Przetargi.pl
Remont południowej jezdni ul. Drobnera na odcinku od ul. W .Łokietka do pl. J. Bema oraz remont i przebudowa ul. H. Sienkiewicza od ul. Świętokrzyskiej do ul. J. Matejki

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 53-633 Wrocław, ul. Długa 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    ul. Długa 49 49
    53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
    REGON: 00015014200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont południowej jezdni ul. Drobnera na odcinku od ul. W .Łokietka do pl. J. Bema oraz remont i przebudowa ul. H. Sienkiewicza od ul. Świętokrzyskiej do ul. J. Matejki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont południowej jezdni ul. Drobnera na odcinku od ul. W. Łokietka do pl. J. Bema oraz remont i przebudowa ul. H. Sienkiewicza od ul. Świętokrzyskiej do ul. J. Matejki z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Remont południowej jezdni ul. Drobnera na odcinku od ul. W. Łokietka do pl. J. Bema Zadanie nr 2 - Remont i przebudowa ul. H. Sienkiewicza na odcinku od ul. Świętokrzyskiej do ul. J. Matejki Zakres zamówienia: Zadanie nr 1 - Remont południowej jezdni ul. Drobnera na odcinku od ul. W. Łokietka do pl. J. Bema - Zakres ZDiUM 1. Roboty drogowe: - remont południowej jezdni ul. Drobnera na odcinku około 500m od skrzyżowania z ul. W. Łokietka do skrzyżowania z pl. J. Bema (bez skrzyżowania) - rekultywacja zieleńców oddzielających chodnik i ścieżkę rowerową od jezdni 2. Organizacja ruchu docelowego 3. Odwodnienie Zadanie nr 2 - Remont i przebudowa ul. H. Sienkiewicza na odcinku od ul. Świętokrzyskiej do ul. J. Matejki - Zakres ZDiUM 1. Roboty drogowe a) Przebudowa ulicy Sienkiewicza od skrzyżowania z ul. Świętokrzyską: - Jezdnia południowa do 161,47 m - Jezdnia północna do 189,63 m b) Remont istniejących jezdni (frezowanie, nakładka + siatka stalowa, regulacja krawężników): - Jezdnia południowa od 161,47 m do 417,30 m - Jezdnia północna od 189,63 m do 389,08 m 2. Organizacja ruchu docelowego 3. Odwodnienie 4. Sieci teletechniczne 5. Sieci elektroenergetyczne 6. Zieleń Zadanie nr 2 - Remont i przebudowa ul. H. Sienkiewicza na odcinku od ul. Świętokrzyskiej do ul. J. Matejki - Zakres MPWIK 1. Remont kanalizacji w ul. Sienkiewicza od pl. Bema do skrzyżowania z ul. S. Wyszyńskiego oraz w ul. Świętokrzyskiej, ul. Mieszka I, ul. J. Matejki - renowacja kanału ogólnospławnego i przyłączy metodą rękawa utwardzonego wraz z renowacją studni kanalizacyjnych i wykonaniem napraw punktowych kanału: a) renowacja kanału ogólnospławnego J 0,40x0,60m na długości ok. L= 55m, b) renowacja kanału ogólnospławnego K 0,42m na długości ok. L= 60m, c) renowacja kanału ogólnospławnego K 0,40m na długości ok. L= 64m, d) renowacja kanału ogólnospławnego K 0,29-0,31m na długości ok. L= 389m, e) renowacja kanału ogólnospławnego K 0,24-0,26m na długości ok. L= 330m, f) renowacja przyłączy kanalizacyjnych DN 0,20m ok. L=45m, g) renowacja przyłączy kanalizacyjnych DN 0,150m ok. L=71m, h) renowacja przyłączy kanalizacyjnych DN 0,10m ok. L=125m, i) włączenie przykanalików do kolektora poprzez zastosowanie wkładek kapeluszowych 49szt, j) renowacja 25 studni kanalizacyjnych, k) wykonanie 2 napraw rozkopowych kanału ogólnospławnego DN 0,3m i 4 napraw przyłączy kanalizacyjnych po wykonaniu renowacji. 2. Odbudowa nawierzchni po robotach MPWiK wykraczających poza zakres ZDiUM. 3. Opracowanie dokumentacji projektowej dla organizacji ruchu zastępczego dla zakresu MPWIK wykraczającego poza zakres remontu drogi wraz z komunikacją zbiorową i wyniesienie jej w terenie. Zadanie nr 1 i nr 2 - Zakres ZDiUM 1.Opracowanie dokumentacji projektowej dla organizacji ruchu zastępczego wraz z komunikacją zbiorową i wyniesienie jej w terenie ( w koordynacji z realizacją zadania Przebudowa Placu Bema ) dla zakresu zamówienia ZDiUM. 2.Pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie opracowanej we własnym zakresie dokumentacji projektowej. 3.Harmonogram etapowania robót opracowany w oparciu o zatwierdzony projekt organizacji ruchu zastępczego z podziałem na zadania 1 i 2. 4.Organizacja i likwidacja zaplecza wykonawcy wraz z zasileniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody (wg własnych potrzeb) dla całego zakresu zamówienia wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 200.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. będą posiadali środki finansowe na realizację zamówienia w wysokości minimum 1.500.000 PLN. 3. Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie obejmujące budowę, przebudowę lub remont ulicy klasy co najmniej Z o nawierzchni bitumicznej. 4. Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na renowacji metodą rękawa utwardzonego kanalizacji o średnicy nominalnej DN 0,25m i długości nie mniejszej niż 100m. 5. Dysponują kierownikiem budowy, który pełnił funkcję kierownika budowy na co najmniej jednym zadaniu zrealizowanym w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, obejmującym budowę, przebudowę lub remont ulicy klasy co najmniej Z o nawierzchni bitumicznej. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.W przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej warunek 1 muszą spełniać wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną, warunek 2 dowolny wykonawca lub wykonawcy składający ofertę wspólną łącznie, warunek 3, 4, 5 dowolny wykonawca składający ofertę wspólną.Niespełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie z postępowania wykonawcy/ wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 1.500.000,00 PLN na realizację przedmiotowego zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli bank nie wskaże w dokumencie nazwy przedmiotowego zamówienia, to wykonawca powinien złożyć do oferty oświadczenie (na dokumencie wydanym przez bank lub oddzielnie), w którym potwierdzi wysokość posiadanych środków na realizację przedmiotowego zamówienia. 8. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień obejmujących budowę, przebudowę lub remont ulicy klasy co najmniej Z o nawierzchni bitumicznej oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 9. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień obejmujących renowację metodą rękawa utwardzonego kanalizacji o średnicy nominalnej DN 0,25m i długości nie mniejszej niż 100m oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 10. Wykaz zadań, zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, na których wskazany przez wykonawcę kierownik budowy pełnił funkcję kierownika budowy. Zadania powinny obejmować budowę, przebudowę lub remont ulicy klasy co najmniej Z o nawierzchni bitumicznej. 11. Uprawnienia budowlane oraz aktualny na dzień składania ofert dokument przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy. 12. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował (w przypadku, gdy ta osoba będzie udostępniona przez inne podmioty niż wykonawca składający ofertę).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdium.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach