Przetargi.pl
Remont pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów w budynku nr 10 w kompleksie wojskowym K-0952 w Siedlcach

23 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 553 505 , fax. 261 553 520
  • Data zamieszczenia: 2016-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 261 553 505, fax. 261 553 520
    REGON: 71003764000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów w budynku nr 10 w kompleksie wojskowym K-0952 w Siedlcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot i zakres robót Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Remontu pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów w budynku nr 10 w kompleksie wojskowym K-0952 w Siedlcach. Zakres robót: Wejście demontaż drzwi stalowych i aluminiowych wiatrołapu, naprawa pokrycia daszku nad wejściem z wymiana obróbek blacharskich, wymiana okien drewnianych na PCV, naprawa elewacji z wykonaniem wyprawy z tynku akrylowego, obłożenie schodów płytkami gresowymi, wymiana barierek i oświetlania. Hall wymiana parapetów metalowych na konglomerat, montaż sufitu podwieszonego, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian i wykonanie wyprawy z masy mozaikowej, malowanie grzejników. Dyżurka wymiana okien na PCV, wymiana drzwi drewnianych na aluminiowe, aluminiowych na stalowe antywłamaniowe, okienka podawczego na antywłamaniowe, montaż krat, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian i wykonanie wyprawy z masy mozaikowej, malowanie grzejników, wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu. Klatki schodowe wymiana ścianek z pustaków szklanych na okna PCV, wymiana barierek schodowych, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian i wykonanie wyprawy z masy mozaikowej. Korytarz II piętro Wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi płytowych z poszerzeniem otworów drzwiowych, wymiana okien na PCV, montaż sufitu podwieszonego, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian i wykonanie wyprawy z masy mozaikowej, malowanie grzejników, wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu. Pomieszczenie Komendanta i sala odpraw demontaż parkietu z klepki i wykładziny dywanowej ułożenie paneli podłogowych, wymiana parapetów metalowych na konglomerat ,montaż sufitu podwieszonego, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian, malowanie grzejników, wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu. Pomieszczenie 203, 204 uzupełnienie ścianki z bloczków gazobetonowych, wymiana drzwi drewnianych na stalowe antywłamaniowe, wymiana okien na PCV, montaż krat, wymiana wykładziny dywanowej, wymiana parapetów metalowych na konglomerat, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian, malowanie grzejników, wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu. Łazienka wymiana okien na PCV, wymiana parapetów metalowych na konglomerat, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian, wymiana posadzek i licowania ścian płytkami, wymiana kabin WC, wymiana armatury i osprzętu sanitarnego, podgrzewaczy, opraw oświetleniowych i osprzętu. Pozostałe okna i prace towarzyszące wymiana okien na PCV, wymiana parapetów metalowych na konglomerat, montaż krat, zabezpieczenie folią wszystkich elementów narażonych na uszkodzenie podczas prac remontowych, demontaż i ponowny montaż urządzeń kontroli dostępu, monitoringu oraz instalacji ppoż., transport materiałów z demontażu, odpadów na składowisko lub utylizacji. Szczegółowy zakres robót, jaki należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia określają załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty, w szczególności: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STW i ORB), opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00100. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie do upływu terminu składania ofert lub nie zabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje, iż oferta nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp zostanie uznana za odrzuconą. Wadium można wnieść w formie: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego: 85 1010 1010 0002 4413 9120 0000 z dopiskiem Wadium - Sprawa ZP/14/2016 Remont pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów budynku nr 10 w kompleksie wojskowym K0952 w Siedlcach. Pod pojęciem wniesienia wadium Zamawiający uznaje wpływ pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Terminwykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach