Przetargi.pl
REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI I POBOCZA UL.ŻORSKIEJ W ORZESZU NA ODCINKU OD MARKETU DINO DO POSESJI NR 54

Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43170 Łaziska Górne, ul. Chopina
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2244499, 2244516 , fax. 32 2244499 w. 226
  • Data zamieszczenia: 2018-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych
    ul. Chopina 8
    43170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 32 2244499, 2244516, fax. 32 2244499 w. 226
    REGON: 27773689300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pzd.mikolowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI I POBOCZA UL.ŻORSKIEJ W ORZESZU NA ODCINKU OD MARKETU DINO DO POSESJI NR 54
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje remont nawierzchni jezdni o parametrach drogi kasy „Z”. Droga po remoncie wyposażona będzie w jezdnię o szerokości 6,0 m i nawierzchni z betonu asfaltowego SMA. Po stronie południowej przewidziano remont pobocza o nawierzchni bitumicznej. Do działek sąsiadujących z planowaną inwestycją zostaną wyremontowane zjazdy. Remontowany odcinek drogi ma długość 434,00 m. Zakres prac remontowych: - oznakowanie prowadzonych robót, - wytyczenie elementów drogowych, -wykonanie prac rozbiórkowych - w tym rozbiórka krawężników, elementów odwodnienia, - frezowanie nawierzchni, - ułożenie krawężników betonowych 15/30, 15/22 na ławie betonowej, - ułożenie obrzeży betonowych 8/30 na ławie betonowej, - wykonanie podbudowy pod nawierzchnię zjazdów, - ułożenie kostki betonowej na zjazdach zgodnie z planem zagospodarowania, - ułożenie cieków przykrawężnikowych, - wykonanie niezbędnych regulacji urządzeń (kratki ściekowe, studzienki rewizyjne), - mechaniczne oczyszczenie warstw konstrukcyjnych, - skropienie emulsją asfaltową, - wykonanie nowych warstw nawierzchni warstwa wyrównawcza średnio 6 cm z betonu asfaltowego AC16W oraz warstwy ścieralnej grubości 4 cm z betonu asfaltowego SMA 11, - odtworzenie oraz uzupełnienie oznakowania poziomego oraz pionowego, - wykonanie prac towarzyszących ww.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 15 000,00zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku niżej wymienionych formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6b ust 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie wadium w innej niż wymienione w SIWZ formie. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy w ING BANK ŚLĄSKI nr 05 1050 1634 1000 0022 9072 8985 Powiatowy Zarząd Dróg z/s w Łaziskach Górnych 43-170 Łaziska Górne ul. Chopina 8 Wadium w formie pieniężnej musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 14.02.2018r. do godz. 9.00 Pozostałe formy wadium należy złożyć do depozytu w Sekcji Finansowo-Księgowej Powiatowego Zarządu Dróg, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, najpóźniej do 14.02.2018r. do godz. 9.00 Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE OPISUJE TEGO WARUNKU
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dowodami, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 2. wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami stanowiący załącznik 1.do niniejszej SIWZ 3. w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo, tj.: pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, wskazującą osobę upoważnioną oraz zakres jej pełnomocnictwa; 4. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo/upoważnienie dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach