Przetargi.pl
Remont i wydzielenie trzech lokali mieszkalnych z lokalu mieszkalnego przy ul. Żeleńskiego 33/1 t.j. - Żeleńskiego 33/1A - pow. użytkowa 34,24m? - Żeleńskiego 33/1B - pow. użytkowa 54,24m? - Żeleńskiego 33/1C - pow. użytkowa 61,78m? oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w lokalach mieszkalnych przy ul. Żeleńskiego 33/2 i 33/4 w Pile

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Al. Powstańców Wlkp. 164
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 3514777 , fax. 067 3514804
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    Al. Powstańców Wlkp. 164 164
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 3514777, fax. 067 3514804
    REGON: 00079814000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mzgm.pila@interia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i wydzielenie trzech lokali mieszkalnych z lokalu mieszkalnego przy ul. Żeleńskiego 33/1 t.j. - Żeleńskiego 33/1A - pow. użytkowa 34,24m? - Żeleńskiego 33/1B - pow. użytkowa 54,24m? - Żeleńskiego 33/1C - pow. użytkowa 61,78m? oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w lokalach mieszkalnych przy ul. Żeleńskiego 33/2 i 33/4 w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont i wydzielenie trzech lokali mieszkalnych z lokalu mieszkalnego przy ul. Żeleńskiego 33/1 t.j. - Żeleńskiego 33/1A - pow. użytkowa 34,24m? - Żeleńskiego 33/1B - pow. użytkowa 54,24m? - Żeleńskiego 33/1C - pow. użytkowa 61,78m? oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w lokalach mieszkalnych przy ul. Żeleńskiego 33/2 i 33/4 w Pile zgodnie z kosztorysem sporządzonym przez Adama Jakubowskiego, Ryszarda Więska, Piotra Kubelec w dniu 08.10.2009r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - 2 osobami w zawodzie elektryk posiadającymi uprawnienia dozoru i eksploatacji do 1 kV, -1 osobą w zawodzie monter instalacji gazowej z uprawnieniami dozoru i eksploatacji - 4 osobami w zawodzie monter instalacji sanitarnych - 4 osobami do prac ogólnobudowlanych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat minimum 2 zamówień podobnych do przedmiotu niniejszego postępowania d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Spełnienie warunków, o których mowa w rozdziale V specyfikacji następuje w formie oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 2 do specyfikacji. 2.Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych w niniejszej specyfikacji zgodnie z art. 22 i 24 ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605) składa w formie oryginału albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tzw. konsorcjum) każdy z członków konsorcjum składa dokument wymieniony w rozdziale VI specyfikacji pkt 1 i 2. Oferta oraz wzór umowy muszą być podpisane przez wszystkie podmioty lub podmiot, o ile taka reprezentacja wynika z umowy (jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana, Zamawiający będzie wymagał przez zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców). 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zmówienie: d) składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w ppkt. a i c oraz d powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. UWAGA: Dokumenty złożone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm.pila.pl oraz www.bip.um.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach