Przetargi.pl
Remont i termomodernizacja hali sportowej Kępińskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji – etap II

Gmina Kępno ogłasza przetarg

  • Adres: 63600 Kępno, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 78 25 800 , fax. 62 78 25 801
  • Data zamieszczenia: 2017-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępno
    ul. Ratuszowa 1
    63600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 78 25 800, fax. 62 78 25 801
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i termomodernizacja hali sportowej Kępińskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji – etap II
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest „Remont i termomodernizacja Hali Sportowej Kępińskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kępnie – etap II” 2. Kody CPV Roboty budowlane 45000000-7 Ochrona odgromowa 45312310-3 Przygotowanie terenu pod budowę 45100000-8 Roboty w zakresie kształtowania terenu 45112710-5 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie budynków 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45212000-6 3.1.Parametry określające ilości prac: Zakres robót obejmuje: 1/ Termomodernizacja dachów płytami styropianowymi pokrytych membraną, w tym: - część wysoka - 1850m2 - części niskie –1828m2 2/ Termomodernizacja przegród pionowych ok –1630m2 3/ W ramach robót budowlanych należy wykonać dodatkowo przebudowę ścian attykowych, wymianę pasów - osłon okapów, wymianę okładzin ściennych, renowację stolarki okienno – drzwiowej, montaż ekranów maskujących z płyt HPL oraz przebudować istniejące zadaszenia nad drzwiami wejściowymi. 3.2.Do obowiązków wykonawcy będzie należało dodatkowo m.in.: a) zatrudnienie kierownika budowy; b) wykonanie m in. wszystkich niezbędnych protokołów badań i sprawdzeń w tym świadectwa charakterystyki energetycznej budynku; c) wykonanie badania hali kamerą termowizyjną; d) wykonanie w okresie rękojmi i gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych; e) sporządzanie na bieżąco materiału fotograficznego inwestycji w szczególności robót zanikających; UWAGA: Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót: - W trakcie prowadzonych robót na hali odbywać się będą zajęcia sportowe oraz imprezy sportowo rozrywkowe. Wykonawca winien uzgodnić harmonogram robót z dyrektorem KOSIR i dostosować go do kalendarza imprez. - Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność wykonania z dokumentacją dostarczoną przez Zamawiającego, - Prace należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, - Wykonawca winien bezwzględnie zapoznać się ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, gdyż część czynności stanowiących przedmiot zamówienia została opisana jedynie w tejże Specyfikacji, - Zamówieniem objęte są również wszelkie czynności związane z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ, oraz inne czynności wynikające ze specyfiki zamówienia. 3.3. Szczegółowy zakres robót budowlanych opisany jest w projekcie budowlano wykonawczym STWiOR oraz przedmiarach robót. 3.4 Wymagane cechy materiału, produktu lub usługi zostały szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej. 1) Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały określone w STWiORB oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty i zgodnie z art. 30b Ustawy PZP. 2) Jeżeli w dokumentacji technicznej występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów, materiałów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podane produkty są przykładowe a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. 3) Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne „równoważne” odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Projektanta i inwestora. 3.5 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych. Na podstawie art. 29 ust. 3a. zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Dla udokumentowania tego faktu w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. Wzwiązku z powyższym wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu i inspektorowi nadzoru dokumenty potwierdzające zatrudnianie tych osób na umowę o pracę, np. kopie umów o pracę lub wyciągi z tych umów zawierające co najmniej imię i nazwisko danej osoby, okres zatrudnienia, nazwę pracodawcy lub kopie zgłoszenia tych osób do ZUS. Pracodawcą tych osób musi być wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszonym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Bez przedstawienia powyższego dokumentu osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę nie będą wpuszczane na plac budowy, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Jeżeli na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na umowę o pracę co zostanie ustalone przez inspektora nadzoru, zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel) osoba taka będzie musiała opuścić plac budowy a wykonawca zapłaci zamawiającemu tytułem kary umowne w wysokości iloczynu kwoty połowy minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) i liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli. 4. Termin wykonania zamówienia 4.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – do dnia 15 października 2017 roku, 4.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane. 4.3. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpocznie się w dniu następnym, po dacie odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej 8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne z zastrzeżeniem art. 93 ust.4 Pzp. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach