Przetargi.pl
Remont ogrodzenia Cmentarza Centralnego w Szczecinie - etap II.

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 484 82 94 , fax. 091 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2010-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu 125a 125a
    71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 484 82 94, fax. 091 484 80 55
    REGON: 81073546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ogrodzenia Cmentarza Centralnego w Szczecinie - etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia Cmentarza Centralnego w Szczecinie - etap II. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) prace konserwatorskie elementów metalowych (15 przęseł - od przęsła nr 21 włącznie do przęsła nr 35 - 150 mb), w tym m. in.: a) demontaż elementów, b) oczyszczenie z nawarstwień korozyjnych i farby metodą piaskowania, c) odtłuszczenie elementów stalowych, d) prostowanie elementów zdeformowanych, uzupełnienie brakujących fragmentów, e) naniesienie powłok antykorozyjnych i kolorystycznych, f) montaż elementów po wykonanych pracach konserwatorskich, 2) prace konserwatorskie elementów ceglanych, w tym m. in.: a) oczyszczenie powierzchni z farb i nawarstwień powierzchniowych, b) usuniecie uszkodzonych i odspojonych fug, wtórnych uzupełnień, c) dezynfekcja, d) uzupełnienie ubytków w elementach ceglanych, e) uzupełnienie fug pomiędzy elementami ceramicznymi i elementami z kamienia, f) wzmocnienie spękań z zaprawy, g) przemurowanie słupków i cokołów odchylonych od pionu, h) wymurowanie zniszczonych fragmentów muru w partiach ceglanych elementów fundamentu od strony cmentarza, i) hydrofobizacja strukturalna cegieł, 3) naprawa bram w ogrodzeniu: a) wymiana skorodowanych i zniszczonych blach, b) naprawa lub wymiana zamków. 3. Wykonawca zobowiązany jest również do: 1) organizacji placu budowy i zaplecza socjalnego, 2) uzyskania niezbędnych uzgodnień, zezwoleń związanych z zajęciem ulic i pasów drogowych oraz poniesienia wszelkich kosztów wynikających z tego tytułu, jak również do wykonania wszelkich prac wynikających z ww. zezwoleń, 3) wykonania oznakowania terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4) zapewnienia bezpieczeństwa na placu budowy zgodnie z przepisami p.poż. i bhp, 5) zapewnienia dostawy wody i energii elektrycznej we własnym zakresie, 6) zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót, 7) uporządkowania terenu po realizacji przedmiotu zamówienia, 8) przekazania Zamawiającemu atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności, certyfikatów bezpieczeństwa aprobat technicznych, itp. na wbudowane materiały. 4. Zamawiający zobowiązuje się: 1) przekazać protokolarnie Wykonawcy plac budowy w terminie nie dłuższym niż 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy, 2) dokonać odbioru wykonanych prac, 3) zapewnić zapłatę wynagrodzenia za wykonane prace. 5. Podwykonawcy: 1) Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 2) Zawarcie umowy z podwykonawcą wymaga akceptacji Zamawiającego przed jej zawarciem, 3) Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów przez podwykonawców z dalszym podwykonawcą, 4) Wszelkie zmiany umów wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i wymagają zgody Zamawiającego, 5) Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego udzielić mu wszelkich informacji dotyczących podwykonawców, 6) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców, jak za działania własne. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 27 stycznia 2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 ze zmianami), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. Nr 132 poz. 622 ze zmianami) oraz ustawą z dnia z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92 poz. 880 ze zmianami), a także z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i z ofertą, która będzie stanowiła integralną część umowy. 7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, a mianowicie: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z powodu: a) braku lub wady dokumentacji projektowej lub wystąpienia konieczności wykonania dokumentacji zamiennej, gdy czas na usunięcie braków i wad lub wykonanie dokumentacji zamiennej, spowoduje wydłużenie terminu realizacji niniejszej umowy; b) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów; c) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź; d) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja ma wpływ na termin wykonania umowy; 2) zmniejszenia wynagrodzenia ryczałtowego, jeśli w toku wykonania robót Strony uzgodniły: a) zmianę sposobu przeprowadzenia robót, np. z powodu możliwości zastosowania innej, korzystniejszej ekonomicznie technologii niż ta, która była przewidziana do dnia składania ofert, b) użycie innych materiałów (odpowiednio przy zachowaniu parametrów technicznych) powodujących obniżenie wartości robót, np. z powodu niedostępności na rynku materiałów, których użycie było przewidziane do dnia składania ofert, c) ograniczenia zakresu robót, np. w przypadku zmiany sposobu przeprowadzenia robót lub użycia innych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach