Sąd Okręgowy w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35959 Rzeszów, Pl. Śreniawitów
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 756 200 , fax. 178 756 299
- Data zamieszczenia: 2017-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Rzeszowie
Pl. Śreniawitów 3
35959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 756 200, fax. 178 756 299
REGON: 32425700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: sądownictwo
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku – 2017r.-Znak sprawy: G-2512-5/2017 - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia pn. Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku – 2017r. został dokonany za pomocą wyciągu z n/w dokumentacji projektowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych pn: 1. Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku, opracowanych w 2015 r. przez Firmę Handlowo – Usługową BAGA mgr inż. Grzegorz Bednarski, 35-122 Rzeszów, ul. Fr. Kotuli 32/4, 2. Remont drzwi w budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku, opracowanych w marcu 2016 r. w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie przez mgr inż. Ewę Gliniak. Remont w 2017r. prowadzony będzie na pierwszym piętrze budynku sądu zgodnie z załącznikiem graficznym i będzie polegał na: 1. likwidacji wykładziny dywanowej w pomieszczeniach biurowych i salach rozpraw, 2. wyburzeniu ścianki działowej, 3. wykuciu otworu drzwiowego w ściance działowej i zamontowaniu drzwi wewnętrznych, 4. renowacji parkietu w jednym pomieszczeniu biurowym, 5. ułożeniu paneli podłogowych w pozostałych pomieszczeniach biurowych i salach rozpraw, 6. demontażu 2 podestów sędziowskich o szerokości 2,5 m i wykonaniu nowych o szerokości 2,0m (w sali nr 119) i 1,8m (w sali nr 111), 7. malowaniu ścian i sufitów pomieszczeń biurowych, sal rozpraw i korytarzy oraz kaloryferów, 8. wymianie typowej wewnętrznej stolarki drzwiowej, 9. renowacji pierwotnej stolarki drzwiowej (wykonanie mazerunku). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objęty niniejszym postępowaniem określony jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zostały opracowane zgodnie z art. 2c, 29, 30 i 31 ustawy Pzp i aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Dokumentacja jest kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć oraz posiada wymagane opinie, uzgodnienia i decyzje administracyjne. Dodatkowe informacje, które Wykonawca musi uwzględnić przy sporządzaniu oferty: 1. roboty budowlane wykonywane będą w czynnym urzędzie, Wykonawca swoim działaniem nie może ograniczać pracy sądu; może wystąpić konieczność wykonywania robót uciążliwych (np. powodujących nadmierny hałas) po godzinach pracy sądu i w dni wolne od pracy (godziny pracy sądu: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30), 2. na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek odpowiedniego zabezpieczenia (wydzielenia) stref, w których prowadzone będą roboty budowlane w sposób ograniczający do minimum zakurzenie obszaru, w którym Użytkownik – Sąd Rejonowy w Leżajsku prowadzi bieżącą działalność, 3. na Wykonawcy ciążyć będzie konieczność utrzymania czystości i porządku we wszelkich pomieszczeniach, które będą użytkowane przez Wykonawcę lub w których będą wykonywane roboty przez Wykonawcę, a które to pomieszczenia nie będą czasowo wyłączone (na czas robót) z użytkowania. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty. W tym celu należy skontaktować się z Prezes Sądu Rejonowego w Leżajsku Panią Dorotą Rutkowską, tel. 17/24 05 304 w celu ustalenia terminu. Dodatkowe wymagania Zamawiający wymaga od Wykonawcy przy realizacji Przedmiotu umowy (Przedmiotu zamówienia) stosowanie do art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę pracowników według poniższych zasad: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszystkie czynności w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika robót, pełniącej samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. Wymóg zatrudnienia nie dotyczy tych podwykonawców, którzy wykonują czynności samodzielnie w ramach prowadzonej przez siebie jednoosobowej działalności gospodarczej 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja Systemu Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w budynku będącym siedzibą Podkarpackiego Urzędu Celno - Skarbowego w Przemyślu położonego w Jaśle przy ul. 3-go Maja 30
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wilczej Woli
Dodano: 2024-03-01 - Prace remontowo - konserwatorskie przy budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Ropczycach
Dodano: 2024-02-20 - Budowa hali sportowej z boiskiem wielofunkcyjnym przy PSP Nr 1 w Stalowej Woli
Dodano: 2024-02-09 - Remont lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób gminny położonych w Stalowej Woli przy ul. Sobieskiego 11 m. 1 oraz Kochanowskiego 12 m. 2.
Dodano: 2023-12-15 - Remont lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób gminny położonych w Stalowej Woli przy ul. Sobieskiego 11 m. 1 oraz Kochanowskiego 12 m. 2.
Dodano: 2023-10-18 - „Remont pomieszczeń na parterze i I piętrze w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Kletówki 27a”
Dodano: 2023-10-04 - Przebudowa budynku PSSE Krosno wraz z wyposażeniem laboratorium w ramach proj.„Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania”
Dodano: 2023-10-02 - Modernizacja sali widowiskowej w Gminnym Ośrodku Kultury w Osieku Jasielskim w ramach poddz.19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”
Dodano: 2023-09-22 - Wykonanie modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dodano: 2023-09-19