Przetargi.pl
Remont kancelarii Leśnictwa Rawicz

NADLEŚNICTWO PRZYSUCHA ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, ul. Targowa 87
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NADLEŚNICTWO PRZYSUCHA
    ul. Targowa 87
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    REGON: 670080804
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.radom.lasy.gov.pl/przysucha

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kancelarii Leśnictwa Rawicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania, pn.: „Remont kancelarii Leśnictwa Rawicz o nr inwentarzowym 121/610”. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą roboty budowlane polegające na remoncie kancelarii Leśnictwa Rawicz o nr inwentarzowym 121/610:• roboty rozbiórkowe, • montaż płyt G-K, • wyrównanie sufitów, • malowanie ścian oraz sufitów, • malowanie glazury, • wykonana posadzki samopoziomującej oraz paneli winylowych, • wymiana stolarki drzwiowej,• wymiana stolarki okiennej w kancelarii,• wykonanie instalacji gniazd wtykowych,• wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego,• wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego),• wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej,• wykonanie ochrony przeciwporażeniowej. Szczegółowy zakres robót i ich opis, standard jakości ich wykonania przedstawia dokumentacja techniczna, sporządzona przez Biuro Projektowe: PAT-PROJEKT Piotr Tischner, 05-082 Blizne Łaszczyńskiego, ul. Warszawska 33D.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej:Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 PLN(słownie: jeden tysiąc złotych, 00/100).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP Paribas S.A. Oddział w Radomiunr rachunku:17 2030 0045 1110 0000 0169 5650z dopiskiem: wadium remont kancelarii RawiczWniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowaWarunek ten, w zakresie zdolności zawodowej, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie) wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną, o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł brutto. Przez roboty budowlane należy rozumieć prace związane z budową lub modernizacją lub remontem obiektów kubaturowych.Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do wykonania zamówienia co najmniej następujące osoby:Kierownika robót – 1 osoba, posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.Zamawiający, określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytychw państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach