Przetargi.pl
Remont i przebudowa zabytkowego budynku LO w Jedliczu wraz z zabytkowym Parkiem w ramach projektu ,,Modernizacja Pałacu Stawiarskich (budynek Liceum Ogólnokształcącego w Jedliczu) wraz z zabytkowym Parkiem” w ramach RPO WP na lata 2014-2020 oś priorytetowa IV. Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego Działanie 4.4 Kultura

Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 38400 Krosno, ul. Bieszczadzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 375 781 , fax. 134 375 715
  • Data zamieszczenia: 2017-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego
    ul. Bieszczadzka 1
    38400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 134 375 781, fax. 134 375 715
    REGON: 37044051900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.krosno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa zabytkowego budynku LO w Jedliczu wraz z zabytkowym Parkiem w ramach projektu ,,Modernizacja Pałacu Stawiarskich (budynek Liceum Ogólnokształcącego w Jedliczu) wraz z zabytkowym Parkiem” w ramach RPO WP na lata 2014-2020 oś priorytetowa IV. Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego Działanie 4.4 Kultura
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa zabytkowego budynku LO w Jedliczu wraz z zabytkowym Parkiem w ramach projektu ,,Modernizacja Pałacu Stawiarskich (budynek Liceum Ogólnokształcącego w Jedliczu) wraz z zabytkowym Parkiem” w ramach RPO WP na lata 2014-2020 oś priorytetowa IV. Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego Działanie 4.4 Kultura. Zakres robót: Wykonanie robót budowlanych: 1.Zabytkowy Pałac Stawiarskich (budynek LO w Jedliczu): • Prace konserwatorskie i restauratorskie przy elewacji budynku, • Remont tarasu, • Wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej, • Wymiana elementów więźby dachowej będącej w złym stanie technicznym, • Wymiana całości pokrycia dachowego, • Remont kominów, • Ocieplenie stropu piętra oraz stropu i ścian poddasza. • Izolacja i ocieplenie ścian piwnic, • Remont schodów kamiennych prowadzących z parteru do piwnicy, • Wymiana zniszczonego drenażu opaskowego budynku, • Przebudowa pomieszczenia na parterze budynku, w celu dostosowania pomieszczenia sanitarnego dla osób niepełnosprawnych, •Remont pomieszczeń w celu udostępnienia muzealiów jako atrakcji kulturalnych regionu, (pomieszczenia do prowadzenia edukacji kulturalnej i organizacji wydarzeń kulturalnych), • Dostosowanie wnętrza budynku do wymagań ewakuacji na wypadek pożaru, • Remont instalacji elektrycznej w zakresie: wymiana wyłącznika PPOŻ, wymiana wewnętrznej linii zasilającej pomiędzy PPOŻ a tablicą licznikową, wymiana tablicy licznikowej, • Rozbudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej o: tablicę główna budynku TG, tablice oświetlenia terenu, system sygnalizacji pożarowej i oddymianie, oświetlenie awaryjne, • Wykonanie instalacji odgromowej budynku, • Wykonanie oświetlenia zewnętrznego w celu wyeksponowania budynku – iluminacja, • Montaż podnośnika (platformy) zapewniającego osobom niepełnosprawnym dostęp do kondygnacji parteru. 2.Park: • Gospodarka drzewostanem w górnej części parku, • Wykonanie projektu zieleni (z analizami: historyczną kompozycyjną i dendrochrolonogiczną), • Montaż elementów małej architektury (ławki i kosze), •Montaż płyt kamiennych z opisami (park i pałac), • Wykonanie i remont alejek spacerowych wraz z utwardzeniem, •Oświetlenie i monitoring parku Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 6 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik nr 7 do SIWZ Przedmiary robót Załącznik nr 8 do SIWZ Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Przedstawione w projekcie budowlanym rozwiązania odpowiadają przeznaczeniu zamierzonemu przez zamawiającego w szczególności dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań , o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Rymanowie nr konta: 29 8636 0005 2001 0004 8666 0006. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pok. 311 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy: spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach