Miasto i Gmina Prabuty ogłasza przetarg
- Adres: 82-550 Prabuty, ul. Kwidzyńska 2
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 2782001lub 02
- Data zamieszczenia: 2012-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Prabuty
ul. Kwidzyńska 2 2
82-550 Prabuty, woj. pomorskie
tel. 055 2782001lub 02
REGON: 00052931500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prabuty.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pokrycia dachowego budynku szkolnego przy ulicy Grunwaldzkiej 4 w Prabutach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącej połaci dachu wraz z uzupełnieniem i wymianą uszkodzonych lub brakujących dachówek i obróbek blacharskich oraz montaż okien dachowych, przemurowanie komina i montaż instalacji odgromowej na budynku szkolnym przy ulicy Grunwaldzkiej 4 w Prabutach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się dokumentacji projektowej - Projekt budowlany i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 4. Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych, projekt realizuje konkretny ciąg technologiczny, dopuszcza się więc stosowanie urządzeń i wyrobów równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszelkie nazwy firmowe urządzeń i wyrobów powinny być traktowane jako definicje standardu, a nie konkretne nazwy firmowe tych urządzeń i wyrobów zastosowanych w dokumentacji. 5. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prabuty.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe ogólnobudowlane i elektryczne w budynku nr 260 w kompleksie wojskowym m. Ustka
Dodano: 2016-07-18 - Roboty remontowe ogólnobudowlane i elektryczne w budynku nr 260 w kompleksie wojskowym m. Ustka
Dodano: 2016-06-22 - Remont polegający na robotach murarskich, malarskich, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, remont instalacji sanitarnej i elektrycznej w budynku nr 15 na terenie kompleksu wojskowego 1658 Lębork
Dodano: 2016-05-13 - Wymiana okien i drzwi w budynku hali sportowej przy ul. Mickiewicza 5 w Czarnej Wodzie
Dodano: 2013-09-10 - 02/DI/13/KŁ
Dodano: 2013-09-09 - Wymiana stolarki okiennej oraz drzwi do wejścia głównego wraz z niezbędnymi pracami budowlanymi w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku przy ul. Augustyńskiego 2
Dodano: 2012-06-06 - Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej w Rychnowach
Dodano: 2011-09-20 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Ratusza w Chojnicach - etap I
Dodano: 2011-07-08 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Ratusza w Chojnicach - etap II
Dodano: 2011-06-02 - I Część zamówienia- częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - budynek nr 47 - WAK Nr 2 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy; II Część zamówienia - naprawa tynków i powłok malarskich - budynek nr 1 - WAK nr 2 Gdynia, ul. Strażacka 2-8; III Część zamówienia- konserwacja budynków nr 111, 112, 113, 110, 179 - WAK Nr 3 Gdynia, ul. Zielona; IV Część zamówienia - impregnacja drewnianych ścianek i sufitów, konserwacja elewacji - budynek nr 87 - WAK Nr 3 Gdynia, ul. Zielona.
Dodano: 2011-03-04