Przetargi.pl
Remont instalacji wod.-kan. i hydrantowej w Domu Studenta nr I przy ul. Lumumby 5 w Łodzi, w formule zaprojektuj i wybuduj ZP/54/2016

Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 2725937 , fax. 42 2725947
  • Data zamieszczenia: 2016-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny
    al. Kościuszki 4 4
    90-419 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 2725937, fax. 42 2725947
    REGON: 47307330800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji wod.-kan. i hydrantowej w Domu Studenta nr I przy ul. Lumumby 5 w Łodzi, w formule zaprojektuj i wybuduj ZP/54/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu instalacji wod.-kan. i hydrantowej w Domu Studenta nr I przy ul. Lumumby 5 w Łodzi w formule zaprojektuj i wybuduj. 2. W ramach przedmiotu zamówienia, w oparciu o załączoną dokumentację: a) Program funkcjonalno - użytkowy remontu instalacji wod.-kan. i hydrantowej w Domu Studenta nr I, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest ponadto do wykonania: a) Inwentaryzacji całości instalacji wod.-kan. i hydrantowej w Domu Studenta nr I przy ul. Lumumby 5 w Łodzi istniejącej aktualnie w budynku; b) Dokumentacji projektowej potrzebnej do wykonania instalacji wod.-kan. i hydrantowej w Domu Studenta nr I przy ul. Lumumby 5 w Łodzi; c) Dokumentacji powykonawczej w zakresie całości instalacji wod.-kan. i hydrantowej w Domu Studenta nr I przy ul. Lumumby 5 w Łodzi, obejmującej zarówno elementy objęte realizacją jak i te pozostałe zinwentaryzowane w obiekcie. 4. Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie, w związku z tym: a) Wykonawca zobowiązuje się zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników i innych osób przebywających na terenie Domu Studenta nr I przy ul. Lumumby 5 w Łodzi na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Wykonawca na czas wykonywania robót zastosuje rozwiązania zapewniające dostawę wody bytowej oraz odprowadzenie ścieków z budynku Dom Studenta nr I. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywał tymczasowe urządzenia zabezpieczające, znaki ostrzegawcze oraz wszelkie inne środki niezbędne do ochrony robót, pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca podczas wykonywanych prac musi zabezpieczyć istniejącą infrastrukturę przed uszkodzeniem. Koszt zabezpieczenia terenu objętego pracami nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w wynagrodzenie. b) podczas realizacji prac Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia i niespełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca dostarczy na teren objęty pracami i będzie utrzymywał wyposażenie konieczne dla zapewnienia bezpieczeństwa, a także zapewni wyposażenie pracowników w wymaganą odzież i sprzęt ochronny. Wykonawca jest zobowiązany zachować szczególną ostrożność podczas prowadzenia robót w głębokich wykopach, dbając o ich odpowiednie zabezpieczenie. c) teren prowadzenia robót zostanie przez Wykonawcę wydzielony i wyraźnie oznakowany; w miejscach niebezpiecznych Wykonawca umieści znaki informujące o rodzaju zagrożenia oraz o stosowaniu innych środków zabezpieczających przed skutkami zagrożeń zgodnie z obowiązującymi przepisami; d) Zamawiający poinformuje o prowadzonych robotach oraz o niezbędnych środkach bezpieczeństwa, jakie należy stosować w czasie trwania prac, pracowników przebywających lub mogących przebywać na terenie prowadzenia robót albo w jego sąsiedztwie. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcy gwarancji (wydłużenie okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert) na wszystkie wykonane roboty i materiały użyte do ich realizacji oraz inne dostarczone w ramach realizacji urządzenia, zarówno przez Wykonawcę jak i podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych. 2. Ostateczny termin wniesienia wadium upływa dnia 08.07.2016 r. o godz. 13:00. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; gwarancjach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą; gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 1050 1461 1000 0022 8237 8799 z zaznaczeniem Wadium - ZP/54/2016 - Remont w DS 1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.pl/zp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach