Przetargi.pl
Remont instalacji centralnego ogrzewania polegający na wyprowadzeniu poziomów instalacyjnych w kanałach na zewnątrz, częściowa wymiana stolarki wewnętrznej i roboty malarskie korytarzy ZSM w Świnoujściu

Zespół Szkół Medycznych w Świnoujściu ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Grodzka 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3214949 , fax. 091 3214949
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Medycznych w Świnoujściu
    ul. Grodzka 3 3
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3214949, fax. 091 3214949
    REGON: 00082061900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji centralnego ogrzewania polegający na wyprowadzeniu poziomów instalacyjnych w kanałach na zewnątrz, częściowa wymiana stolarki wewnętrznej i roboty malarskie korytarzy ZSM w Świnoujściu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu instalacji c.o. - wyprowadzenie instalacji c.o. z pod posadzkowych kanałów instalacyjnych, wymianę poziomów i pionów c.o., zaworów grzejnikowych, głowic termostatycznych, odpowietrzników automatycznych. Roboty obejmują również wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami ( 18 sztuk) oraz roboty malarskie ścian i sufitów korytarzy szkolnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324604
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy:W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp spełniający ponadto następujące warunki:a) zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,b) wykonali z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) co najmniej trzy zadania - roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zadanie odpowiadające wymaganemu rodzajowi i wartości Zamawiający rozumie roboty remontowo - budowlane ( wtym remont instalacji c.o.o wartości minimalnej 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), realizacja których została potwierdzona dokumentami (np. referencjami) wystawionymi przez zamawiających,c) zapewnią w realizacji udział osób posiadających kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:- kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w branży sanitarnej,d) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum 100.000, 00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)e) złożą ofertę zgodnie wymaganiami Zamawiającego określonymi w treści SIWZ.Jeżeli dwóch lub więcej Wykonawców występuje wspólnie, Zamawiający wymaga by wszyscy łącznie spełnili wymogi jak w lit. a).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zaakceptowany przez Oferenta podpisem projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) wraz z załącznikami:2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie składa każdy z tych wykonawców), .4. Dokument lub dokumenty identyfikujące Wykonawcę w obrocie prawnym, tj.:- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,- w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane dokumenty składa każdy z tych wykonawców, a ponadto składają dokument - pełnomocnictwo, w którym ustanawiają pełnomocnika (jednego z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie - lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Informację o a) przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia firmy jest krótszy - w tym okresie,b) posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby, które będą nadzorować wykonanie zamówienia - kierować robotami budowlanymi ze strony Wykonawcy (w tym kopie dokumentów stwierdzających te uprawnienia oraz kopie zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów). W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty wymagane w pkt. a) składa każdy z wykonawców, dokumenty wymagane pkt. b) składa przynajmniej jeden z wykonawców. 6. Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ., 7. Wykaz wykonanych w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) zadań - robót budowlanych w tym co najmniej trzech zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zadanie odpowiadające wymaganemu rodzajowi i wartości Zamawiający rozumie roboty remontowo - budowlane (w tym remont instalacji c.o.)- o wartości minimalnej 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), realizacja których została potwierdzona dokumentami (np. referencjami) wystawionymi przez zamawiających (powyższe dokumentuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.b SIWZ),8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum 100.000, 00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).W wypadku podmiotów występujących wspólnie wymaganie powyższe musi spełniać przynajmniej jeden z nich, 9. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 9.4. SIWZ). W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia upoważnienie osoby podpisującej ofertę wspólną dokonują wykonawcy w sposób zapewniający związanie z ofertą każdego z wykonawców).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyk.uznam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach