Przetargi.pl
Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Lasocinie

Gmina Kożuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-120 Kożuchów, ul. Rynek 1A
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 355 59 40 , fax. 68 355 28 68
  • Data zamieszczenia: 2014-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kożuchów
    ul. Rynek 1A 1A
    67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
    tel. 68 355 59 40, fax. 68 355 28 68
    REGON: 97077032700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Lasocinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Lasocin. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Lasocinie Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi. Zakres robót obejmuje następujące roboty budowlane: 1. wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku płytami styropianowymi o gr. 10 cm z nałożeniem tynku strukturalnego; 2. wykonanie docieplenia stropodachu płaskiego płytami styropapowymi o gr. 10 cm z położeniem papy termozgrzewalnej; 3. wymiana opierzeń blacharskich; 4. wymiana rynien i rur spustowych; 5. rozbiórka pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej oraz demontaż łat drewnianych, z częściową wymianą krokwi; 6. założenie folii dachowej oraz kontr łat i łat; 7. wykonanie nowego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki, 8. przemurowanie kominów, wymiana stolarki okiennej; 9. demontaż płytek posadzkowych i ściennych oraz położenie nowych z przygotowaniem podłoża; 10. wymiana częściowa tynków na ścianach i sufitach; 11. wymiana instalacji elektrycznej oraz lamp oświetleniowych wewnętrznych; 12. malowanie wszystkich pomieszczeń farbami emulsyjnymi z przygotowaniem podłoży poprzez szpachlowanie. Szczegółowy opis robót budowlanych zawarty jest w projekcie budowlanym oraz przedmiarze robót, które stanowią załączniki nr 8 i 9 do SIWZ. UWAGA: Z realizacji wyłączono część robót budowlanych w zakresie elewacji ścian zewnętrznych i remontu dachu. Zakres ten wskazano na rysunkach 8 i 11 dokumentacji budowlanej. Zamówienie obejmuje również następujące wyposażenie świetlicy: 1.Stoły szt. 20; 2.Krzesła szt. 120; 3.Meble kuchenne kpl. 1; 4. Kuchenka gazowa szt. 1; 5. Szafa chłodnicza szt. 1; 6. Mikrofalówka szt. 1; 7. Zmywarko -wyparzarka szt. 1; 8. Naczynia kuchenne kpl. 1; 9. Sztućce kpl. 1. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w jakiejkolwiek części opisu lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów urządzeń bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą nazw własnych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia równoważny, był podobny pod względem: - gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości), - charakteru użytkowego (tożsamości, funkcji), - charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), - parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, wydajność), - parametrów bezpieczeństwa użytkowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości, 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 ). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kożuchowie Nr 49967300070000000010070006 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty (w osobnej kopercie). 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkozuchow/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach