Przetargi.pl
Remont pokrycia dachowego na obiektach budowlanych - KMP/KWP Radom ul. 11. Listopada 37/59 Nr spr. 130/13

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2013-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachowego na obiektach budowlanych - KMP/KWP Radom ul. 11. Listopada 37/59 Nr spr. 130/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont pokrycia dachowego na obiektach budowlanych KMP-KWP Radom ul.11. Listopada 37/59 W zakresie robót budowlanych sklasyfikowanych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dn. 3 grudnia 2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych Klasa 45.22.Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych obejmująca Pokrycia dachowe papą termozgrzewalną CPV 45261210-9 Remont konstrukcji dachu wpusty dachowe CPV 45261000-4 OPIS TECHNICZNY Podstawa opracowania zlecenie Inwestora zarządzenie Nr 2020 KGP z dnia 30 grudnia 2010 r. inwentaryzacja budowlana obowiązujące normy i przepisy Zakres robót krycie ogniomurów papą termozgrzewalną wierzchniego krycia gr.5.2mm, krycie koryt dachowych papą termozgrzewalną gr.5.2mm, krycie dachu papą termozgrzewalną gr.5.2mm wokół masztów antenowych, założenie siatki stalowej w ramkach na kominach zabezpieczającej wyloty wentylacyjne, Opis obiektu 1.OBIEKT KMP/KWP 2.LOKALIZACJA Radom ul. 11 Listopada 37/59 Obiekt budowlany o następujących parametrach technicznych Nr.1 Powierzchnia użytkowa 9010m2 Kubatura 29681,30m3 Ilość kondygnacji 10 kondygnacji nadziemnych Nr.3 Powierzchnia użytkowa 3078m2 Kubatura 11012,50m3 Ilość kondygnacji 6 kondygnacji nadziemnych Nr4 Kubatura 14 311,50m3 Ilość kondygnacji 6 kondygnacji nadziemnych Szczegółowy opis robót z uwzględnieniem ilości robót, obmiarem,rodzajem materiałów ujęty jest w przedmiarze robót i S S T W i ORB. Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zakresem opisanym w przedmiarze robót. UWAGI OGÓLNE Wszystkie materiały, produkty i technologie budowlane użyte do realizacji inwestycji muszą posiadać aktualne atesty i aprobaty techniczne ITB, PZH lub innej upoważnionej instytucji dopuszczające je do zastosowania w obiektach budowlanych. Roboty budowlane i rzemieślnicze należy wykonać zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy, zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i normami pod nadzorem osób uprawnionych. SPOSÓB WYCENY OFERTY Podstawę do określenia całkowitej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w przedmiarach,STW i OR oraz w SIWZ, realizowanych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane. Wykonawca powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, SIWZ, wraz z wszelkimi kosztami towarzyszącymi jak ubezpieczenie budowy i inwentaryzacja powykonawcza. Załączony przedmiar jest dokumentem pomocniczym przy ustaleniu ostatecznej kwoty ryczałtowej. Wykonawca w ofercie powinien zawrzeć wszystkie roboty jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zadania w czynnym użytkowanym obiekcie. WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela zamawiającemu 60 miesięcy (5 lat) gwarancji licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu Umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców, przygotowania obiektu budowlanego i wymaganych dokumentów odbiorowych, Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić zgodnie z zapisami w umowie. zgłaszania robót do odbioru i uczestnictwo w odbiorach, zapewnienie kierownictwa nad robotami przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe, zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, utrzymania terenu robót w należytym porządku, zabezpieczenie placu budowy w czasie prowadzenia prac przed dostępem osób trzecich oraz przestrzegania przepisów BHP, zorganizowanie placu budowy oraz wszelkich czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac, likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac, lecz nie później niż do daty dokonania odbioru końcowego. zapewnienie własnym staraniem i na swój koszt na czas budowy wszelkich mediów oraz ponoszenie kosztów tych mediów, ponoszenia odpowiedzialności w stosunku do osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją prac, skutki kradzieży i wandalizmu w okresie od dnia przejęcia placu budowy do odbioru końcowego usuwa i ponosi odpowiedzialność Wykonawca utrzymanie stałego kontaktu z przedstawicielem Zamawiającego, oraz inspektorami nadzoru inwestorskiego, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót w okresie trwania realizacji zawartej umowy tj. od rozpoczęcia aż do odbioru końcowego robót, wykonać wygrodzenie obszaru robót, przejścia w zasięgu robót zabezpieczyć i wyraźnie oznakować, prace nie mogą zakłócać ruchu na drogach i chodnikach publicznych, a ewentualne utrudnienia ruchu na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji lub Komendy Miejskiej Policji muszą być zawsze uzgodnione z administratorem obiektu, sposób wygrodzenia terenu robót i Komendy oraz ewentualnego zaplecza robót Wykonawca uzgodni z administratorem obiektu budowlanego, ekipy wykonawcy będą mogły przebywać na obiekcie po uprzednim uzyskaniu od administratora obiektu budowlanego zgody zarówno na pobyt jak i na wjazd na parking. Oferent, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu szczegółowy kosztorys ofertowy w celu informacyjnym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach