Przetargi.pl
Remont i modernizacja kotła WR25 wraz z wymianą dachu na budynku ciepłowni C-3 w Pionkach.

Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, al. Jana Pawła II 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 341-42-01 , fax. 048 341-42-31
  • Data zamieszczenia: 2010-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
    al. Jana Pawła II 15 15
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 341-42-01, fax. 048 341-42-31
    REGON: 00052537500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja kotła WR25 wraz z wymianą dachu na budynku ciepłowni C-3 w Pionkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kotła WR25 wraz z wymianą dachu na budynku ciepłowni C-3 w Pionkach. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1) wymianę dachu na ciepłowni C3, 2) remont i modernizację kotła WR25 wraz z instalacją odpylania, odpopielania, odżużlania i odprowadzenia spalin, 3) instalację oświetlenia w obrębie remontowanego kotła WR25, 4) instalację próżniowego odgazowania wody zasilającej i uzupełniającej, 5) aparaturę kontrolno-pomiarową i automatykę do remontowanych i modernizowanych elementów instalacji technologicznych ww. Szczegółowy zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia określają łącznie: 1) przedmiar robót (załącznik nr 3 do SIWZ), 2) dokumentacja projektowa (załącznik nr 4 do SIWZ), 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452512003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach