Przetargi.pl
Remont nawierzchni asfaltowych wraz z wykonaniem odwodnienia na drogach gminnych, na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5103125 , fax. 22 5103189
  • Data zamieszczenia: 2015-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    ul. Modlińska 197 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5103125, fax. 22 5103189
    REGON: 01525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni asfaltowych wraz z wykonaniem odwodnienia na drogach gminnych, na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia pn.: Remont nawierzchni asfaltowych wraz z wykonaniem odwodnienia na drogach gminnych, na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie n/w robót budowlanych: a) przebudowę ulicy Juranda ze Spychowa na wysokości nieruchomości Nr 67, polegającą na budowie przyłącza kanalizacji deszczowej do urządzeń wodnych - zakresem robót do wykonania w ramach niniejszej umowy, zgodnie z dokumentacją techniczną, jest Etap II robót; b) przebudowę ul. Podgórnej (południowy odcinek) polegającą na wykonaniu warstwy wyrównawczej 2 - 4 cm oraz dwuwarstwowej nawierzchni : warstwy wiążącej AC16 W KR2 gr 5 cm, warstwy ścieralnej AC 11 S KR2 gr. 5 cm; c) przebudowę skrzyżowania ulic Zegarynki i Pionierów polegającą na wykonaniu włączenia północnego odc. ul. Pionierów w skrzyżowanie poprzez wykonanie podbudowy i dwuwarstwowej nakładki AC11W gr. 4 cm + AC11S gr. 4 cm. d) remont ul. Ćmielowskiej na odcinku: ul. Myśliborska - zjazd na bazarek, polegający na wymianie i regulacji krawężnika, ścieku ulicznego oraz na wymianie nakładki z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej, dwuwarstwowej. 2.2. Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ,w skład której wchodzą: a) przedmiar robót dla budowy elementów odwodnienia i wykonania remontów nawierzchni bitumicznych b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla przebudowy ul. Juranda ze Spychowa w postaci budowy przyłączy kanalizacji deszczowej do urządzeń wodnych (stanowiąca załącznik Nr zał. 2 do Umowy); c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót polegających na przeprowadzeniu remontu nawierzchni bitumicznych, określonych w ust. 1 pkt. 1.2. - 1.7. (stanowiąca załącznik Nr 3 do Umowy); d) projekt Przebudowy ulicy Juranda ze Spychowa w postaci budowy przyłącza kanalizacji deszczowej do urządzeń wodnych - zakresem robót do wykonania w ramach niniejszej umowy jest Etap II robót, obejmujący wykonanie odwodnienia na wysokości nieruchomości Juranda ze Spychowa 67; oraz w wymogach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzorze umowy. 2.3. Na dzień odbioru końcowego przedmiotu umowy musi być wykonana dokumentacja powykonawcza w formie papierowej w 2-ch egzemplarzach, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in. oryginalne atesty i świadectwa dopuszczające do stosowania użytych przy realizacji materiałów budowlanych oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą (w formie papierowej i cyfrowej). 2.4. Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji projektowej za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, przy zachowaniu zgodności parametrów. 2.5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania w okresie realizacji Umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż wysokość złożonej oferty (kwota brutto). Ubezpieczenie to musi obejmować również działanie podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania jezdni wymagający wyłączenia ulicy z ruchu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach