Przetargi.pl
Remont nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi powiatowej nr 1299F w miejscowości Pławidło, od km 10+917 do km 12+919

Powiat Słubicki ogłasza przetarg

  • Adres: 69-100 Słubice, Piłsudskiego 20
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Słubicki
    Piłsudskiego 20
    69-100 Słubice, woj. lubuskie
    REGON: 210967366
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi powiatowej nr 1299F w miejscowości Pławidło, od km 10+917 do km 12+919
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi powiatowej nr 1299F w miejscowości Pławidło, od km 10+917 do km 12+919 – na działkach nr ewid. 26/2, 45/2, 44 - obręb 0001 Pławidło, gmina Słubice Zakres remontu dotyczy odcinka drogi o długości 2 002 m.2. Zakres robót obejmuje m. in.:1) montaż tablicy informacyjnej,2) roboty ziemne w tym mechaniczne ścinanie poboczy,3) mechaniczne zagęszczenie,4) podbudowę drogi (mechaniczne zagęszczenie warstw, podbudowa z kruszywa łamanego),5) frezowanie nawierzchni bitumicznej, 6) mechaniczne oczyszczanie i skraplanie emulsją asfaltową nawierzchni betonowej/bitumicznej, 7) wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi8) wykonanie poboczy,9) wykonanie oznakowania,10) wykonanie chodnika i zjazdów,11) wykonanie peronu przystankowego. Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia m. in.:1) opracuje harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji,2) odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,3) uczestniczyć będzie w radach budowy. Na spotkaniu przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową,4) w przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami infrastruktury technicznej, należy zaprojektować i wykonać ich przebudowę lub zabezpieczenie,5) sporządzi czasową zmianę organizacji ruchu na czas wykonywanych robót (do zatwierdzenia przez Zamawiającego),6) opracuje dokumentację powykonawczą we wszystkich branżach (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji),7) przyjmie odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny jak i na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SWZ, na który to składają się następujące dokumenty:1) Opis Techniczny z częścią rysunkową oraz projekt zagospodarowania terenu,2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWIORB),3) Przedmiar robót, - zwane także dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach