Przetargi.pl
Remont Oddziału Kardiologii wraz z pracowniami zlokalizowanych w budynkach zlokalizowanych w budynkach C, D i E w SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego

SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-471 Białystok, Fabryczna 27
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
    Fabryczna 27
    15-471 Białystok, woj. podlaskie
    REGON: 050637922
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Oddziału Kardiologii wraz z pracowniami zlokalizowanych w budynkach zlokalizowanych w budynkach C, D i E w SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest wyłonienie Wykonawcy w trybie „Zaprojektuj i wybuduj” obejmujący:1) opracowanie dokumentacji projektowej i kosztowej, 2) realizację prac budowlanych wraz z infrastrukturą techniczną, 3) dostawę wyposażenia i urządzeń montowanego na stałe 4) dostawę wyposażenia i mebli w zakresie wskazanym w PFU.5) wykonanie nowych i przebudowa kolidujących instalacji i sieci.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie dokumentacji projektowej, przedmiarów i kosztorysu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, wykonanie inwentaryzacji, wykonanie bilansu na zapotrzebowanie mediów dla realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, 2) opracowanie dokumentacji związanej z umeblowaniem i wyposażeniem wraz ich szczegółową specyfikacją techniczną z planem rozmieszczenia wyposażenia technologicznego, 3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego odpowiednich opinii uzgodnień i decyzji administracyjnych, niezbędnych do realizacji inwestycji, 4) wykonanie robót budowlanych, rozbiórkowych, modernizacyjnych i montażowych, instalacyjnych i wykończeniowych związanych z zakończeniem prowadzonych wcześniej prac remontowych wraz z rozruchem technologicznym i przekazaniem obiektu do użytkowania, 5) dostawę oraz montaż wbudowanych mebli, białego montażu wraz z armaturą i akcesoriami, zgodnie z projektem i technologią, 6) dostawa i uruchomienie systemu bezpieczeństwa pacjentów 7) dostawę wbudowanego sprzętu zgodnie z wymaganiami opisanymi w Arkuszach Informacji Technicznej wraz z oprogramowaniem, jeśli jest wymagane do obsługi dostarczonego sprzętu,8) wykonanie koniecznych instrukcji i przeszkolenia personelu Zamawiającego. 3.5. Szczegółowy opis – PFU oraz sposób realizacji zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ wraz ze zmianą PFU wg załącznika nr 1A do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Kwota wadium wynosi 15 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form:2.1 pieniądzu,2.2 gwarancjach bankowych,2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572 z późn. zm.).3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:Bank Gospodarstwa Krajowego 84 1130 1059 0017 3261 0420 0002 (z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy).5. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego.6. Wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w pkt. od 3.2 - 3.4. należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nieutrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wnioseko zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, zamawiającyodrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy PZP.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto.2.3. zdolności technicznej lub zawodowej:2.3.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, realizował z należytą starannością co najmniej dwie roboty, polegające na modernizacji, przebudowie lub remoncie pomieszczeń na czynnym obiekcie użyteczności publicznej o wartości każdej roboty brutto minimum 500 000,00 zł, każda w tym jedna w obiektach służby zdrowia; Przez jedną robotę budowlaną rozumie się wykonanie robót budowlanych w ramach jednej umowy/kontraktu.2.3.2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia, lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych zasobów, zgodnie z poniższymi wymaganiami:1) jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej, posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada doświadczenie przy nadzorze minimum jednej roboty budowlanej o wartości 500 000,00zł brutto zrealizowanej w obiektach użyteczności publicznej – kierownik budowy;2) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;3) jedną osobę posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń;4) Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity. Dz.U. z 2020, poz. 220).3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach