Przetargi.pl
Remont mostu w ciągu DP 1581N w msc. Lwowiec

Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k. Bartoszyc ogłasza przetarg

  • Adres: 11200 Bartoszyce, ul. Dąbrowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 642 002 , fax. 897 642 002
  • Data zamieszczenia: 2018-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k. Bartoszyc
    ul. Dąbrowa
    11200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 642 002, fax. 897 642 002
    REGON: 510750580
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mostu w ciągu DP 1581N w msc. Lwowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn. „Remont mostu w ciągu DP 1581N w msc. Lwowiec” Zakres prac remontowych: 1) Roboty przygotowawcze – organizacja placu budowy a) ustawienie, utrzymanie i demontaż oznakowania pionowego i poziomego dla zamknięcia dla ruchu na moście zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu , b) montaż rusztowań kolumnowych i osłon dla robót z zakresu naprawy i ochrony antykorozyjnej betonu , 2) Roboty rozbiórkowe a) rozbiórka nawierzchni asfaltowej na moście grubości 3,0 + 4,0 cm, b) rozbiórka betonu ochronnego gr. 4,0 cm na płycie mostu i płytach przejściowych, c) rozbiórka izolacji płyty mostu z papy jutowej, d) rozbiórka izolacji płyt przejściowych mostu z papy jutowej, e) demontaż poręczy mostowych, f) demontaż płyt pilśniowych gr. 16 mm z przerw dylatacyjnych, g) demontaż zniszczonych balustrad ochronnych od strony WG i WD , h) rozbiórka nawierzchni jezdni wraz z podbudową na dojazdach do mostu. 3) Roboty remontowe budowlano - montażowe a) oczyszczenie i miejscowe naprawy płyty mostu po usunięciu izolacji z papy jutowej, b) wykonanie izolacji wodochronnej na płycie mostu papy termozgrzewalnej o grubości > 0,5 cm, c) wykonanie izolacji wodochronnej na płytach przejściowych z papy termozgrzewalnej o grubości > 0,5 cm, d) wykonanie betonu ochronnego na płycie mostu i płytach przejściowych nad warstwą izolacji z papy zgrzewalnej , e) uszczelnienie masą zalewową na gorąco przerw dylatacyjnych, f) wykonanie opaski żelbetowej z betonu C25/30 [B30] , g) montaż desek gzymsowych polimerobetonowych w opasce żelbetowej , h) ustawienie krawężnika kamiennego na moście, i) wykonanie odwodnienia mostu ściekami skarpowymi trapezowymi, j) wykonanie dylatacji szczelnych bitumicznych, k) wykonanie nawierzchni bitumicznej na jezdni mostu i dojazdach jak dla kategorii ruchu KR2: l) wykonanie i montaż stalowych bariero-poręczy ochronnych BSP -160/K-1, m) wykonanie warstwy ochronnej z żywic epoksydowych na opaskach żelbetowych mostu, n) reprofilacja ubytków betonu na spodzie płyty pomostu, powierzchniach bocznych dźwigarów skrajnych, filarach i ścianach przyczółków zaprawami typu PCC, o) ochrona antykorozyjna powierzchni betonowych mostu – powłoki ochronne, p) wykonanie umocnienia skarp pod mostem i stożków nasypowych kamieniem polnym frakcji 16÷20 cm układanym na betonie. 4) Roboty porządkowe a) wykonaniem prac porządkowych po zakończeniu remontu mostu , b) rozebraniem ustawionego oznakowania robót na czas ich prowadzenia. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Wykonawca ponosi koszty wykonywania robót oraz koszty prac i czynności związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu pojazdów i pieszych na remontowanym obiekcie. 3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót musi przedstawić Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 4. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 5. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo – finansowy robót w terminie 3 dni od daty podpisania umowy z wykonawcą. 6. Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu, o którym mowa w ust. 6 w ciągu 3 dni od daty przedłożenia harmonogramu do zatwierdzenia lub zatwierdzi harmonogram w ciągu 3 dni od daty przedłożenia harmonogramu. Tryb ten dotyczy również aktualizacji harmonogramu wynikającej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 7. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz wymaganiami technicznymi stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe prowadzenie robót, bezpieczeństwo i ochronę zdrowia oraz przestrzeganie przepisów ochrony przeciwpożarowej. 9. Przekazanie placu budowy nastąpi nie później niż w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. 10. Wymagania dotyczące gwarancji jakości i rękojmi – minimum 48 miesięcy. Najdłuższy dopuszczalny okres gwarancji i rękojmi - 96 miesięcy. 11. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania, przez cały okres obowiązywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem umowy. W przypadku konieczności kontynuacji ubezpieczenia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu bez odrębnego wezwania dokumentu potwierdzającego kontynuację ubezpieczenia. 12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. 13. Ilekroć na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarze robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 14. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, lub podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją robót mostowych w szczególności prac związanych ze zbrojeniem i betonowaniem elementów oraz z wykonywaniem nawierzchni na moście i dojazdach na podstawie umowy o pracę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962). 15. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 14 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:  żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,  przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia,  żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. Ponadto w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane w tym wezwaniu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 16 czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania następujących dowodów:  Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.  Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.  Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy.  Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 16. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 2 000,00 zł/osoba za każdy przypadek naruszenia. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 czynności. 17. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 18. W przypadku, gdy wykonawca wskaże jako osobę pełniącą funkcję kierownika budowy osobę, która posiada ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 290 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r. poz. 65), wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia tłumacz ten winien być biegłym w tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik; 4) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; 5) Inne oświadczenia i dokumenty wskazane przez Zamawiającego w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach