Przetargi.pl
Remont pokrycia dachowego domu podcieniowego w Kolniku.

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6839128
  • Data zamieszczenia: 2015-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18 18
    83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 058 6839128
    REGON: 00054505300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachowego domu podcieniowego w Kolniku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych - remontowych, polegających na wymianie pokrycia dachowego o powierzchni około 555 m2, na domu podcieniowym w Kolniku, znajdującym się na działce oznaczonej geodezyjnie nr 106. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać między innymi: - roboty rozbiórkowe istniejącego pokrycia dachowego z blachodachówki, - roboty rozbiórkowe obróbek blacharskich, rynien oraz rur spustowych, - rozbiórkę deskowania łat oraz kontrłat, - zabezpieczenie obiektu przed skutkami opadów atmosferycznych, - wymianę 30 szt. końcówek krokwi, - ołacenie połaci dachu pod blachodachówę, - ułożenie paroizolacji - (folia paroprzepuszczalna - membrana stosowana na dachy deskowane) oraz ułożenie izolacji cieplnej z płyt z wełny mineralnej o grubości 12 cm nad częścią administracyjno - biurową obiektu na pow. ok 226 m2, - pokrycie dachu blachodachówką - blacha powlekana o grubości 0,5 mm w kolorze ceglastym (gwarancja producenta na okres min. 30 lat), - demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej wraz z pomiarem, - wykonanie opierzeń blacharskich okien, kominów, wywiewek dachowych oraz wentylatora, - montaż rur spustowych oraz rynien, - utylizację materiałów rozbiórkowych, które nie nadają się do użycia. Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym, w związku z czym należy zachować szczególną ostrożność, zwłaszcza w okresie odbywających się zajęć, zapewnić oznakowanie i bezpieczny dojazd oraz dojście do budynku. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacją projektową, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 2.500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach