Przetargi.pl
Remont instalacji oświetlenia podstawowego klatki schodowej, awaryjnego, ewaku-acyjnego i przeszkodowego oraz częściowa wymiana instalacji odgromowej w budynku ANR w Bydgoszczy przy ulicy Hetmańskiej 38

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-039 Bydgoszcz, ul. Hetmańska 38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 525 08 01 , fax. 52 525 08 30
  • Data zamieszczenia: 2015-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy
    ul. Hetmańska 38 38
    85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 525 08 01, fax. 52 525 08 30
    REGON: 01034470800632
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji oświetlenia podstawowego klatki schodowej, awaryjnego, ewaku-acyjnego i przeszkodowego oraz częściowa wymiana instalacji odgromowej w budynku ANR w Bydgoszczy przy ulicy Hetmańskiej 38
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont instalacji oświetlenia podstawowego klatki schodowej, awaryjnego, ewakuacyjnego i przeszkodowego oraz częściowa wymiana instalacji odgromowej w budynku ANR w Bydgoszczy przy ulicy Hetmańskiej 38. 1. Zadanie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz projektem budowlano-wykonawczym. Szczegółowy zakres robót został opisany w STWiOR. Zakres ogólny prac obejmuje m.in.: -trasowanie, -kucie bruzd, -przebicia przez ściany i stropy, -roboty demontażowe, -roboty instalacyjno-montażowe, -mocowanie puszek, -układanie i mocowanie przewodów, -montaż osprzętu instalacyjnego, -montaż opraw oświetleniowych, -przygotowanie końców żył i łączenie przewodów, -częściową wymianę instalacji odgromowej, -wykonanie ochrony przeciwporażeniowej, -próby montażowe. Zakres prac obejmuje wyłącznik główny zasilania, zasilanie instalacji oświetlenia podstawowego klatki schodowej, awaryjnego, ewakuacyjnego i przeszkodowego oraz uzupełnienie instalacji odgromowej. Wszystkie przewody przechodzące przez ściany wygrodzenia pożarowego, muszą być zabezpieczone masą ognioodporną (typu HILTI). 2.Przedmiotowe prace nie wymagają pozwolenia na budowę, ale Zamawiający obliguje Wykonawcę do prowadzenia wewnętrznego dziennika budowy. 3. Istotne informacje dla wykonania zamówienia: -szczegółowe informacje dotyczące zakresu i sposobu wykonania remontu zawarto w projekcie oraz STWiOR, -przedmiar robót nie stanowi podstawy wykonania zamówienia, jest elementem pomocniczym do sporządzenia kalkulacji cenowej, -rozliczenie zamówienia nastąpi w formie ryczałtu (zgodnie z art. 632 & 1 K.c. jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy niemożna było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac). 4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji robót z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego i użytkowników lokali zlokalizowanych w budynku, w zakresie dostępu do pomieszczeń w sposób zapewniający ciągłość ich pracy, z zachowaniem warunków bezpieczeństwa pracy oraz bezpieczeństwa konstrukcji budynku. 5. Roboty wykonywane będą w warunkach szczególnych w związku z tzw. czynnym obiektem (jest to budynek administracyjny, w którym w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku - głównie w godzinach od 7.00-16.00 przebywają osoby zatrudnione). 6. Prace mogą być wykonywane w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku) w godzinach od 15.30 do 7.30, natomiast w weekendy całodobowo z zastrzeżeniem Obowiązku przestrzegania ciszy nocnej. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku braku takiego wskazania w ofercie Zamawiający uzna że Wykonawca wykona zadanie samodzielnie. 8. W przypadku gdy Wykonawca, celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, powołuje się na zasoby podwykonawcy na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b Zamawiający, zgodnie z art. 36b.1 ustawy Prawo zamówień publicznych żąda podania przez Wykonawcę nazwy podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 4.000,00 zł Wykonawca wnosi wadium: -w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego - BGK Toruń nr 47 1130 1075 0002 6131 1420 0001 z dopiskiem: wadium w postępowaniu nr BY.SOP.016.16.4.2015.MB Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego, przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. - lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami) Sposób przekazania: do siedziby Zamawiającego pokój 114 - kancelaria - przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje je-go bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancje bankowe i poręczenia powinny być załączone do oferty w odrębnej kopercie i opisane, umożliwiając odesłanie ich, zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zaleca aby kopia tych dokumentów była wpięta w ofercie. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, list podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wyboru oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach