Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi gminnej Łabętnik-Popowo

Gmina Bargłów Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-320 Bargłów Kościelny, Augustowska, 47
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87/ 642-40-11
  • Data zamieszczenia: 2023-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bargłów Kościelny
    Augustowska, 47
    16-320 Bargłów Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 87/ 642-40-11
    REGON: 000534049
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.barglow.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi gminnej Łabętnik-Popowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Remont nawierzchni drogi gminnej Łabętnik-Popowo”.2. Droga gminna, stanowiąca przedmiot dokumentacji projektowej, zaliczana jest do dróg wewnętrznych. Długość odcinka objętego zamówieniem wynosi 550,0 m. 3. Projektowany odcinek trasy przebiega przez tereny użytkowane do produkcji rolnej. W zakresie opracowania projektu nie występuje oznakowanie pionowe oraz poziome. Obecnie brak też innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego.4. Droga w obszarze opracowania posiada nawierzchnię bitumiczną o zmiennej szerokości z zakresu 3,50÷3,80m. W nawierzchni występują duże nierówności, zapadnięcia i wyboje, spowodowane wieloletnim okresem użytkowania oraz brakiem odpowiedniej nośności podłoża pod jezdnią. W ciągu remontowanego odcinka drogi występuje jeden przepust pod jezdnią o średnicy 600mm w km rob. 0+006,60.5. Odwodnienie jezdni w chwili obecnej odbywa się metodą powierzchniowego spływu wód opadowych i roztopowych zgodnie z naturalnym ukształtowaniem terenu. Wody spływają na pobocza i skarpy skąd następnie trafiają do rowów melioracyjnych oraz zbieraczy drenarskich zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie drogi, lub są rozsączane bezpośrednio do gruntu. Występujące nierówności nawierzchni oraz poboczy sprzyjają powstawaniu miejscowych zastoisk wody oraz kałuż w okresie opadów, co z kolei przekłada się na jeszcze szybsze niszczenie i degradację nawierzchni jezdni. Konieczna jest korekta parametrów geometrycznych drogi gminnej w celu poprawy bezpieczeństwa użytkowników ruchu, zapewnienia lepszego komfortu i płynności jazdy, a także w celu zagwarantowania właściwego odwodnienia nawierzchni. Z uwagi na powyższe, na rozpatrywanym odcinku drogi zostanie przeprowadzony remont istniejącej drogi.6. Remont nawierzchni drogi gminnej będzie obejmował:• wykonanie prac przygotowawczych;• wykonanie robót ziemnych;• korektę parametrów geometrycznych istniejącej trasy (łuków poziomych i promieni łuków wyokrąglających) oraz zastosowanie regularnych pochyleń poprzecznych i podłużnych;• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej o szerokości jezdni w zakresie 3,50÷4,50 m,• wykonanie normatywnych wlotów skrzyżowań z innymi drogami,• budowę zjazdów indywidualnych o nawierzchni bitumicznej do granic pasa drogowego,• oczyszczenie i pogłębienie istniejących odcinków rowów przydrożnych,• wykonanie poboczy drogowych z mieszanki kruszywowej;• wykonanie oznakowania pionowego;• uporządkowanie terenów przyległych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegająwykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest wykazanie, że Wykonawca wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie związane z przedmiotem zamówienia obejmujące swym zakresem remont/budowę/przebudowę/rozbudowę drogi (ulicy) publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, t.j. Dz. U. z 2016., poz. 124 ze zm.) o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100), z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.Uwaga!Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, potwierdzającego zakończenie robót budowlanych.Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – nie dopuszcza łącznego spełniania warunku przez Wykonawców, tj. co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać przedmiotowy warunek samodzielnie.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach