Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg gminnych i ulic na terenie miasta i gminy Grójec

Burmistrz Gminy i Miasta Grójec ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, ul. Józefa Piłsudskiego 47/12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6643091 , fax. 048 6642103
  • Data zamieszczenia: 2012-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec
    ul. Józefa Piłsudskiego 47/12 47/12
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6643091, fax. 048 6642103
    REGON: 00052479500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrojec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg gminnych i ulic na terenie miasta i gminy Grójec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Remonty cząstkowe nawierzchni masą bitumiczną - 4.200 m2 2) Remonty cząstkowe nawierzchni emulsją asfaltową i grysami - 5.600 m2 3) Remont innych elementów pasa drogowego tj. krawężników, regulacja studni i zaworów urządzeń podziemnych 4) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysami - 5.000 m2 5) Inne roboty dodatkowe i uzupełniające
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.gminagrojec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach