Przetargi.pl
Remont i modernizacja pomieszczeń sanitariatów uczniowskich zlokalizowanych na parterze i I piętrze Szkoły Podstawowej nr 17, ul. Warszawska 19 w Gorzowie Wlkp.

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Warszawska 18
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 72 02 400 , fax. 095 72 02 149
  • Data zamieszczenia: 2010-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 3
    ul. Warszawska 18 18
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 72 02 400, fax. 095 72 02 149
    REGON: 21020317200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.3lo.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja pomieszczeń sanitariatów uczniowskich zlokalizowanych na parterze i I piętrze Szkoły Podstawowej nr 17, ul. Warszawska 19 w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty opisane kodami 45453000-7; 45330000-9; 45310000-3. Przedmiot zamówienia stanowią 2 zadania, stanowiące całość zamówienia publicznego. Zadanie nr 1 - Remont i modernizacja sanitariatów uczniowskich na parterze; Zadanie nr 2 - Remont i modernizacja sanitariatu uczniowskich na I piętrze. Charakterystyka zamówienia. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w opracowanym Przedmiarze robót oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączony przedmiar należy traktować poglądowo gdyż nie stanowi on bezpośredniej podstawy do wyliczenia postawy ceny ofertowej oraz rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą. Wymagania dotyczące standardu i jakości wykonanych prac sposobu ich wykonania oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych prac określono w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamówienie należy wykonać zgodnie z umową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi część SIWZ. Wszystkie zastosowane materiały muszą być zgodne z wymaganiami ustawy o wyrobach budowlanych. W przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Wykonawca winien uważnie zapoznać się z całością opracowania SIWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Każdy Wykonawca złoży tylko jedną ofertę (wypełniony [Formularz oferty] wraz z wymaganymi przez SIWZ dokumentami). Zaleca się, aby wykonawca zapoznał się z terenem (dokonał wizji lokalnej pomieszczeń) w których będą wykonywane roboty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i warunkami technicznymi określonymi w specyfikacji warunków technicznych wykonywania i odbioru robót budowlano montażowych i zasadami BHP. Prace powinny być wykonywane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy i producentów poszczególnych materiałów. Wszystkie użyte do remontu materiały powinny posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia, wydane przez uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków podanych w odpowiednich dokumentach. Wszelkie rozbieżności stwierdzone w trakcie prowadzenia robót pomiędzy założeniami przyjętymi w przedmiarze a stanem faktycznym, mającymi wpływ na prawidłowe wykonanie prac, będą uzgadniane z inspektorem nadzoru inwestorskiego. Organizacja i zagospodarowanie zaplecza budowy oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, należy objąć proponowaną cenę ofertową. Ze względu na prowadzenie robót remontowych w budynku szkoły, wykonawca będzie je prowadził w sposób jak najmniej uciążliwy, zapewniając bezpieczeństwo wszystkim osobom korzystającym z budynku szkolnego i posesji szkolnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W danym postępowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zso3.edu.gorzow.pl/index.php?k=13
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach