Przetargi.pl
Remont oświetlenia w salach dydaktycznych nr 5, 6 i 7 oraz wymiana 5 szt. i likwidacja 6 szt. świetlików dachowych wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Stołówki Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Szczerbcowej 4

Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-500 Szczecin, ul. Wały Chrobrego 1/2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4809400 , fax. 91 4809575
  • Data zamieszczenia: 2016-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
    ul. Wały Chrobrego 1/2 1/2
    70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4809400, fax. 91 4809575
    REGON: 00014512900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont oświetlenia w salach dydaktycznych nr 5, 6 i 7 oraz wymiana 5 szt. i likwidacja 6 szt. świetlików dachowych wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Stołówki Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Szczerbcowej 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont oświetlenia w salach dydaktycznych nr 5, 6 i 7 oraz wymiana 5 szt. i likwidacja 6 szt. świetlików dachowych wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Stołówki Akademii Morskiej w Szczecinie, przy ul. Szczerbcowej 4. 1. Przedmiotem Zamówienia są między innymi: 1.1. Zakres robót związanych wymiana i likwidacją świetlików dachowych: roboty demontażowe, montaż pięciu nowych świetlików dachowych wraz z wykonaniem nowego tunelu świetlnego z płyty gipsowo-włóknowej o grubości 10 mm,roboty odtworzeniowe i obróbki, drobne naprawy pokrycia dachowego wymiana uszkodzonych kominków wentylacyjnych, wymiana i uzupełnienie wszystkich nakrywek na kominkach wentylacyjnych z PCV naprawa tynków cementowych i nakryw betonowych na kanałach wentylacyjnych, wymiana lub uzupełnienie spoin przy pomocy kitu dekarskiego wokół kominków wentylacyjnych, wentylatorów, uchwytów instalacji odgromowej i innych, natryskowe malowanie powierzchni sufitowej na korytarzu i w pomieszczeniach wykładowych; 1.2. Zakres robót związany z remontem oświetlenia :demontaż istniejących opraw oświetleniowych w salach 5, 6, 7 i holu, przewodów elektrycznych i części instalacji elektrycznej, montaż opraw oświetleniowych, kasetonowych z źródłami światła LED. P, montaż opraw oświetlenia ewakuacyjnego z modułem awaryjnym, montaż 3 opraw kasetonowych 4x18W z modułem awaryjnym, podwieszenie opraw kasetonowych do sufitu za pomocą linki lub łańcuszka, montaż nowych instalacji elektrycznych pomiędzy nowymi oprawami oraz wykonanie instalacji do zasilenia opraw z modułami awaryjnymi, montaż tablicy bezpiecznikowo-stycznikowej ponad płaszczyzną sufitu, uzupełnienie brakujących kasetonów sufitowych, wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia podstawowego i awaryjnego, wykonanie pomiarów powykonawczych elektrycznych: rezystancja izolacji, ochrona przeciwporażeniowa dla opraw. UWAGA: W pomieszczeniach sal 5,6,7 prowadzone będą równolegle prace związane z wymianą okien budynku i montażem elewacji. W związku z powyższym Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przedłożenia do zatwierdzenia szczegółowego harmonogramu robót przed rozpoczęciem oraz do natychmiastowej aktualizacji harmonogramu w chwili przekroczenia terminów w nim zawartym. Są to czynności niezbędne do prawidłowej koordynacji wszystkich prac remontowych na obiekcie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 10-1 i 10-2 SIWZ), Przedmiar Robót pomocniczo (zał. nr 11-1 i 11-2 do SIWZ), Dokumentacja Rysunkowa (zał. nr 12 do SIWZ). 2.Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 3.Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Działu Technicznego w formie pisemnej, lub faksowęj (nr faksu 91 4809 748), lub za pośrednictwem mail na adres: at@am.szczecin.pl do dnia 01.03.2016r. godz. 10.00. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr AT/272-04/16 na Remont oświetlenia i świetliki Stołówka . 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 6.W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia-publiczne.am.szczecin.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach