Przetargi.pl
Remont istniejącej szatni przy boisku Orlik w miejscowości Lipinki Łużyckie

Gmina Lipinki Łużyckie ogłasza przetarg

  • Adres: 68-213 Lipinki Łużyckie, Główna 9
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683626230 , fax. 683626241
  • Data zamieszczenia: 2023-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipinki Łużyckie
    Główna 9
    68-213 Lipinki Łużyckie, woj. lubuskie
    tel. 683626230, fax. 683626241
    REGON: 970770623
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lipinki-luzyckie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont istniejącej szatni przy boisku Orlik w miejscowości Lipinki Łużyckie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont obejmować będzie m.in trzy branże: budowlaną, sanitarną i elektryczną:Zakres remontu branży budowlanej obejmuje m.in. prace:• Rozbiórka posadzki• Naprawa posadzki polegająca na wymianie elementów konstrukcyjnych (legarów), impregnowanie całej konstrukcji, ułożenie paraizolacji, uzupełnienie docieplenia, ułożenie nowych płyt OSB, ułożenie posadzki PCV (100%)• Rozbiórka paneli ściennych • Uzupełnienie docieplenia z wełny mineralnej• Ułożenie nowych paneli PVC• Wymiana świetlików 10szt.• Wymiana drzwi wejściowych 6 szt.• Rozbiórka boazerii na elewacji• Ułożenie nowej boazerii na elewacji • Dwukrotne malowanie boazerii• Ułożenie papy termozgrzewalnej (jedna warstwa)• Uszczelnienie kominków wentylacyjnych• Wykonanie zagłębienia w kostce brukowej i ułożenie kraty stalowej 0,6m x 0,4m celem wymuszenia cyrkulacji powietrza pod budynkami 6kpl. Zakres remontu branży elektrycznej obejmuje m.in. prace:• Wymiana całego okablowania • Wymiana opraw oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na oprawy led• Wymiana bezpieczników• Wymiana włączników i gniazdZakres remontu branży sanitarnej obejmuje m.in prace:• Wymiana umywalek 3 szt. + 1 dla niepełnosprawnych• Wymiana baterii 3 szt. + 1 dla niepełnosprawnych• Wymiana brodzików (90) 4 szt. • Wymiana baterii natryskowych 4 szt.• Wymiana kompaktów wc 3 +1 dla niepełnosprawnych• Wymiana pisuaru 1 szt.• Demontaż i ponowny montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych kpl.• Bojlery 3 szt. 80l.• Wymiana kratek wentylacyjnych 10szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.1. Nie podlegają wykluczeniu.1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszym SWZ.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące [art. 112 ust.2 ustawy pzp):2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym [art. 113 ustawy pzpj:Opis spełnienia warunków:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika z odrębnych przepisów [art. 114 ustawy pzpj:Opis spełnienia warunków:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej [art. 115 ustawy pzpj:Opis spełnienia warunków:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej [art. 116 ustawy pzpj:Opis spełnienia warunków :Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:2.4.1. wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanegoa) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o wartości nie mniejszej niż 200.000 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych)W przypadku wykazania kilku robót za kwoty mniejsze niż wymagana, kwoty wynikające z poświadczeń/referencji nie będą sumowane w celu potwierdzenia spełnienia postawionego warunku.Zamawiający informuje, że nie dopuszcza sumowania robót w ramach wymaganego warunku wiedzy i doświadczenia. Warunek ten ma być spełniony:> samodzielnie przez wykonawcę, lub> przez minimum jeden inny podmiot udostępniający wykonawcy swoją wiedze i doświadczenie i który zrealizuje te roboty budowlane , lub> w przypadku wykonawców wspólnych - samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach