Przetargi.pl
Remont II piętra w budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie

Urząd do Spraw Cudzoziemców ogłasza przetarg

  • Adres: 00-564 Warszawa, Koszykowa 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6270680 , fax. 022 8454980, 6014339
  • Data zamieszczenia: 2016-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd do Spraw Cudzoziemców
    Koszykowa 16 16
    00-564 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6270680, fax. 022 8454980, 6014339
    REGON: 01731501200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsc.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont II piętra w budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu II piętra budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wymianę istniejącej instalacji elektrycznej administracyjnej oraz zapewnienie działania oświetlenia klatki schodowej (spocznika) poprzez tymczasowe podłączenie go do rozdzielnicy głównej, 2) przygotowanie powierzchni wszystkich pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń socjalnych i korytarzy, w tym ścian na klatce schodowej (spocznik), z wyłączeniem samej klatki schodowej poprzez zeskrobanie starych nawierzchni, wykonanie niezbędnych napraw tynków, wykonanie gładzi szpachlowej i malowanie, 3) przygotowanie powierzchni parapetów do malowania poprzez usunięcie istniejących nawierzchni i ich malowanie z maskowaniem kątownikami łączenia okno-parapet, 4) przygotowanie do malowania i malowanie grzejników z gałązkami i pionami, 5) wycięcie rur nieczynnej instalacji wodnej w pokoju nr 33 (5 rur o następujących średnicach: 1 szt. 1/2 cala., 1 szt. 1 cal, 1 szt. 2 cale, 2 szt. 5 cali), 6) demontaż 2 szt. parapetów w holu, 7) wymianę glazury i gresu, wymianę białego montażu z armaturą w 3 łazienkach (wymianę instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej, wymianę ustępów ze spłuczkami, wymianę baterii umywalkowych, wymianę umywalek), 8) wykonanie pasa technicznego z glazury na ścianie w pomieszczeniu socjalnym, 9) demontaż drzwi do pomieszczeń biurowych, toalet i pomieszczenia socjalnego za wyjątkiem drzwi na klatce schodowej o odporności ogniowej EI 30 wyposażonych w samozamykacz i drzwi do pomieszczeń 32 i 34 oraz montaż nowych drzwi fornirowanych pełnych w miejsce zdemontowanych (za wyjątkiem drzwi pomiędzy pomieszczeniami 30 i 31). Drzwi do łazienek - fornirowane, wyposażone w kratki wentylacyjne w dolnej części drzwi. Drzwi do pomieszczeń 27, 28A, 28B mają być o podwyższonej izolacyjności akustycznej 40dB. Drzwi do pomieszczeń 32 i 34 zostaną oklejone odpowiednio do drzwi nowo montowanych. Drzwi w pomieszczeniu nr 28C mają być kasetowe fornirowane, drzwi we wnęce pomieszczenia K2 fornirowane pełne. Wszystkie drzwi mają być kompletne, wyposażone w klamki, szyldy, zawiasy, zamki. W drzwiach niepodlegających wymianie pozostają dotychczasowe klamki, szyldy, zawiasy, zamki. 10) wymianę posadzek w pomieszczeniach biurowych, socjalnych i korytarzach, w tym w pomieszczeniach nr 29 i nr 30, z zastrzeżeniem, iż w nich wymieniane będą tylko panele; wymiana posadzek będzie polegała na usunięciu zużytych wykładzin dywanowych, paneli i parkietu, wykonaniu warstw samopoziomujących, wyrównujących poziomy oraz ułożeniu w pomieszczeniach biurowych i na korytarzach nowej wykładziny dywanowej w płytach a w pomieszczeniu socjalnym gresu. Wymiana posadzek w pomieszczeniach 27, 28, 28A, 28B, 28C i K2 będzie polegała dodatkowo na rozbiórce warstw podposadzkowych i wykonaniu nowych szlicht na warstwie akustycznej oraz ułożeniu podłogi drewnianej z fabrycznie wyprodukowanych desek o grubości min. 14 mm tzw. podłogi pływającej na korku grubości min. 3 mm, 11) rozbiórkę ścianki w korytarzu K3 (przejście do pokoi 25 i 25AB), 12) rozbiórkę ścian pomieszczenia 28C i wybudowanie nowych ścian z płyt gipsowo- kartonowych izolowanych akustycznie wełną mineralną z wbudowaną kasetą drzwiową i montażem drzwi przesuwnych kasetowych wykończonych jak pozostałe drzwi nowe, uchwyty dla przesuwu wpuszczone, 13) zamurowanie otworu po zdemontowanych drzwiach pomiędzy pomieszczeniami 30 i 31 z wykonaniem tynku cementowo-wapiennego i gładzi, 14) demontaż sufitów podwieszonych w łazienkach i montaż w nich nowych sufitów podwieszonych; montaż nowych sufitów podwieszonych w pomieszczeniach K1, K3 oraz w holu (klatce schodowej); wykonanie z płyty g-k pionowej, zewnętrznej, zamykającej ścianki sufitu w holu (klatce schodowej); pozostałe powierzchnie wypełniane płytami z prasowanej wełny mineralnej o wymiarze 60x60cm, 15) wykonanie sufitu obwodowego podwieszonego w pomieszczeniu K2 z płyt gipsowo - kartonowych z wykonaniem kapinosa obwodowego stojącego o wysokości 1-2 cm, 16) wykonanie obudów gipsowo - kartonowych pionów c.o. w pomieszczeniach 27, 28, 28A, 28B, K2, hol (klatka schodowa) oraz osłon grzejników w tych pomieszczeniach (rodzaj obudowy na zdjęciu załączonym do SIWZ załącznik nr 5a - ramka obwodowa MDF lakierowane szer. 6 cm wypełniona lakierowaną blachą gr ok. 1,5-2 mm), dodatkowo osłony grzejników w holu (klatce schodowej) obudowane ściankami bocznymi i powierzchną górną, 17) obniżenie zaworów odpowietrzających na pionach c.o. w holu (klatce schodowej), 18) sporządzenie dokumentacji powykonawczej obejmującej: a) naniesienie ewentualnych zmian, w tym nowych tras przewodów, w projekcie wykonawczym instalacji elektrycznej administracyjnej, b) protokoły badań i sprawdzeń instalacji, c) dokumenty potwierdzające, że zastosowane materiały zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2014 poz. 883 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2016 poz. 290) i posiadają one wymagane parametry, d) oświadczenie kierownika robót elektrycznych o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami oraz SIWZ, e) oświadczenie kierownika robót budowalnych o zgodności wykonania robót z obowiązującymi przepisami oraz SIWZ. f) oświadczenie kierowników robót o doprowadzeniu terenu robót do porządku i należytego stanu. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy opraw oświetleniowych i systemu sterowania oświetleniem, a jedynie ich montaż. Zamawiający przekaże je protokolarnie Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu. 3.1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentach: a) Rzut II piętra z ekspertyzy przeciwpożarowej budynku zawierający oznaczenia drzwi o wymaganej przez Zamawiającego odporności ogniowej EI 30. - Załącznik nr 2 do SIWZ, b) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych administracyjnych budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców - Instalacje elektryczne, Warszawa, maj 2016 r. - Załącznik nr 3 do SIWZ, c) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych administracyjnych budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Warszawa, maj 2016 r. - Załącznik nr 4 do SIWZ, d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych dotycząca wykonania robót budowalnych w budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Warszawie przy ul. Koszykowej 16 - Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 140 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 11 000 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych). Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Narodowy Bank Polski O/O Warszawa, nr rachunku: 26 1010 1010 0031 4413 9120 0000 z dopiskiem: Remont-Koszykowa; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego ul. Taborowa 33 w Warszawie (Biuro Podawcze) w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 - 16.00 lub załączyć do oferty oryginalny dokument Gwarancji, poręczenia. W przypadku dołączenia oryginału gwarancji/ poręczenia do oferty, dokument musi być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsc.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach