Gmina Kietrz ogłasza przetarg
- Adres: 48-130 Kietrz, ul. 3-go Maja
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 854 356 , fax. 774 854 359
- Data zamieszczenia: 2020-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kietrz
ul. 3-go Maja 1
48-130 Kietrz, woj. opolskie
tel. 774 854 356, fax. 774 854 359
REGON: 53141289800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kietrz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont odcinka drogi Traugutta w Kietrzu, będącej drogą publiczną gminną nr 108813 O. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem inwestycji jest remont odcinka drogi w ciągu ul. Traugutta, będącej drogą publiczną gminną w miejscowości Kietrz, na działce ewidencyjnej nr 319, obręb ewidencyjny Kietrz. Remont będzie polegał na: -rozbiórce nawierzchni chodnika i zjazdów; -rozbiórce krawężników i obrzeży chodnikowych; -wykonaniu krawężników z oporem i obrzeży; -uzupełnieniu podbudowy chodnika; -wykonaniu nawierzchni chodnika i zjazdów; -regulacji studzienek i wpustów w jezdni i chodniku; -wykonaniu nawierzchni – warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, -wykonanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. Powierzchnia przeznaczona do remontu: -jezdnia: 1950 m2, -chodnik: 760 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ t.j. w Projekcie Technicznym, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, oraz w przedmiarach robót, które stanowią załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Zadanie nie wymagało uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę a jedynie zgłoszenia robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi zał. Nr 7 do SIWZ. 2.Stosowne pełnomocnictwo, jeżeli oferta podpisana jest przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru, lub w przypadku podmiotów występujących wspólnie, przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć reprezentowania w postępowaniu lub w postępowaniu i zawarciu umowy. 3.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w niniejszym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 Pzp.). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.2. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa powyżej lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wątpliwości zamawiającego, wykonawca zostanie wezwany do jego złożenia, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień, w terminie wskazanym przez zamawiającego chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub udzielenia wyjaśnień, oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3.3. Oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczoną na stronie internetowej zamawiającego informację z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 6 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa chodnika w m. Błota DP nr 1169 O” – etap V
Dodano: 2020-10-16 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1913 O polegająca na budowie chodnika dla pieszych w m. Gorzów Śląski
Dodano: 2020-10-05 - PRZEBUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 463 W M. ANTONIÓW
Dodano: 2020-10-01 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1913 O polegająca na budowie chodnika dla pieszych w m. Gorzów Śląski
Dodano: 2020-09-24 - PRZEBUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 416 W M. SUCHA PSINA
Dodano: 2020-09-14 - Budowa chodnika w m. Błota DP nr 1169 O - etap IV
Dodano: 2020-09-03 - REMONT CHODNIKÓW W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE DZIAŁANIA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU, Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Dodano: 2020-08-26 - Przebudowa chodnika w ciagu drogi powiatowej Nr 1544 O w miejscowości Chróścina ulica Ogrodowa
Dodano: 2020-07-14 - Remont chodnika w drodze powiatowej nr 1185 O w Przeczy
Dodano: 2020-04-22 - „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1844 O Staniszcze Wielkie – Kolonowskie w m. Staniszcze Wielkie ul. 1 Maja – Etap 1”
Dodano: 2020-04-16