Przetargi.pl
Remont oraz przebudowa wybranych dórg gminnych

Gmina Brodnica ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, Mazurska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 941 612 , fax. 564 941 640
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brodnica
    Mazurska 13
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 941 612, fax. 564 941 640
    REGON: 871118394
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnica.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont oraz przebudowa wybranych dórg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 080518C w Mszanie o długości 1000 m, przebudowa drogi gminnej nr 080523C Kominy – Gorczenica na odcinku od km 0+464 do km 1+973 o długości 1640 m oraz przebudowa drogi gminnej nr 080507C w km 0+250 do 0+450 – ul. Małgorzatka w Karbowie o długości 200 m. 2. Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na trzy następujące części: 1) Część I zamówienia obejmuje remont drogi gminnej nr 080518C w Mszanie o długości 1000 m, 2) Część II zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 080523C Kominy – Gorczenica na odcinku od km 0+464 do km 1+973 o długości 1640 m, 3) Część III zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 080507C w km 0+250 do 0+450 – ul. Małgorzatka w Karbowie o długości 200 m. 3. W ramach części I zamówienia należy wykonać następujący zakres prac: 1) profilowanie jezdni w miejscach o znacznej nierówności mieszanką mineralno – asfaltową AC11W o grubości ok. 3 cm, 2) ułożenie na całej nawierzchni jezdni i zjazdów nakładki z betonu asfaltowego AC11S o grubości 4 cm, 3) uzupełnienie poboczy o szerokości 0,5 m kruszywem łamanym o frakcji 0÷31,5 mm i o grubości 5 cm. 4. W ramach części II zamówienia należy wykonać następujący zakres prac: 1) roboty przygotowawcze, ziemne i wykończeniowe: obsługa geodezyjna, karczowanie pni, ścinanie poboczy, regulacji studni kanalizacyjnych, oczyszczenie rowów istniejących rowów i przepustu, plantowanie poboczy i skarp, 2) wykonanie jezdni na istniejącej podbudowie asfaltowej o następującej konstrukcji: skropienie emulsją asfaltową, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego o grubości 2 cm, skropienie emulsją asfaltową, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości 4 cm, skropienie emulsja asfaltową, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 3 cm 3) wykonanie zjazdów publicznych – 10 sz., w tym 5 z przepustem, indywidualnych – 35 szt., w tym 3 z przepustem oraz dojścia do posesji – 3 szt. o następującej konstrukcji: warstwa odsączająca z piasku o grubości 10 cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0÷31,5 mm o grubości 15 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16S, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S, 4) utwardzenie poboczy o szerokości 0,75 m warstwą kruszywa łamanego o frakcji 0÷31,5 mm o grubości 15 cm, 5) wykonanie odwodnienia: ściek betonowy typu trójkątnego w km 1+340 do km 1+610 strona lewa, oczyszczenie istniejących rowów, wymiana sieci drenarskiej i przepustu w km 1+340 wraz z wykonaniem odcinka odwodnienia w km 1+068 – 1+166 strona prawa. 5. W ramach części III zamówienia należy wykonać następujący zakres prac: 1) roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe, mechaniczne ścinanie poboczy, 2) nawierzchnia jezdni o szerokości 5,5 m z kruszywa łamanego niezwiązanego C90/3 na odcinku w km 0+250 do 0+450 o następującej konstrukcji: a) warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0÷31,5 mm o grubości 10 cm, b) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0÷63 mm o grubości 20 cm, c) warstwa odsączająca z piasku o współczynniku k ≥ 8 m/dobę i grubości 10 cm. 3) Zjazdy do posesji oroz na drogi gruntowe. 4) Pobocza gruntowe o szerokości 0,5 – 0,75 m wyprofilowane ze spadkiem poprzecznym 8 % od jezdni. 5) Odwodnienie drogi poprzez: a) spadki podłużne i spadek poprzeczny na teren przyległy do drogi w granicach pasa drogowego, b) wyprofilowanie rowów trójkątnych o głębokości min. 50 cm, c) oczyszczenie i wyprofilowanie rowów istniejących, d) przepusty pod zjazdami w ciągu rowów, e) wymianę przepustu w km 0 + 405.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: 1) Dla części I zamówienia w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2) Dla części II zamówienia w wysokości 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100). 3) Dla części III zamówienia w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 4) W przypadku składnia oferty na dwie lub trzy części zamówienia wadium należy wnieść odrębnie dla każdej części. 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. Nr 42, poz. 359 z poźn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego w Banku Gospodarki Żywnościowej Nr 87203000451110000002022250 z adnotacją „Wadium na przetarg pn. Remont oraz przebudowa wybranych dróg gminnych - cześć I lub część II lub część III”. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego „wniesienia”. Przez „wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, b) odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, c) zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1)Wypełniony wzór formularza oferty 2) Kosztorys ofertowy 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 3) W przypadku wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach