 2009-06-04 - Zakup dźwigu osobowego wraz z dostawą i montażem na zadanie 91083 Przemyśl.
Dodano: 2009-04-03