Przetargi.pl
Remont nawierzchni ulicy Leśnej w Świeciu

Gmina Świecie ogłasza przetarg

  • Adres: 86100 Świecie, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 333 23 10 , fax. 52 333 23 51
  • Data zamieszczenia: 2017-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świecie
    ul. Wojska Polskiego 124
    86100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 333 23 10, fax. 52 333 23 51
    REGON: 52518000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni ulicy Leśnej w Świeciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie ulicy Leśnej o długości 281,5 m i szerokości 4,8 m – 6,4 m. Zadanie polega na remoncie nawierzchni jezdni i zjazdów do posesji poprzez wykonanie następujących robót: -robót przygotowawczych w tym: pomiarowych - robót rozbiórkowych w tym: rozebranie betonowych krawężników i obrzeży o łącznej długości 584 m, nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podbudowie betonowej na zjazdach do posesji z odwozem gruzu, frezowanie nawierzchni bitumicznej o pow. 1.510 m2 - wykonanie wykopów w gruntach kat. I – V – 32 m2, profilowanie, zagęszczenie podłoża i wykonanie warstwy odsączającej o pow. 316 m2 - ustawienie krawężników betonowych o wym. 15 x 30 cm, 15 x 22 cm, skośnych na podsypce cementowo – piaskowej i ławie betonowej C12/15 z oporem; obrzeża betonowe chodnikowe 8 x 30 na podsypce cementowo – piaskowej i ławie betonowej C8/10 z oporem - ułożenie nawierzchni bitumicznej na jezdni poprzez: oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym 0/16z AC16W o grubości do 3 cm (220,8 Mg) i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm na powierzchni 1.510 m2 - montaż progów listwowych U-16 d (2 szt.) - wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej grubości 4 cm (częściowo z rozbiórki) pow. 16 m2 - wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej (częściowo z rozbiórki) o powierzchni 300 m2 - roboty towarzyszące w tym: regulacja wysokościowa pokryw studzienek i zasuw sieci podziemnych – 28 szt., ułożenie rur osłonowych – 6 m; plantowanie i humusowanie z obsianiem poboczy W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do: - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i zatwierdzenia - zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem wraz z ich ustawieniem - wykonania prac geodezyjnych i wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100). 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 8.2.1. pieniądzu, 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2016.359 j.t.) 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Millennium S.A. 19 1160 2202 0000 0000 6089 7935 z dopiskiem: „Wadium na remont nawierzchni ulicy Leśnej w Świeciu” 8.4. Wykonawca powinien złożyć w ofercie dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania wymaganej kwoty na rachunku zamawiającego. 8.5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. 8.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 8.6.1. być wystawione na Gminę Świecie, ul. Wojska Polskiego 124, 86 – 100 Świecie 8.6.2. zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp, 8.6.3. okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 8.7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokona zwrotu wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach