Przetargi.pl
Remont pokoi mieszkalnych w Powiatowej Bursie Szkolnej

Powiat Człuchowski ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8342539, 8343461 do 463 , fax. 059 8342539
  • Data zamieszczenia: 2012-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Człuchowski
    ul. Wojska Polskiego 1 1
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 059 8342539, 8343461 do 463, fax. 059 8342539
    REGON: 77097660000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatczluchowski.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokoi mieszkalnych w Powiatowej Bursie Szkolnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Remont pokoi mieszkalnych w Powiatowej Bursie Szkolnej 77-300 Człuchów ul. Koszalińska 2 a. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, załącznikach do SIWZ, projekcie umowy, oraz ofercie wybranego Wykonawcy. 2. Zakres robót obejmuje: wykonanie robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Roboty budowlane przewidują: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe b) roboty w zakresie podłoża i posadzek oraz izolacji c) roboty w zakresie wznoszenia ścianek działowych d roboty związane z wykonywaniem tynków i okładzin wewnętrznych e) roboty w zakresie stolarki budowlanej f) roboty malarskie g) roboty montażowe związane ze schodami stalowymi zewnętrznymi Roboty sanitarne przewidują: a) demontaż i montaż nowych instalacji wod.- kan. , c.o. b) roboty związane z białym montażem Roboty elektryczne przewidują: a) roboty w zakresie demontażu i montażu nowych instalacji elektrycznych b) roboty w zakresie oświetlenia 3. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do niniejszej siwz. Dokumentacja projektowa zawiera: a. przedmiary robót b. projekt budowlany, sanitarny i elektryczny c. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót Realizacja zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami i warunkami technicznymi. Wykonawca odpowiada za jakość oraz zgodność z wymogami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Stosowane materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie - Prawo budowlane. Wszelkie nazwy własne produktów, urządzeń i materiałów które zostały użyte w specyfikacjach i przedmiarach robót służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla projektowanych rozwiązań. Tak więc wymienione nazwy własne w dokumentacji projektowej należy traktować jako typu Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentacjach. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający przewiduje płatność w terminie do 30 dni od daty odbioru dostawy i prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę. Wymaga się od Wykonawcy udzielenia min. 36 miesięcy gwarancji od daty odbioru .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatczluchowski.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach