Przetargi.pl
„Remont instalacji centralnego ogrzewania (II strefa) wraz z malowaniem modułów mieszkalnych od XIII do XVII piętra w budynku D.S. "OŁÓWEK" przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu”.

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
  • Data zamieszczenia: 2017-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1
    50137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
    REGON: 130100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont instalacji centralnego ogrzewania (II strefa) wraz z malowaniem modułów mieszkalnych od XIII do XVII piętra w budynku D.S. "OŁÓWEK" przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac przewidziany zamówieniem obejmuje: 1) Roboty instalacyjne - c.o.: a) zabezpieczenie pomieszczeń podczas wykonywania prac (zabezpieczenie mebli i innego wyposażenia budynku przed zabrudzeniem oraz zniszczeniem podczas wykonywania prac wraz z udostępnieniem miejsca dla frontu robót), b) demontaż istniejącej instalacji oraz pionów c.o. wraz z zabudowami, c) rozbiórka i odtworzenie sufitu podwieszonego na XII piętrze, d) rozbiórka i odtworzenie zabudowy pionów na parterze obok portierni oraz w holu, e) przebicia w stropach oraz w ścianach, f) rozprowadzenie i montaż nowej instalacji c.o. wraz z zaworami i grzejnikami zgodnie z dokumentacją projektową, g) montaż izolacji na przewodach instalacji c.o., h) płukanie i uruchomienie instalacji c.o., i) próby szczelności, próby na gorąco oraz testy instalacji c.o., j) demontaż i ponowny montaż szafek kuchennych, k) uzupełnienie ubytków w ścianach i sufitach po przebiciach, l) malowanie ścian, sufitów, szachtów instalacyjnych, m) zgłoszenie firmie serwisującej SAP unieczynnienia czujek w pomieszczeniach objętych remontem oraz ponowne zgłoszenie po zakończeniu robót do ich uruchomienia, n) przeniesienie gniazd elektrycznych i teletechnicznych, o) wykonanie napraw poinstalacyjnych ścian, stropów, sufitów podwieszanych i posadzek oraz innych zniszczonych podczas prowadzonych prac elementów: ─ po wykonaniu instalacji, należy naprawić wszystkie uszkodzenia elementów budynku powstałe w czasie prac, ─ ubytki ścian i stropów należy wypełnić zaprawą dopuszczoną do stosowania w budownictwie, a warstwy wierzchnie wykonać z zachowaniem powierzchni i gładkości nie gorszych od istniejących, ─ ubytki posadzek wypełnić zaprawą dopuszczoną do stosowania w budownictwie, a warstwy wierzchnie uzupełnić z zachowaniem technologii wykonania istniejących posadzek, ─ po wykonaniu napraw tynkarskich należy dwukrotnie malować barwą istniejącą miejsca napraw, łącznie z najmniejszymi możliwymi do wydzielenia całkowitymi płaszczyznami, kolory ścian i stropów dopasować do istniejących. ─ przebicia w przegrodach pożarowych wypełnić materiałem o odpowiedniej odporności ogniowej, p) po wykonaniu wymiany pionów wznoszących (ozn. I i II), przechodzących przez pierwszą strefę w I i IV ćwiartce, Wykonawca po zakończeniu ww. robót naprawi wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie prac oraz pomaluje elementy i ściany, które uległy zabrudzeniu przez jego pracowników. q) usunięcie i wywóz gruzu oraz materiałów z demontażu wraz z opłatami, r) składowanie złomu przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Kierownika obiektu, celem dalszego zagospodarowania przez Dział Spraw Studenckich, s) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, t) inne prace zapewniające kompletność wykonania przedmiotu umowy, 2) Roboty malarskie w modułach mieszkalnych: a) przygotowanie podłoża – zmycie brudu i kurzu, b) odgrzybianie sufitów, c) miejscowe równanie tynków gipsem szpachlowym (ściany, powierzchnie za grzejnikami), d) wzmocnienie nadproży okiennych poprzez wklejenie siatki ortogonalnej, e) gruntowanie podłoża, f) dwukrotne malowanie podłoża farbami akrylowymi (sufity), g) dwukrotne malowanie podłoża farbami akrylowymi (ściany, powierzchnie za grzejnikami), h) dwukrotne malowanie podłoża farbami olejnymi (lamperie, drzwi wewnętrzne, rury wodociągowe i gazowe). Roboty budowlane będą wykonane ćwiartkami. W pierwszej kolejności Wykonawca rozpocznie roboty od wymiany dwóch pionów zasilających II strefę (od przyziemia do XII piętra). Następnie prace w przestrzeni sufitowej na XII piętrze oraz równolegle w I ćwiartce. Wraz z wykwaterowaniem studentów Wykonawcy będą przekazywane kolejne moduły mieszkalne. Wykonawca będzie mógł przystąpić do rozpoczęcia robót w kolejnej ćwiartce w momencie zaawansowania prac w 70% w bieżąco remontowanej ćwiartce. Remont instalacji wykonywany będzie w budynku wysokościowym czynnym 24h/dobę, dlatego konieczne będzie uzgodnienie terminów wykonywania prac budowlanych z Użytkownikiem. Wymagana będzie duża staranność w utrzymaniu porządku w ww. obiekcie m.in. poprzez zabezpieczanie elementów narażonych na zniszczenie. Przyporządkowanie pionów do poszczególnych ćwiartek (numeracja pionów zgodna z dokumentacją projektową): 1 ćwiartka – piony P1, P2, P3, P4, P5 2 ćwiartka – piony P6, P7, P8, P9, P10, P11 3 ćwiartka – piony P12, P13, P14, P15, P16 4 ćwiartka – piony P17, P18, P19, P20, P21, P22 Piony wznoszące od przyziemia do XII (zasilające II strefę) oznaczone nr I i II.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. 4 Oddział we Wrocławiu 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100 z dopiskiem: wadium, postępowanie nr BZP.2412.5.2017.GK „Remont instalacji centralnego ogrzewania (II strefa) wraz z malowaniem modułów mieszkalnych od XIII do XVII piętra w budynku D.S. "OŁÓWEK" przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu”. 5. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. 6. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. nr 108, I piętro, okienko nr 1) do terminu składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty. 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; - innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie; 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust.4a ustawy. 10. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 16. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach