Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki 4
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 2725937 , fax. 42 2725947
- Data zamieszczenia: 2016-06-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny
al. Kościuszki 4 4
90-419 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 2725937, fax. 42 2725947
REGON: 47307330800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont instalacji wod.-kan. i hydrantowej w Domu Studenta nr I przy ul. Lumumby 5 w Łodzi, w formule zaprojektuj i wybuduj ZP/54/2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu instalacji wod.-kan. i hydrantowej w Domu Studenta nr I przy ul. Lumumby 5 w Łodzi w formule zaprojektuj i wybuduj. 2. W ramach przedmiotu zamówienia, w oparciu o załączoną dokumentację: a) Program funkcjonalno - użytkowy remontu instalacji wod.-kan. i hydrantowej w Domu Studenta nr I, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest ponadto do wykonania: a) Inwentaryzacji całości instalacji wod.-kan. i hydrantowej w Domu Studenta nr I przy ul. Lumumby 5 w Łodzi istniejącej aktualnie w budynku; b) Dokumentacji projektowej potrzebnej do wykonania instalacji wod.-kan. i hydrantowej w Domu Studenta nr I przy ul. Lumumby 5 w Łodzi; c) Dokumentacji powykonawczej w zakresie całości instalacji wod.-kan. i hydrantowej w Domu Studenta nr I przy ul. Lumumby 5 w Łodzi, obejmującej zarówno elementy objęte realizacją jak i te pozostałe zinwentaryzowane w obiekcie. 4. Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie, w związku z tym: a) Wykonawca zobowiązuje się zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników i innych osób przebywających na terenie Domu Studenta nr I przy ul. Lumumby 5 w Łodzi na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Wykonawca na czas wykonywania robót zastosuje rozwiązania zapewniające dostawę wody bytowej oraz odprowadzenie ścieków z budynku Dom Studenta nr I. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywał tymczasowe urządzenia zabezpieczające, znaki ostrzegawcze oraz wszelkie inne środki niezbędne do ochrony robót, pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca podczas wykonywanych prac musi zabezpieczyć istniejącą infrastrukturę przed uszkodzeniem. Koszt zabezpieczenia terenu objętego pracami nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w wynagrodzenie. b) podczas realizacji prac Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia i niespełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca dostarczy na teren objęty pracami i będzie utrzymywał wyposażenie konieczne dla zapewnienia bezpieczeństwa, a także zapewni wyposażenie pracowników w wymaganą odzież i sprzęt ochronny. Wykonawca jest zobowiązany zachować szczególną ostrożność podczas prowadzenia robót w głębokich wykopach, dbając o ich odpowiednie zabezpieczenie. c) teren prowadzenia robót zostanie przez Wykonawcę wydzielony i wyraźnie oznakowany; w miejscach niebezpiecznych Wykonawca umieści znaki informujące o rodzaju zagrożenia oraz o stosowaniu innych środków zabezpieczających przed skutkami zagrożeń zgodnie z obowiązującymi przepisami; d) Zamawiający poinformuje o prowadzonych robotach oraz o niezbędnych środkach bezpieczeństwa, jakie należy stosować w czasie trwania prac, pracowników przebywających lub mogących przebywać na terenie prowadzenia robót albo w jego sąsiedztwie. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcy gwarancji (wydłużenie okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert) na wszystkie wykonane roboty i materiały użyte do ich realizacji oraz inne dostarczone w ramach realizacji urządzenia, zarówno przez Wykonawcę jak i podwykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453320003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych. 2. Ostateczny termin wniesienia wadium upływa dnia 08.07.2016 r. o godz. 13:00. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; gwarancjach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą; gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 1050 1461 1000 0022 8237 8799 z zaznaczeniem Wadium - ZP/54/2016 - Remont w DS 1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie okresu gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.pl/zp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja sali gimnastycznej wraz z adaptacją pomieszczeń na zaplecze sanitarne i dydaktyczne w Szkole Podstawowej nr 45 w Łodzi ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3
Dodano: 2016-07-05 - Budowa ciągu drenarskiego między studzienkami D4 i D10 do przepompowni PD6 przy hali Atlas Arena przy al. Bandurskiego 7 w Łodzi. Nr sprawy: DOA-ZP-VIII.271.25.2015
Dodano: 2015-09-17 - Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Piotrkowie Trybunalski - etap II i III.
Dodano: 2014-07-11 - Wymiana instalacji kanalizacji w Pawilonie R oraz instalacji hydrantowej w Pawilonach P i R Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi
Dodano: 2013-05-29 - Przetarg ZP/2/2013 NA Zaprojektowanie i wykonanie przyłączy wodociągowych do budynków przy ul. Helenówek 3/5, 4, 6 w Łodzi
Dodano: 2013-05-10 - Roboty budowlane polegające na wydzieleniu części korytarza pierwszego piętra na sanitariat oraz rewitalizacja gabinetu w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Łodzi.
Dodano: 2013-04-08 - Budowa świetlicy wiejskiej w Łaziskach gm. Dłutów
Dodano: 2012-09-14 - Wykonanie instalacji hydrantowej p.poż. dla budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Władysława Reymonta w Sieradzu
Dodano: 2012-08-10 - ZP/9/2011 Wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej łączącej przyłącza wod - kan z fragmentami zewnętrznej budynkowej instalacji wod - kan do nieruchomości przy ul. Ziołowej 4,4a,4b,6,6a,6b,6c,6d,8,8a,8b,8c,8d,10,10a,10b,10c,10d Zadanie III w Łodzi.
Dodano: 2011-08-17 - PRZEBUDOWA WĘGLOWEJ KOTŁOWNI GRZEWCZEJ POLEGAJĄCA NA BUDOWIE WĘZŁA CIEPŁEJ WODY UŻYTKOWEJ -W BŁASZKACH PRZY ULICY SPORTOWEJ
Dodano: 2010-11-19