Przetargi.pl
Remont kapitalny windy w budynku przy 1-go Maja 316

Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
    Plac Jana Pawła II 6 6
    41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
    REGON: 00051584000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kapitalny windy w budynku przy 1-go Maja 316
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu kapitalnego windy w budynku mieszkalnym przy 1-go Maja 316 w Rudzie Śląskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. demontaż dźwigu osobowiego wraz z osprzętem ( drzwi, napęd, liny, kabina). 2. dostawę i montaż nowego urządzenia dźwigowego w istniejącym szybie windowym w miejsce zdemontowanej windy. 3. wymianę drzwi przystankowych. 4. wymianę piętrowskazywaczy. Podstawą wykonania prac jest wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej uzgodnionej z Urzędem Dozoru Technicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz. Postępowanie poniżej tzw. kwot unijnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5000.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąść udział wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz niepodlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować ponencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamowienia. 2.1.Wykonawca musi wykazać, że w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępownia o udzielenie zamówienia ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) wykonał minimum 2 porównywalne roboty budowlane polegające na remoncie, modernizacji , wymianie urządzenia dźwigowego o wartości robót co najmniej 100000,00 zł każda. 2.2.Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. posiadającą lub posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konsrtrukcyjno-budowlanej,i do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych. 3.Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie w systemie zero - jedynkowym, tj. spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działaności gospodarczej. 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 4.Dokumenty np. referencje potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie. 5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu składek od odpowiedzialności cywilnej ( np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budowlnictwa). 8.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach