Przetargi.pl
Remont i modernizacja alejek na terenie cmentarza komunalnego w Stalowej Woli

Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II 25A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
    Al. Jana Pawła II 25A
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    REGON: 384503002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja alejek na terenie cmentarza komunalnego w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacje alejek na terenie cmentarza komunalnego w Stalowej Woli2. Zasadniczy zakres robót obejmuje:Remont i modernizacja alejek zlokalizowanych w obrębie cmentarza obejmujący: wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na alejkach o nawierzchni piaszczystej, ułożenie oraz przełożenie obrzeży betonowych oraz uszkodzonej nawierzchni z kostki betonowej. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w załączonym do niniejszej SWZ Przedmiarze robót.3. Wykonawca wykona prace budowlane objęte niniejszym zamówieniem w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z:a) Przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz.U.2023.682 t.j. z dnia 2023.04.12 z póź. Zm.);b) Przepisami zawartymi w Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 07 czerwca 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 r., poz. 1065 z późniejszymi zmianami);c) Wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością.d) Współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą, jakość tych prac.4. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń. 5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych inwestycji, w tym dokonanie wszelkich niezbędnych oględzin, pomiarów i innych czynności prowadzących do należytego wykonania inwentaryzacji budowlanej i do uzyskania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy, w tym o celach i oczekiwaniach Zamawiającego względem planowanej inwestycji do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że złożenie oferty nie musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z Panem Dariuszem Pakułą – Wydział Realizacji Inwestycji i Transportu Urzędu Miasta Stalowej Woli: tel. 15 643 34 47, e-mail dpakula@stalowawola.pl.6. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja: Załącznik nr 6 – Przedmiar robót, Załącznik nr 7 – Wzór umowy.7. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek przedstawiające określoną wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do ich przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego naodległość do 10 km. Poza zakresem robót i usług określonych w Dokumentacji Projektowej, w zakresie obowiązków Wykonawcy są następujące roboty i czynności, które należy uwzględnić w cenie ofertowej:1) przygotowanie zaplecza budowy2) zapewnienie i pokrycie kosztów obsługi geodezyjnej i geotechnicznej w zakresie realizowanych robót3) opracowaniu projektu organizacji budowy oraz dokonaniu wszelkich uzgodnień, a także oznakowań na czas realizacji zadania4) wykonanie – w zakresie wykonanych robót - inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przyjętej do zasobów Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli – w 2 egzemplarzach i przekazaniu jej Zamawiającemu w terminie do dnia odbioru końcowego robót5) likwidacja zaplecza budowy, uporządkowanie terenu w terminie do dnia odbioru końcowego robót6) dokonanie zabezpieczenia wszystkich obiektów istniejących w sąsiedztwie których będą trwały prace budowlane7) zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia stosownie do przepisów ustawy o odpadach, w tym na bieżąco utrzymywanie w czystości i porządku placu budowy oraz wywożeniu i utylizacji wszelkich nieczystości, gruzu i odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót8. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.9. Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp zobowiązany będzie do:Zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. 2022 poz. 1510 z późń.zm) następujące czynności: 1) wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem w szczególności roboty związane z wykonaniem (ułożeniem) nawierzchni z kostki betonowej.10. Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności o których mowa powyżej w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu.11. Przekazana Zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w pkt. 9 w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana.12. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w pkt. 9 na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy.13. Podczas realizacji zamówienia Wykonawca (podwykonawca) na wezwanie Zamawiającego zobligowany będzie przedstawić dowody potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 9.14. W przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 9, Zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SWZ wzorem umowy.15. Nazwy i kod robót wiodących wg CPV:Główny przedmiot:45000000-7 Roboty budowlaneDodatkowe Kody CPV:45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienienastępujących warunków dotyczących1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:a) Centralny Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:a) Centralny Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) Centralny Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości min. 40 000 zł.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:a) Centralny Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. roboty związane z wykonaniem nawierzchni dróg lub parkingów lub placów lub chodników z kostki betonowej o wartości minimum 100 000 zł brutto każde.b) Centralny Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami tj:kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (w specjalności inżynieryjno-drogowej).Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia z dnia 29 kwietnia 2019 r.w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019 poz. 831 z dnia 2019.05.06) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawyz dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U.2023 poz. 682 z dnia 2023.04.12) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2020 r., poz. 220).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach