Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych w budynku Komendy Miejskiej PSP w Koszalinie

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-738 Koszalin, ul. Strażacka 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3422004 , fax. 094 3424727
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie
    ul. Strażacka 8 8
    75-738 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3422004, fax. 094 3424727
    REGON: 33095761000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Straż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych w budynku Komendy Miejskiej PSP w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych w budynku Komendy Miejskiej PSP w Koszalinie zlokalizowanej przy ul. Strażackiej 8 w Koszalinie. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w zależności od pomieszczenia obejmuje między innymi wykonanie: 1) Branża budowlana: a)usunięcie wykładziny dywanowej, b) zerwanie wykładziny podłogowej z PCV, c) wymiana kratek wentylacyjnych, d) wykonanie gładzi gipsowej na ścianach, e) wykonanie wzmocnienia sufitu za pomocą 1 x siatki (do dociepleń) zatopionej, f) obsadzenie kątowników ochronnych na narożnikach zewnętrznych ścian, g) wykonanie gładzi gipsowej na suficie, h) malowanie 2 x farba lateksowa STO (kolorystyka do uzgodnienia z inwestorem w trakcie realizacji), i) wykonanie podłogi z paneli podłogowych laminowanych (AC5) z oblistwowaniem (warstwa wyrównująca samopoziomująca gr 5mm + folia PCV + warstwa gąbki), 2) Branża elektryczna: a) zdjęcie opraw sufitowych, b) wymiana wyłączników oraz gniazd c) montaż opraw rastrowych 4 x 18W w miejsce zdemontowanych opraw istniejących. 3) Prace dodatkowe: a) demontaż i wyniesienie do miejsca wskazanego przez zamawiającego elementów zabudowy: szaf z nadstawkami, szaf wnękowych oraz elementów wyposażenia pomieszczeń (meble, biurka itp.) b) montaż w sposób wskazany przez zamawiającego i wniesienie elementów zabudowy: szaf z nadstawkami, szaf wnękowych oraz elementów wyposażenia pomieszczeń (meble, biurka itp.) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawarty jest w projekcie budowlanym oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załączniki do OPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki ogólne: 1) określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Spełniają warunki szczegółowe: 1) posiadają doświadczenie zawodowe: zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dwie roboty budowlane o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, 2) dysponują potencjałem technicznym: posiadają lub dysponują niezbędnym sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, 3) dysponują potencjałem kadrowym: posiadają lub dysponują minimum 1 osobą, która posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (wymagana przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa lub Izby Architektów RP), która będzie pełniła funkcję kierownika robót budowlanych w zakresie objętym zamówieniem, 4) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki ogólne, Wykonawca przedstawi dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ. 2)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe, Wykonawca przedstawi dokumenty: 1) Potwierdzające posiadanie doświadczenia zawodowego: a) wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych, co najmniej dwóch, o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia i wartości minimum 100.000,00 zł, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5), b) dokumenty potwierdzające, że roboty te, określone w punkcie 1 litera a, zostały wykonane należycie. 2) Potwierdzające dysponowaniem potencjałem kadrowym (według wzoru - załącznik nr 6): a)informacja o osobie przewidzianej do pełnienia obowiązków kierownika robót, oraz b) dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie wymagane z ustawą Prawo budowlane, oraz c) ich zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa lub Izby Architektów RP, d) wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 3) Potwierdzające znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - minimum stanowi 25.000,00 zł, b) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddzia-łu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.koszalin.pl zakładka zamówienia publiczne, przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach