Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych oraz ciągów komunikacyjnych w budynku MNiSW

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-529 Warszawa, Wspólna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48225292738 , fax. +48225292780
  • Data zamieszczenia: 2018-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
    Wspólna 1/3
    00-529 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48225292738, fax. +48225292780
    REGON: 140533156
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nauka.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych oraz ciągów komunikacyjnych w budynku MNiSW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę robót budowlanych zlecanych przez Zamawiającego sukcesywnie, polegających na: 1) remoncie wnętrz pomieszczeń biurowych oraz ciągów komunikacyjnych w budynku MNiSW; 2) pracach związanych z udrożnieniem wentylacji grawitacyjnej w budynku MNiSW w celu uporządkowania przewodów kominowych i doprowadzenia ich do stanu sprawności technicznej. W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający zamierza zrealizować do 65% robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 2. Zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia związanych z remontem wnętrz pomieszczeń biurowych, w ramach jednego kompletu robót dowolnego pomieszczenia obejmuje: 1) roboty przygotowawcze: a) zmycie ścian z zaszpachlowanie nierówności, b) zeskrobanie starej warstwy farby - opcjonalnie, c) demontaż zabudowy szaf wnękowych i szachtów instalacyjnych, d) zabezpieczenie na czas remontu pomieszczenia (wyniesienie) istniejącego wyposażenia meblowego i użytkowego, e) zabezpieczenie na czas remontu osprzętu oświetleniowego i elektrycznego, f) demontaż starego osprzętu elektrycznego (gniazd, wyłączniki, puszki, kable elektryczne), g) demontaż pozostałego wyposażenia pomieszczenia jak rolety, vertikale itp., h) zabezpieczenie na czas remontu pomieszczenia istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej (łącznie z szybami) oraz parapetów, i) demontaż wykładzin i cokołów przyściennych oraz zerwanie istniejącego podłoża, j) przygotowanie podłoży pod nowe wykładziny podłogowe: wylewka samopoziomująca lub płyta OSB, k) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, l) dodatkowo Wykonawca przygotuje w sufitach wybranych pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych miejsce pod instalację ppoż. lub teletechniczną według wskazań Zamawiającego (wykucie bruzdy w suficie, ułożenie rurki ochronnej z pilotem, zaszpachlowanie bruzdy) – opcjonalnie; 2) gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi; 3) wykonanie gładzi gipsowych (ściany, sufity) z zastosowaniem aluminiowych kątowników narożnych; 4) wykonanie powłok malarskich, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów; 5) zabudowa szaf wnękowych z płyty meblowej (wymagana grubość płyty meblowej wraz z okleiną min. 20 mm); 6) ułożenie nowej wykładziny i nowych cokołów przyściennych; 7) uporządkowanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych w pokojach wraz z montażem nowych koryt kablowych; 8) montaż nowego osprzętu elektrycznego i teletechnicznego; 9) odnowienie i pomalowanie farbą olejną parapetów; 10) wyczyszczenie framug okiennych i drzwiowych oraz parapetów z wcześniejszych zabrudzeń powstałych podczas malowania pomieszczeń; Zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia związanych z udrożnieniem wentylacji grawitacyjnej obejmuje: 1) udrożnienie zagruzowanych lub niedrożnych przewodów kominowych; 2) odtworzenie niemożliwych do udrożnienia przewodów kominowych; 3) demontaż istniejących kratek wentylacyjnych; 4) rozłączenie wspólnych podłączeń wentylacyjnych; 5) wykonanie podłączeń do wentylacji grawitacyjnej; 6) uszczelnienie przewodów wentylacyjnych; 7) montaż kratek wentylacyjnych i podłączenie ich do istniejących kanałów wentylacji grawitacyjnej, w razie potrzeby wykucie nowych otworów wentylacyjnych; 8) przeprowadzenie kontroli wszystkich kanałów wentylacyjnych kamerą inspekcyjną; 9) sporządzenie protokołu z wykonanych prac kominiarskich. 3. Roboty, o których mowa w ust. 1 zlecane będą sukcesywnie (w miarę potrzeb Zamawiającego) na podstawie odrębnych zleceń określających każdorazowo ilość, zakres, wartość prac ustaloną na podstawie oferty Wykonawcy oraz termin wykonania, jak również oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z planami mediów i sieci będących w budynku. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości poszczególnych zakresów robót, zlecane w ramach całkowitego wynagrodzenia maksymalnego, mogą być mniejsze lub większe niż oszacowane w szczegółowym kosztorysie ofertowym. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych związanych z remontem wnętrz pomieszczeń biurowych, został określony w: 1) projekcie budowlanym/wykonawczym remontu pomieszczeń oraz ciągów komunikacyjnych w budynku MNiSW w Warszawie - Załącznik nr 1 do SIWZ 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) - Załącznik nr 2 do SIWZ 3) przedmiarze robót - Załącznik nr 3 do SIWZ w zakresie prac związanych z udrożnieniem wentylacji grawitacyjnej został określony w: 4) protokole z okresowej kontroli przewodów kominowych oraz opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SIWZ 5) przedmiarze robót kominiarskich - Załącznik nr 5 do SIWZ 5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w istotnych postanowieniach umowy stanowiących – Załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Zakres prac w ramach jednego kompletu robót budowlanych oraz prac związanych z udrożnieniem wentylacji grawitacyjnej, jest prognozowaną przez Zamawiającego skalą przewidywanych przez Zamawiającego robót remontowo-budowlanych w ramach jednego pomieszczenia oraz prac związanych z udrożnieniem wentylacji grawitacyjnej do wykonania, z zastrzeżeniem, że zakresy robót i prac nie są dla Zamawiającego wiążące. 7. Zamawiający nie jest zobligowany do zlecania wszystkich robót remontowo-budowlanych w ramach jednego kompletu robót oraz prac związanych z udrożnieniem wentylacji grawitacyjnej. Poszczególne roboty remontowo-budowlane oraz prace będą zlecane zgodnie z potrzebami Zamawiającego i mogą dotyczyć dowolnych pozycji znajdujących się w Kosztorysie ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty (jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym: a) pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów), b) pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, UWAGA pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony) c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 5 SIWZ, d) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa, e) zestawienie produktów równoważnych zastosowanych przez Wykonawcę ze wskazaniem opisu i ich certyfikatów, że w zakresie równoważności odpowiadają one wymaganiom Zamawiającego - w przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych UWAGA w przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, niezłożenie wraz z ofertą Wykonawcy dokumentów, o których mowa powyżej spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. f) pisemną informację Wykonawcy zawierającą: nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując wartość tego towaru lub usługi bez kwoty podatku (zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach