Przetargi.pl
Remont łazienek oraz gabinetu księgowości w Zespole Szkół w Lubawie

Zespół Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 14-260 Lubawa, ul. Gdańska 25
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 6452631 , fax. 0-89 6452637
  • Data zamieszczenia: 2014-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół
    ul. Gdańska 25 25
    14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 6452631, fax. 0-89 6452637
    REGON: 00023446500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.lubawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont łazienek oraz gabinetu księgowości w Zespole Szkół w Lubawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych prowadzonych w budynkach Zespołu Szkół w Lubawie w zakresie: robót sanitarnych i ogólnobudowlanych prowadzonych w łazienkach w budynku przy ul. Kupnera 12 oraz robót ogólnobudowlanych prowadzonych w gabinecie księgowości w budynku przy ul. Gdańskiej 25. Zakres przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych pod nazwą Remont łazienek oraz gabinetu księgowości w Zespole Szkół w Lubawie. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać prace polegające w szczególności na: - remont gabinetu księgowości w budynku przy ul. Gdańskiej 25: - roboty przygotowawcze: zeskrobanie i zmycie starej farby na sufitach i ścianach, usunięcie lamperii, demontaż parkietu, - roboty tynkarskie, osadzenie narożników, - dwukrotne gipsowanie ścian i sufitów, gruntowanie powierzchni, - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, - wyrównanie posadzki, położenie płytek gressowych, wykonanie progu w wejściu. - remont łazienek w budynku przy ul. Kupnera 12: - roboty rozbiórkowo-demontażowe obejmujące prace przygotowawcze: rozbiórka ścian działowych w łazienkach, rozbiórka pionów instalacji wodno-kanalizacyjnej, skucie płytek na ścianach i podłogach, demontaż drzwi, - roboty ogólnobudowlane: wzniesienie ścian działowych, wykonanie nadproży, wykonanie sufitu powieszanego w płyt wodoodpornych, tynkowanie, osadzenie narożników, zeskrobanie i zmycie starej farby na sufitach i ścianach, dwukrotne gipsowanie ścian i sufitów, gruntowanie powierzchni, dwukrotne malowanie ścian i sufitów, ułożenie płytek na ścianach do wysokości około 2m i podłogach, montaż drzwi, - wykonanie instalacji c.o., - wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, - biały montaż. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja techniczna, oraz pomocniczo przedmiar robót stanowiące załączniki do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Okres gwarancji liczony jest od dnia dokonania odbioru końcowego. 4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia 4.1. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych nabytych w uzgodnieniu z Zamawiającym. Kolorystykę zastosowanych materiałów należy uzgodnić z Zamawiającym. 4.2. Wszystkie materiały i wyroby wykorzystane przy realizacji zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadać wymagane certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności z PN oraz muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. 4.3. Wykonawca przy odbiorze końcowym przekaże Zamawiającemu certyfikaty na znak bezpieczeństwa, certyfikaty zgodności i aprobat technicznych, zgodnie z przepisami ustawy - Prawo Budowlane i innymi obowiązującymi przepisami. 4.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej (jeżeli ich opisanie w dokumentacji nastąpiło poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia specyfikacji technicznej/kart katalogowych planowanych do zastosowania materiałów równoważnych zawierających parametry świadczące o równoważności. 4.5. Roboty budowlane należy prowadzić z zachowaniem wymaganych norm i przepisów w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, polskimi normami oraz przekazaną dokumentacją. 4.6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 4.7. Od dnia protokolarnego przekazania placu budowy Wykonawca odpowiada za organizację swojego zaplecza oraz ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy i szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji umowy urządzeń lub obiektów budowlanych osób trzecich zobowiązuje się Wykonawcę do naprawienia ich w terminie uzgodnionym z Zamawiającym i poszkodowanym. Wykonawca ponosi konsekwencje wynikłe z nieterminowego ich naprawienia. 4.8. Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert nie żąda przedłożenia kosztorysu szczegółowego. Przedmiotowy kosztorys szczegółowy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy. 5. Zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.lubawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach