Przetargi.pl
Remont mostu drogowego Bayley a - JW 4226 Skład Osowiec

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska 70
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 261 398 839 , fax. 261 398 813
  • Data zamieszczenia: 2015-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
    ul. Kawaleryjska 70 70
    15-601 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 261 398 839, fax. 261 398 813
    REGON: 20068982800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mostu drogowego Bayley a - JW 4226 Skład Osowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont mostu drogowego Bayley a - JW 4226 Skład Osowiec. Zakres robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarem robót obejmuje: rozebranie istniejącej nawierzchni jezdni i kładek dla pieszych, czyszczenie strumieniowo - ścierne i malowanie konstrukcji stalowej mostu, wykonanie nawierzchni jezdni i kładek dla pieszych, wymiana słupka przęsła kratowego mostu, ustawienie i rozebranie ogrodzenia ochronnego, naprawa chodników z wymianą płyt chodnikowych na kostkę brukową UWAGA: Przed rozpoczęciem czyszczenia elementów stalowych zabezpieczyć istniejące instalacje usytuowane na moście. Nawierzchnia z tarcicy iglastej klasy III. Warstwa dolna nawierzchni drogowej grubości 70mm, warstwa górna nawierzchni drogowej i kładek dla pieszych grubości 50mm. Deski osłonowe z tarcicy iglastej klasy III o wymiarach 18x5cm, belki drewniane wieńczące nawierzchnię drogową mostu z tarcicy klasy III o wymiarach 20x15cm.Wszystkie elementy drewniane nawierzchni mostu muszą być zaimpregnowane preparatami solowymi metodą kąpieli. Farba chlorokauczukowa do gruntowania chemoodporna, nawierzchniowa ogólnego stosowania w kolorze szarym. Krawężniki drogowe betonowe o wymiarach 15x30x100cm, obrzeża chodnikowe - 30x8x100cm. Kostka brukowa grubości 80mm, klasa betonu B 35, kolor czerwony. UWAGA: szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Przyjęte w opisach technologie i materiały określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. Warunki realizacji robót: 1.Roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 700 do 1500, praca w innych godzinach oraz w pozostałe dni wolne od pracy, tylko po pisemnym zaakceptowaniu przez użytkownika. 2.Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest dostarczenie listy pracowników i wykaz sprzętu uczestniczących w zadaniu oraz fotografii osób uczestniczących w wykonaniu zadania celem wykonania przepustek okresowych przez służby ochrony. 3.Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie Decyzją Nr 21 Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 roku w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu. 4.Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 5.Kierownik (budowy) robót powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 6.Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 7.Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania. 8.Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać do odbioru roboty zanikające i ulegające zakryciu. 9.Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. 10.Materiały pochodzące z rozbiórki posegregować wg. rodzaju i grupy. Materiały zaklasyfikowane jako odpady - surowce wtórne (żeliwo, stal, miedź, mosiądz, itp.) należy przekazać do magazynu Sekcji Obsługi Infrastruktury w Łomży za odpowiednim dokumentem przekazania wg. wzoru Zamawiającego. Pozostałe odpady Wykonawca, który w świetle ustawy o odpadach jest wytwórcą odpadu, zagospodaruje we własnym zakresie. Koszty zagospodarowania odpadów ponosi Wykonawca. W przypadku wytworzenia przez Wykonawcę w czasie prac odpadów niebezpiecznych należy dostarczyć Zamawiającemu Kartę Przekazania Odpadu (KPO) w celu poinformowania o sposobie zagospodarowania tych odpadów. Powstałe w wyniku prac budowlanych nieczystości płynne (zlewki, popłuczyny, itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na własny koszt poza teren Jednostki. 11.Wykonawca zabezpieczy teren prowadzenia robót na czas trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót na własny koszt. 12.Przed rozpoczęciem robót wszyscy pracownicy winni okazać aktualne szkolenie w zakresie informacji niejawnych, zgodnie z Ustawą z dn. 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010r. nr 182 poz. 1228). W przypadku braku szkolenia, zostanie one przeprowadzone nieodpłatnie przez użytkownika. Wizja lokalna!!! 13.Termin wizji lokalnej ustala się na dzień: 22 lipca 2015 roku na godz. 10.00. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji i kontakt z Wykonawcami zainteresowanymi jest p. Tadeusz JANCZYŁO tel. 261-386-106. Jednocześnie Zamawiający informuje, że udział w wizji lokalnej w/w obiektu nie jest obowiązkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp. 1.Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2.Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert (powinno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed otwarciem ofert). 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem - Wadium w postępowaniu 24/PN/2015 - Remont mostu drogowego Bayley a - JW 4226 Skład Osowiec 4.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.25wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach