Przetargi.pl
REMONT NAWIERZCHNI BETONOWYCH NA TERENIE STADIONU MIEJSKIEGO W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ

Gmina Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, Plac Wolności 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Środa Śląska
    Plac Wolności 5
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    REGON: 931935069
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT NAWIERZCHNI BETONOWYCH NA TERENIE STADIONU MIEJSKIEGO W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „REMONT NAWIERZCHNI BETONOWYCH NA TERENIE STADIONU MIEJSKIEGO W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ”Przedmiot i zakres inwestycji:Przedmiotem inwestycji jest wykonanie remontu nawierzchni betonowych na terenie stadionu miejskiego w Środzie Śląskiej, zlokalizowanego na dz. nr 42/2, zgodnie z załączonym do SWZ przedmiarem robót.Zakres prac zakłada:- rozbiórkę istniejącej nawierzchni betonowej, wraz z wywozem i utylizacją powstałego gruzu,- wykonanie podsypki z piasku zagęszczonego mechanicznie - o gr. 15 cm,- wykonanie nawierzchni betonowej zbrojonej siatką stalową - o gr. 10 cm,- wykonanie odwodnieniaMiejsce składowania i koszt utylizacji gruzu i gruntu pochodzącego z wykopów, oferent wyceni indywidualnie i ujmie w kosztach budowy. Oferent do oferty dołączy kosztorys uproszczony. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy harmonogram rzeczowo-finansowy robót, który będzie stanowił załącznik do umowy.Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji kosztorysowej stanowiącej załącznik do SWZ.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z dokumentacją kosztorysową, umową, wyjaśnieniami do SWZ i instrukcjami Zamawiającego, w tym polecenia Inspektora Nadzoru. Załączona do SWZ dokumentacja kosztorysowa i wszystkie dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy stanowią część umowy, a wymagania określone w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby były zawarte w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach w poszczególnych dokumentach obowiązuje następująca kolejność ich ważności: 1) Przedmiary robót 2) SWZ wraz z wyjaśnieniami i wprowadzonymi modyfikacjami, 3) Oferta Wykonawcy, 4) Umowa 5) Harmonogram rzeczowo-finansowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymiosobami;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach