Przetargi.pl
Remont pomieszczeń bufetu w budynku O/ZUS w Rzeszowie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8675000 , fax. 017 8523638
  • Data zamieszczenia: 2013-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
    Al. Piłsudskiego 12 12
    35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8675000, fax. 017 8523638
    REGON: 00001775600180
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń bufetu w budynku O/ZUS w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń bufetu oraz napraw bieżących i konserwacji w budynku O/ZUS w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12. 2. Przedmiot zamówienia określono w: 2.1. Projekcie Budowlanym Remontu pomieszczeń bufetu O/ZUS. 2.2.Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Instalacje Elektryczne. 2.3. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Wentylacja. 2.4. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Roboty malarskie. 2.5.Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Sufit podwieszany. 2.6.Przedmiar robót-Remont bufetu O/ZUS w Rzeszowie. 2.7.Przedmiar robót-Naprawy Bieżące i Konserwacje 2013/III O/ZUS w Rzeszowie. 3. Warunki realizacji zamówienia: 3.1.Termin realizacji max 5 tygodni od daty przekazania frontu robót). 3.2.Roboty realizowane będą w obiekcie czynnym, Wykonawca będzie realizował zadanie z utrudnieniem polegającym na braku możliwości wyłączenia energii elektrycznej w dni robocze w godz. 7.00 - 15.00 . 3.3.Prace wymagające przebić, kucia, oraz powodujące zapylenie będą wykonywane po godz. 15,00 (w poniedziałki po 17.00) i w dniach wolnych od pracy cała dobę. 3.4.Prace niebezpieczne pożarowo (ewentualne prace spawalnicze) będą wykonywane po otrzymaniu pisemnego zezwolenia Zamawiającego. 4. Wykonawca przed każdorazowym przystąpieniem do prac zabezpieczy wszystkie sprzęty znajdujące się pomieszczeniach objętych robotami (w tym meble i sprzęt komputerowy) przed zabrudzeniem, zniszczeniem. Po zakończeniu pracy w danym dniu Wykonawca posprząta teren robót, w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie urzędu . 5. Materiały i osprzęt, które Wykonawca zastosuje do wykonania robót powinny być dobrej jakości w gatunku I, posiadać dopuszczenie do stosowania i spełniać Polskie Normy, normy zharmonizowane, być zgodne z narzuconymi przez Projektanta rozwiązaniami. 6. Zamawiający stwierdza, że jeżeli w dokumentacji przetargowej, opracowaniach projektowych, w tym w przedmiarze robót / kosztorysie ofertowym podano nazwę dostawcy lub producenta określonego materiału to uczyniono to w celu określenia klasy materiałów, urządzeń, osprzętu itp. 7. Wobec powyższego dopuszcza się składanie ofert równoważnych z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów pod warunkiem, że zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia będą bezwzględnie spełniać warunek, iż ich parametry techniczne, jakościowe i eksploatacyjne będą na co najmniej takim samym poziomie, jak materiałów i urządzeń określonych w powyższy sposób w dokumentacji przetargowej. 8. W przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych Wykonawca zobowiązany przedstawić do oferty dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych rozwiązań np. specyfikację techniczną producenta lub inny dokument dla danego materiału lub urządzenia. Z przedłożonego dokumentu, musi wynikać spełnienie wymaganych parametrów określonych w SIWZ poprzez klasę materiałów lub urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach